For at gøre en meget lang historie kort, så venter jeg barn med min ekskæreste, der har valgt, at han ikke ønsker kontakt med barnet eller mig. Til vores fælles venner har han fortalt, at jeg har været utro, så barnet, jeg muligvis skulle have, var ikke hans. På trods af det har han gentagende gange opsøgt mig og ville have svar på, hvad jeg har valgt at gøre. Da jeg, for at afreagere på hans løgne, siger, at det må være en sag mellem faren og mig, reagerer han meget voldsomt og får flere gange hentydet til, at jeg får tæsk, hvis ikke jeg begynder at snakke. Jeg svarer selvfølgelig igen og meddeler ham, at jeg vil anmelde ham for chikane/trusler, hvis han kontakter mig igen. Det har han så gjort mange gange nu - både over SMS, ved at ringe/skrive til mine veninder og ved at møde op til arrangementer jeg deltager i. Vores fælles venner siger, at han er langt ude - begyndt på stoffer og drikker hele tiden. Jeg har nu besluttet mig for at beholde den lille, men da jeg ville melde det ud over for min ekskæreste, afbryder han mig ved at sige: "Hvis du beholder den lille, så begår jeg selvmord"... Efterfølgende kommer der igen en masse trusler om tæsk, hvis jeg ikke snart fortæller ham, hvad jeg har valgt.
Jeg er nu i syv sind. Ved slet ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg kan jo ikke lyve overfor ham - han vil jo med tiden opdage, at jeg (stadig) er gravid... Politiet kan ikke gøre andet end at tage en snak med ham, da jeg ikke kan bevise, at han truer mig... Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre.. Jeg overvejer at stikke af fra det hele og gemme mig langt væk 
Altså, det kan godt være jeg lyder hård nu...
Men helt ærligt, hvor gammel er han??
Og hvis han virkelig har tænkt sig at begå selvmord fordi han skal være far (til et barn han ikke behøver kontakt med) så havde han altså gjort det alligevel når livet en dag igen går ham imod...
Man skal virkelig være plaf oveni hovedet hvis man truer med sådan noget for at få en anden til at skifte mening...
Gem ALT du får på skrift fra ham og jeg mener ALT og sørg for at få et politi-tilhold imod ham...
Flyt og lad ingen der kender ham og dig, vide hvor du flytter hen.. Det er ikke en mand du har lyst til skal være 100 meter i nærheden af dit barn! Og sørg for at skrive faren som ukendt... Så har han intet med barnet at gøre...