Baby-boy hulen 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Kan virkelig godt forstå at du synes det er snart og at du bare gerne vil nyde den sidste tid med storebror

Jeg tror også bare det er den der uvished om det hele som nager, så nogle dage vil jeg bare gerne lige have den fødsels overstået, så jeg ikke skal gå og tænke på hvad det egentlig er jeg har sagt ja til og på den anden side må der gerne må længe inden

kan sagtens følge dine tanker  

er du gået fra på barsel endnu så? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

VNB

Storms-Mor skriver:

Ja det satme med at nyde barselen ( undskyld sporget)
Men den r GULD værd - har jeg fundet ud af efter min sluttede .. Døgnet går så hurtig og ikk meget tid man har som familie

Hihihi det som at se storm - han efterligner også det vi siger - og enes hjerte smelter.. 

du har helt ret!  

jeg var også en af dem som SAGTENS kunne have holdt en længere barsel sidste gang... jeg nåede på ingen måde at blive træt af at gå hjemme med den lille, tværtimod synes jeg at de 12 mdr gik aaaalt for hurtigt! 

det kan være i snart skal igang med nr 2, så du kan nyde en barsel igen? 

Anmeld

23. oktober 2012

VNB

Nessie skriver:

Hvor er det en fin mave, dejligt med så kort tid til barsel

mange mange tak! 

ja det er skønt med så kort tid til barsel! 

kun 6 vagter tilbage nu  

Anmeld

23. oktober 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

kan sagtens følge dine tanker  

er du gået fra på barsel endnu så? 

Både og. Officelt barselsdato er 20/11 (en mdr. før fordi jeg er privat ansat) men jeg har været sygemeldt i en månedstid nu pga. plukveer, så er gået fra.

Anmeld

23. oktober 2012

VNB

Både og. Officelt barselsdato er 20/11 (en mdr. før fordi jeg er privat ansat) men jeg har været sygemeldt i en månedstid nu pga. plukveer, så er gået fra.

nå for dælen, det havde jeg slet ikke lige opfanget.. 

går det bedre med plukveerne så? 

jeg havde aftenvagt igår, og har så fri nu indtil mandag i næste uge hvor jeg har 6 vagter tilbage og SÅ er der barsel! det er lige til at holde til

Anmeld

23. oktober 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

nå for dælen, det havde jeg slet ikke lige opfanget.. 

går det bedre med plukveerne så? 

jeg havde aftenvagt igår, og har så fri nu indtil mandag i næste uge hvor jeg har 6 vagter tilbage og SÅ er der barsel! det er lige til at holde til

Ja har ikke haft nogle ud over normalen siden jeg blev sygemeldt - så det virker at slappe af. Selvom det er svært

Ihh så er det også snart for dig!

Anmeld

23. oktober 2012

Moar2011

VNB skriver:

du har helt ret!  

jeg var også en af dem som SAGTENS kunne have holdt en længere barsel sidste gang... jeg nåede på ingen måde at blive træt af at gå hjemme med den lille, tværtimod synes jeg at de 12 mdr gik aaaalt for hurtigt! 

det kan være i snart skal igang med nr 2, så du kan nyde en barsel igen? 

hvor dejligt, at du havde det sådan - og nu får du 12mdr mere til at nyde dem begge i

- jeg blev lidt ensom tilsidst - men manden var os i afghanistan og fik ikk rigtig besøg, da folk selv havde familie og jobs..

men SAVNET hurtig barselen, da jeg kom ud og abrjede igen, for døgnet går for hurtig til at nyde de små efter pasning ..

Naaarj, vi har lige købt hus der lige skal renoveres færdig, så vi kan flytte derind - og så har jeg lige et år tilbage af min uddannelse OG SÅ er det hvis igang

Anmeld

23. oktober 2012

VNB

Ja har ikke haft nogle ud over normalen siden jeg blev sygemeldt - så det virker at slappe af. Selvom det er svært

Ihh så er det også snart for dig!

ja vil godt tro det er svært når man hele tiden skal tænke på at man ikke må overanstrenge sig... men på den anden side så har du en rigtig god undskyldning for at få slappet rigtig godt af + ladet op til at den lille fyr kommer  

Anmeld

23. oktober 2012

VNB

Storms-Mor skriver:

hvor dejligt, at du havde det sådan - og nu får du 12mdr mere til at nyde dem begge i

- jeg blev lidt ensom tilsidst - men manden var os i afghanistan og fik ikk rigtig besøg, da folk selv havde familie og jobs..

men SAVNET hurtig barselen, da jeg kom ud og abrjede igen, for døgnet går for hurtig til at nyde de små efter pasning ..

Naaarj, vi har lige købt hus der lige skal renoveres færdig, så vi kan flytte derind - og så har jeg lige et år tilbage af min uddannelse OG SÅ er det hvis igang

ja så er der da lige nogle ting i skal have på plads der først... men så er der jo også noget at glæde sig til!

ej det må bare være hårdt at undvære sin mand i så lang tid af gangen... det tror jeg slet ikke at jeg kunne.. eller det kan man jo hvis man er nødt til det. Men det må være ensomt engang imellem..  

så var det godt du havde Storm at kramme lidt ekstra  

Anmeld

23. oktober 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

ja vil godt tro det er svært når man hele tiden skal tænke på at man ikke må overanstrenge sig... men på den anden side så har du en rigtig god undskyldning for at få slappet rigtig godt af + ladet op til at den lille fyr kommer  

Ja det er jo det! Godt netflix er kommet til danmark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.