Min ekskæreste truer med selvmord, hvis jeg beholder barnet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Åh sikke en træls situation! Han lyder godt nok ubehagelig - og hvor er det bare fejt af ham at sige sådan noget om selvmord, helt ærligt! Det kan han ikke være bekendt!

Hvis du sidder og er bange og har det skidt ville jeg råde dig til at rige til det nærmeste krisecenter og snakke med dem. De må vide hvad der er bedst at gøre i sådan en situation.
Det er hverken godt for dig eller barnet - og det er meget vigtigt at få fundet en go løsning før barnet kommer, sådan noget er ikke noget for et lille barn at være i

http://www.lokk.dk/Faa-hjaelp-her/Oversigt-over-kr isecentre/Liste/

Det er en liste med de danske krisecentre

pas godt på dig selv

Tusind tak skal du have.

Jeg tror jeg ringer til dem i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

betina23

Jeg har IK nogle gode råd men vil li gi en kræmmer med på vejen
Måske er han bange for det nye... ved ikk men det kan være?
Du skal overfald gemme alt det han sir og gør.. du kan ik gå og tænke på om han vælger a leve eller Aj det jo op til ham selv.. ved ikke engang det vil hjælpe a fortælle det til hans forældre så de kan tå en snak med ham.. men husk a pas på dig og den Bette

Anmeld

19. oktober 2012

VIPpigen

Føj for en fyr... Nej, der er ingen vej tilbage nu... Håber du klare den, og du er velkommen til at skrive privat...

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Altså, det kan godt være jeg lyder hård nu...

Men helt ærligt, hvor gammel er han??

Og hvis han virkelig har tænkt sig at begå selvmord fordi han skal være far (til et barn han ikke behøver kontakt med) så havde han altså gjort det alligevel når livet en dag igen går ham imod...

Man skal virkelig være plaf oveni hovedet hvis man truer med sådan noget for at få en anden til at skifte mening...

Gem ALT du får på skrift fra ham og jeg mener ALT og sørg for at få et politi-tilhold imod ham... 

Flyt og lad ingen der kender ham og dig, vide hvor du flytter hen.. Det er ikke en mand du har lyst til skal være 100 meter i nærheden af dit barn!

Tusind tak for knus...

Han er 25...

Jeg kan desværre ikke få tilhold, når det kun er trusler. Han skal desværre have rørt mig først. Lige nu gemmer jeg mig i Jylland, hvis han ikke snart køler af, så har du helt rart i, at jeg må flytte

Anmeld

19. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Tusind tak for knus...

Han er 25...

Jeg kan desværre ikke få tilhold, når det kun er trusler. Han skal desværre have rørt mig først. Lige nu gemmer jeg mig i Jylland, hvis han ikke snart køler af, så har du helt rart i, at jeg må flytte

Jeg har en sofa... Her er ikke meget plads, men du vil være i sikkerhed og vi skal nok få det til at fungere... Du skriver bare hvis du føler behovet for det!

Jeg hader når folk opfører sig på den måde!

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Min første tanke: Vil du sætte et lille menneske i verden med en, der har ret til samvær og indflydelse på barnets liv og opfører sig sådan der? Synes du skal overveje meget nøje, hvad du går ind til, det er ikke længere kun dig, det drejer sig om, men et lille nyt menneskeliv

Håber du finder en god beslutning for dig.

Jeg er i uge 15 nu, så abort er ikke længere en mulighed.

Tak skal du have...

Anmeld

19. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Rockertand skriver:

Kort og godt: 

Du kan tage ansvar for dit eget liv og det liv, der vokser i dig - men du kan ikke og skal ikke tage ansvar for mandens handlinger.

Jeg synes, at du skal begynde at dokumentere hans trusler til senere brug, du får i den grad brug for det.

Held og lykke fremover, det er nogle meget svære år, du går i møde, når han udviser dén adfærd allerede nu.

nemlig

Anmeld

19. oktober 2012

k&k&k&k

Anonym skriver:

For at gøre en meget lang historie kort, så venter jeg barn med min ekskæreste, der har valgt, at han ikke ønsker kontakt med barnet eller mig. Til vores fælles venner har han fortalt, at jeg har været utro, så barnet, jeg muligvis skulle have, var ikke hans. På trods af det har han gentagende gange opsøgt mig og ville have svar på, hvad jeg har valgt at gøre. Da jeg, for at afreagere på hans løgne, siger, at det må være en sag mellem faren og mig, reagerer han meget voldsomt og får flere gange hentydet til, at jeg får tæsk, hvis ikke jeg begynder at snakke. Jeg svarer selvfølgelig igen og meddeler ham, at jeg vil anmelde ham for chikane/trusler, hvis han kontakter mig igen. Det har han så gjort mange gange nu - både over SMS, ved at ringe/skrive til mine veninder og ved at møde op til arrangementer jeg deltager i. Vores fælles venner siger, at han er langt ude - begyndt på stoffer og drikker hele tiden. Jeg har nu besluttet mig for at beholde den lille, men da jeg ville melde det ud over for min ekskæreste, afbryder han mig ved at sige: "Hvis du beholder den lille, så begår jeg selvmord"... Efterfølgende kommer der igen en masse trusler om tæsk, hvis jeg ikke snart fortæller ham, hvad jeg har valgt.

Jeg er nu i syv sind. Ved slet ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg kan jo ikke lyve overfor ham - han vil jo med tiden opdage, at jeg (stadig) er gravid... Politiet kan ikke gøre andet end at tage en snak med ham, da jeg ikke kan bevise, at han truer mig... Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre.. Jeg overvejer at stikke af fra det hele og gemme mig langt væk

Først et STORT  til dig.

Det er nu du skal være stærk selvom det er svært.

Og det er super at du "gemmer" dig når du ikke er tryg ved at være derhjemme. Hvis det passer det med at han er på stoffer er han desværre ikke til at stole på - også selvom han siger noget andet.

Jeg håber meget på at du snart finder ro fra din eks så du kan nyde din graviditet og ikke skal leve i skræk mere.

Krydser for at alt kommer til at gå godt.

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

19. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg er i uge 15 nu, så abort er ikke længere en mulighed.

Tak skal du have...

kan du skrive privat til mig vvil gerne skrive noget men ikk så alle kan se det

Anmeld

19. oktober 2012

tinasmor

Anonym skriver:

Jeg fik foretaget en abort for nogle år siden og den havde nær kostet mig livet efterfølgende, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde ud, at jeg havde slået et lille væsen ihjel. Jeg har derfor aldrig overvejet abort denne gang - det mareridt skal jeg ikke igennem igen.

Jeg har selv mistet langt inde i graviditeten (ikke af eget ønske selvfølgelig) men fordi baby døde. Jeg kan levende forestille mig hvordan du har det. Men synes også du skal tænke på, hvilke far du tilbyder dit barn. Men nu da abort ikke er en mulighed, så håber jeg virkelig det bedste for dig.

Nå jeg læser indlæg som dine, så ville jeg sådan ønske at unge piger (som du måske er?? ) ville tænke meget mere hvilken fyre de vælger som kæreste, sådan så de ikke ender med at blive gravide med sådan nogle ubehagelig fyre.Håber han ændre sig til det bedre.

Jeg ønsker dig alt held og lykke fremover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.