Hvilke vådservietter ville du anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

christina92

Sådan af ren nysgerrighed bruger i så vådservietter hver gang i skifter ??

Tror også det er dem fra rema vi har herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Jemion

crille skriver:

Aldi de gule. De er tykke, billige (8-9kr pk) og så kan man tage een serviet op af pakken af gangen. Syntes de mange andre vi har prøvet driller helt vildt når man skal have fat i dem. Dem fra aldi er også tilpas fugtige, hvor vi fx har erfaret at remas er aaalt for våde (vel smag og behag) 

De er dog ikke svanenærket hvilket nager mig lidt, men de er uden parfume og de virker for os  

Det er også dem vi er gået over til, synes de fungere rigtig godt herhjemme 

Anmeld

20. oktober 2012

BabyHL

Vi bruger dem fra Lidl. De er bare rigtig gode! Godt fugtige, tykke, der er rigtig god plastlukning og så kommer der kun 1 op ad gangen. Det synes jeg er et problem ved mange andre mærker. Og så er de billige. Der er 80 i en pakke, og koster 7,95 kr.

Anmeld

20. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg bruger Huggies eller Natusan - køber dem KUN på bud til en 10'er

Vi brugte også Rema1000 men synes de var rigtig våde... Jeg kunne vride servietten og nærmest gøre Ida gennemblødt  Ved ikke om det bare var lige den pakke det var galt med.

Anmeld

20. oktober 2012

Gardenia

Freyasmor skriver:

Hvilke vådservietter du bruger?

Hvorfor?

Hvad koster de? 

Hvor køber du dem? 

Jeg er stadig igang med at få brugt af alle de prøvepakker vi har fået, men har endnu ikke fundet en favorit, så vil gerne høre jeres mening!

Har aldrig brugt vådservietter. Jeg frygter ting som allergier, skjulte parfumer og tilsætningsstoffer.

Istedet har vi altid taget skumklude, fugtet dem og puttet dem i en frysepose til når vi skulle nogen steder. Virkede perfekt

Anmeld

20. oktober 2012

JS<3

Freyasmor skriver:

Hvorfor?

Hvad koster de? 

Hvor køber du dem? 

Jeg er stadig igang med at få brugt af alle de prøvepakker vi har fået, men har endnu ikke fundet en favorit, så vil gerne høre jeres mening!

Også rema1000 her, det samme med bleer

Anmeld

20. oktober 2012

Kvist

Freyasmor skriver:

Hvorfor?

Hvad koster de? 

Hvor køber du dem? 

Jeg bruger dem fra Budget de er billige og super gode.. Nogle gange bruger jeg også Soft Balabce fra Bilka, men kun når de er på tilbud til 10 kr.. Jeg sys dem fra Rema er helt elendige, alt alt for våde, som en anden skriver så kan de jo vrides..

Anmeld

20. oktober 2012

Mother-love

Vi har prøvet mange forskellige og synes klart dem fra huggies er bedst. De er i rigtig god tyk kvalitet. Og dem kan man oftes få for en 10 er både i fakta,netto,føtex,bilka osv.

Anmeld

20. oktober 2012

MorDk

Kvist skriver:

Jeg bruger dem fra Budget de er billige og super gode.. Nogle gange bruger jeg også Soft Balabce fra Bilka, men kun når de er på tilbud til 10 kr.. Jeg sys dem fra Rema er helt elendige, alt alt for våde, som en anden skriver så kan de jo vrides..

Ville skrive det samme!!

Anmeld

20. oktober 2012

Nadia&Daniel

Vi bruger dem fra Netto - 100 stk. for 10.- (og det er fast pris)

Har aldrig haft god oplevelse med disse. Har også brugt Huggies, de var også gode..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.