Hvilke vådservietter ville du anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Tranebaer

Hmm, det ser ud til at Remas er gode ud fra hvad I skriver, og de har også den gode lukning, det kunne være de skulle prøves der er alligevel en rimelig prisforskel fra Änglemarks..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

isabellasmor

Freyasmor skriver:

Hvilke vådservietter du bruger?

Hvorfor?

Hvad koster de? 

Hvor køber du dem? 

Jeg er stadig igang med at få brugt af alle de prøvepakker vi har fået, men har endnu ikke fundet en favorit, så vil gerne høre jeres mening!

Vi bruger budget's fra Føtex, eller dem fra Kvickly, extra, tror jeg det er. 

Vi brugte før huggies, men fik læst bagpå at der er Parabener i så dem skiftede vi hurtigt ud 

Anmeld

19. oktober 2012

MortilCilas

Freyasmor skriver:

Hvorfor?

Hvad koster de? 

Hvor køber du dem? 

Jeg er stadig igang med at få brugt af alle de prøvepakker vi har fået, men har endnu ikke fundet en favorit, så vil gerne høre jeres mening!

Jeg elsker Rema 1000's de billige. Det koster vidst 10 eller 11 kr.

Anmeld

19. oktober 2012

Valle81

Vi køber den fra budget i bilka, de er sat ned til fast pris 7.95 så det er billigt

Anmeld

19. oktober 2012

EnGodMor

19. oktober 2012

Mettefpigen

Rema 1000 servietter :-) har sundhedsmærkerne og er stramme, så de blir ikk revet midt over (som f.eks huggies), er tilpas fugtige (synes mange andre mærker enten er for tørre eller for fugtige).....
De koster også kun 10 kr for en pakke :-D

Anmeld

20. oktober 2012

Fenja09

Hvorfor?

Hvad koster de? 

Hvor køber du dem? 

Vi har prøvet SÅ mange forskellige og syntes bare ikke der var nogle der levede op til vores forventning - indtil jeg fandt Änglemarks. De er bløde, lugtfri, uden parfume, parabener og farvestoffer og har en god indpakning dvs nem at tage servietterne op af og de bliver ikke tørre fordi de har plastiklukning.

Man får 72 stk x 3 pk for 45 eller 50 kr ( afhængig af tilbud) i de fleste Coop butikker. Vi køber vores i Kvickly Extra.

De har selvfølgelig alle de mærker de skal have for miljø osv.

/Fenja

Anmeld

20. oktober 2012

Tennamor

Køber budget fra Føtex/Bilka. Har nogle gange købt rema1000's, men synes de er en anelse for fugtige. Budgets har som andre skriver kun en klistermærke lukning, men herhjemme bliver de så hurtigt brugt, at de aldrig når at tørre ind.

Anmeld

20. oktober 2012

crille

Aldi de gule. De er tykke, billige (8-9kr pk) og så kan man tage een serviet op af pakken af gangen. Syntes de mange andre vi har prøvet driller helt vildt når man skal have fat i dem. Dem fra aldi er også tilpas fugtige, hvor vi fx har erfaret at remas er aaalt for våde (vel smag og behag) 

De er dog ikke svanenærket hvilket nager mig lidt, men de er uden parfume og de virker for os  

Anmeld

20. oktober 2012

LR85

REMA 1000, ligesom jeg kun køber bleer i REMA 1000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.