Hvilke vådservietter ville du anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.419 visninger
51 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Deaktiveret profil

Hvilke vådservietter du bruger?

Hvorfor?

Hvad koster de? 

Hvor køber du dem? 

Jeg er stadig igang med at få brugt af alle de prøvepakker vi har fået, men har endnu ikke fundet en favorit, så vil gerne høre jeres mening!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Janni.

Vi bruger Rema 1000's.

Fordi de er eneste som ikke giver ham rød r*v.

Pris: mener det er omkring 10-12 kr pr pakke. (tjekker ikke prisen da det er en ting vi ikke kan undvære)

Gætter på du kan se hvor vi køber dem.

Anmeld

19. oktober 2012

sne190810

Dem fra Rema100  og Budgetvådservietter fra Føtex. Mener de ligger på en flad tier pr. pakke begge to.

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

Freyasmor skriver:

Hvorfor?

Hvad koster de? 

Hvor køber du dem? 

Jeg er stadig igang med at få brugt af alle de prøvepakker vi har fået, men har endnu ikke fundet en favorit, så vil gerne høre jeres mening!

Budget fra Bilka/Netto

De koster 9,95 kr. for en pakke og der er 80 i en pakke. De er både Svanemærket og deklareret i samarbejde med Astma- og Allergiforbundet

Anmeld

19. oktober 2012

Faith

Jeg kan bedst lide Huggies. Men køber dem kun når de er på tilbud til 10 kr. Ellers koster de 30 kr pr pakke, og det vil jeg under ingen omstændigheder give for dem.

Anmeld

19. oktober 2012

(august)

Vi bruger dem der fra Coop Ænglamark, 2 pakker 45 kr på tilbud, da de er økologiske og vigtigst af alt ikke giver pigerne rød numse når vi bruger dem. Det skal dog siges vi bruger kun vådservietter når vi er på farten og på besøg. Hjemme bruger vi engangs vaskeklude, da det er sundest for deres sarte små numser

Anmeld

19. oktober 2012

>>Carina<<

Når der er tilbud på natusan's køber jeg en ordentlig stak :-) De er rigtig gode syns jeg. Har fx lige købt i netto for 10 kr pr pakke. Det er BILLIGT for det mærke. Ellers bruger jeg aldi's de blå med aloe vera i. Mener de koster 9 el 10 kr. 

Rema 1000's fungerer ik hos os og heller ik huggies. 

Anmeld

19. oktober 2012

WHT

Vi har prøvet nogle stykker, men favoritten er Huggies fra bilka og kvickly (til tider fleggaard), de er tykkere og dermed blødere end det andre.
Dog er der ikke nogen "smart lukning" som på bl.a. dem fra Rema1000.

Huggies koster normalt 29.95 pr pakke men kan fås helt ned til 10 kr pr pakke på tilbud.

Remas koster omkring 10kr.

Anmeld

19. oktober 2012

Tranebaer

(august) skriver:

Vi bruger dem der fra Coop Ænglamark, 2 pakker 45 kr på tilbud, da de er økologiske og vigtigst af alt ikke giver pigerne rød numse når vi bruger dem. Det skal dog siges vi bruger kun vådservietter når vi er på farten og på besøg. Hjemme bruger vi engangs vaskeklude, da det er sundest for deres sarte små numser

+ de har en god tykkelse og vigtigst af alt (for mig..) har de en rigtig lukning, ikke bare et klistermærke, som jeg synes gør dem tørre for hurtigt.

Anmeld

19. oktober 2012

morethanperfect

Freyasmor skriver:

Hvorfor?

Hvad koster de? 

Hvor køber du dem? 

Dem fra Rema1000 .. De er ret tykke i det , og han får ikke rød numse af dem
Så koster de jo også kun 10 kr.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.