Til jer som gik over tid som førstegangsgravid(40+0 op af)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Bshizzle

Her gik jeg til jeg var 42+2 

Blev sat igang og fødte samme dag.. 4 timer efter 

Tålmodighed er det bedste man kan ha som gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Emily2012<3

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg er idag 40+5 og er enorm træt af at være gravid, vil så gerne have min lille mand ud snart, jeg har haft ekstrem mange plukveer men de har ikke gjort ondt, har haft 2-3 gange små veer men de så også forsvundet igen, nu tænker jeg lidt, dig som førstegangs gravid, hvornår fødte du? Og hvordan startede det hele? Blev du sat igang eller skete det af sig selv? 

Jeg fødte 40+6..

Jeg havde fået tid til hindeløsning om lørdagen, hvor jeg fødte om fredagen..

Det gik stærkt her.. Fra første ve tidlig aften den 01.03.12 til 02.03.12 kl 02.47 da hun var ude.. (omkring 7-8 timer)

Anmeld

20. oktober 2012

k&k&k&k

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg er idag 40+5 og er enorm træt af at være gravid, vil så gerne have min lille mand ud snart, jeg har haft ekstrem mange plukveer men de har ikke gjort ondt, har haft 2-3 gange små veer men de så også forsvundet igen, nu tænker jeg lidt, dig som førstegangs gravid, hvornår fødte du? Og hvordan startede det hele? Blev du sat igang eller skete det af sig selv? 

Hej.

Jeg blev sat i gang 40+3 grundet for højt blodtryk. Det var det "eneste" der var galt, eller det var i hvertfald den eneste grund de gav.

Blev sat i gang med ve-drop og fødte 8 timer senere.

Jeg havde for højt blodtryk hele graviditeten men sjovt nok kun hver gang jeg var ved jordemoder - wonder why?

Men her var det mere kæresten der var utålmodig og gerne ville have hende ud.

Sender dig et kram og en ordentlig spandfuld ve-støv så du forhåbentlig snart har dit guld i armene.

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

20. oktober 2012

LMX

Jeg gik 14 dage over med begge mine. Første gang tog det 12 timer og 2. gang 6 timer, så mon jeg føder på 3 timer her 3. gang?

Jeg har slået et gevaldigt slaw for at få lov til at blive sat igang lidt før tid denne gang. Fordi moderkagerne hos de 2 første ikke virkede optimalt de sidste 3 uger af graviditeten, hvilket bare medførte at de lå i maven og tabte sig den sidste tid.

for at du får vidunderet ud meget snart

Anmeld

20. oktober 2012

Sara.

Jeg fødte min førstefødte, Lærke, uge 41+0. (13 okt 2007)
Fødslen gik igang af sig selv om natten med små veer. Kom på Skejby kl 9... var 5 cm åben. Kl 15 tog de vandet og hun var født kl 15.35

Min dreng fødte jeg uge 41 + 5. (7 april 2010)
Fødslen gik også igang af sig selv med veer, denne gang om morgenen. Var på Skejby kl 11 og kl 13.30 var han født

Anmeld

20. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Ønskebarnet12 skriver:

Eg fødte 40+6, og det startede med vandet gik

Held og lykke

Anmeld

20. oktober 2012

Ønskebarnet12

Tak for svar de søde damer 

Jeg kan se i de fleste har født 42+ håber virkelig ikke jeg skal vente så længe:-p for er godt nok blevet skør af at vente, men selvfølgelig håber jeg på alt kommer naturligt og at bebsen har det godt derinde han skal jo alligevel ud inden november, så der jo ikke mere end max max 10 dage  

Tak for alt den støtte og ve støv i sendte, håber veerne tag til snart og begynder sit arbejde 

Anmeld

20. oktober 2012

Frk.S

Jeg fik min første ve kl. 22.59 den dag jeg var 41+5.
Jeg skulle have ringet til fødegangen om morgenen og bestille tid til igangsættelse dagen efter. Men det blev jo så ikke nødvendigt.

Freja blev født morgenen efter (da jeg var 41+6).

Så tro mig... jeg kender ALT til din utålmodighed. 

Men nu varer det ikke længe uanset hvad, og før du ved af det har du dit guld i armene - held og lykke med det. 

Anmeld

20. oktober 2012

Mor til Ella

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg gik en uge over....

Fik den første ve ca kl halv 4...

tog på sygehuset halv 7.

Første ve om gjorde nas var halv 8 og 21.05 er hun født..

Havde altså ikke det mindste tegn

Anmeld

20. oktober 2012

AnnaK89

Jeg fødte 41+4 første gang - og ja, i øvrigt også anden gang.

Vandet gik kl 06 og fødte 18.45. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.