Til jer som gik over tid som førstegangsgravid(40+0 op af)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.836 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Ønskebarnet12

Jeg er idag 40+5 og er enorm træt af at være gravid, vil så gerne have min lille mand ud snart, jeg har haft ekstrem mange plukveer men de har ikke gjort ondt, har haft 2-3 gange små veer men de så også forsvundet igen, nu tænker jeg lidt, dig som førstegangs gravid, hvornår fødte du? Og hvordan startede det hele? Blev du sat igang eller skete det af sig selv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

baby012

fik små veer lørdag, altså nogen som bed lidt, men det skulle blive mandag inden de tog rigtig til.. De startede helt af dog selv mandag sådan rigtig, og av hvor bed de til nu, tænkte lettet, at nu måtte jeg da gøde snart.. Men da jeg har gået en hel dag med smertefulde veer og vi om aftenen kommer til Fødegangen, er jeg kun 4 cm åben.. 

Min lille pige bliver født helt naturligt tirsdag kl. 10.47  41+0

Ved det er svært, var selv super træt af at være gravid, men nyd den sidste tid du har med baby i maven man savner det så frygteligt meget bagefter  

Anmeld

20. oktober 2012

chael

Jeg gik 6 dage over første gang.

Vågnede tidligt om morgenen, ved 6 tiden. Kl. 7, mærkede jeg de første niv. Og kl. 13 er min datter født. De prikker vandet på fødegangen inden jeg fødte, da det ikke selv var gået.

En fødsel på 6 timer. Som gik godt og uden smertelindring

*C

Anmeld

20. oktober 2012

Happiness

Jeg fødte 41+6... NØJ jeg var træt af det!

Jeg gik igang selv tirsdag 23.00, og han var ude torsdag 3.32. Så en lang fødsel. Men jeg havde svært ved at arbejde med veerne, så det er nok grunden.

Jeg skulle være sat igang 42+0, og var ret sikker på jeg ikke vile gå igang selv, men vupti, pludselig skete det alligevel

Anmeld

20. oktober 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Ønskebarnet12 skriver:

Jeg er idag 40+5 og er enorm træt af at være gravid, vil så gerne have min lille mand ud snart, jeg har haft ekstrem mange plukveer men de har ikke gjort ondt, har haft 2-3 gange små veer men de så også forsvundet igen, nu tænker jeg lidt, dig som førstegangs gravid, hvornår fødte du? Og hvordan startede det hele? Blev du sat igang eller skete det af sig selv? 

Hej..
Jeg fødte i 41+2
Mit startede dengang natten til mandag, med små veer og ved 5-6 tiden var jeg igang ( 5-6 min mellem veer). 6:30 ca var jeg på fødestuen og først tirsdag kl 01:54.. Kom min skønne dreng til verden..

57 cm og 4060 g.

Anmeld

20. oktober 2012

Bebsen

Hehe, jeg fødte 42+2, eller 40+16 om du vil
Blev sat igang præcis 42, og fødte 42+2...

Kh Ida.

Anmeld

20. oktober 2012

Ønskebarnet12

Tak for svar smukke piger!:-) 

Jeg har fået tilbudt igangsættelse 10 dage over tid, om 5 dage er jo 5 dage over nu. Synes godt nok ventetiden er lang, jeg ville ikke skabe mig sådan hvis min rygrad føltes så smadret, jeg har hellere ikke sovet ordentlig ud siden "i don't even remember" 

Men som sagt prøver jeg at nyde min sidste alene tid med manden, selvom vi mere end desperat for at se vores lille mesterværk :-) 

Håber jeg automatisk selv får veer, før igangsættelsen men, indtil nu ser alt sort ud :-p

Anmeld

20. oktober 2012

2babygirls

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg havde sat mig op efter at jeg ville blive sat igang så jeg ikke gik og sukkede flere uger op til 40+0.

Jeg nød min mave og at have hende derinde, og tilsidst besluttede hun sig for at komme ud 40+5.

Denne her gang satser jeg også på at gå over tid

Anmeld

20. oktober 2012

maryjane

Ønskebarnet12 skriver:

Blev sat i gang(fik taget vandet) 41+3(det gør man i Kolding når man er så langt henne, såfremt de har tid ) og hun blev født 41+4. Men ja ventetiden er bare laaaaaang! 

God arbejdslyst når det endelig sker

Anmeld

20. oktober 2012

celkt

tjaaa... jeg tvivler på at du vil høre det, - men jeg fik også først min lille store prins ud 42+1 i min første graviditet. Og det var endda med planlagt kejsersnit...

Damn, tiden var lang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.