Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleNyPåVej skriver: Ja jeg går også ture hver dag, har jo hund, så jeg kommer da i hvert fald ud hehe Nåe ja, sådan noget langtids-tygge-noget såsom lakridsrødder var da en god ide Ja tak, stoppede med at ryge for 2,5 år siden, så kender det godt hehe Men kage er bare så meget bedre end smøger Ej vil som sagt gøre en indsats, det ville være så ærgeligt at tage 30 kg på Det er jo ikke sundt for nogen
Ja jeg går også ture hver dag, har jo hund, så jeg kommer da i hvert fald ud hehe
Nåe ja, sådan noget langtids-tygge-noget såsom lakridsrødder var da en god ide
Ja tak, stoppede med at ryge for 2,5 år siden, så kender det godt hehe Men kage er bare så meget bedre end smøger Ej vil som sagt gøre en indsats, det ville være så ærgeligt at tage 30 kg på Det er jo ikke sundt for nogen
Nej bestemt ikke, og de er svære at komme af med bagefter.
Så fat i lakridsroden, det smager da altid lidt af "fugl"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleNyPåVej skriver: Kan godt lide klemmentiner, men vil ikke have dem hvis de er søde og det kan jo ikke se på dem
Kan godt lide klemmentiner, men vil ikke have dem hvis de er søde og det kan jo ikke se på dem
De er ik så søde dem der fåes først på sæson'en som nu Og så skal de være små og med tynd skræl så er de normalt ik så søde
Jeg spiste allerhelvedes mange mandler da jeg var gravid... Og gulerødder! En dag jeg var så sulten så sulten endte jeg med at spise 1½ kg gulerødder på et par timer
I min første graviditet tog jeg 23 kg på.
I min anden tog jeg 18 kg. på... Det er jo meget forskelligt.
Jeg fødte for en måned siden jeg mangler stadig at smide 8 kg.
Hej Jeg er i uge 32 og har også taget 12 kg på. Frem til uge 26 havde jeg den ledeste kvalme og kastede op stort set hver dag, hvis jeg blev bare lidt sulten kastede jeg op, så jeg "forebyggede" ved hele tiden af spise....Nu er jeg ikke længere så belastet af kvalme og opkast, men er bare så SULTEN Jeg er gået på barsel og bager meget ofte rugbrød og grovboller med lavt fedindhold og højt proteinindhold. Nybagt brød er altid lækkert Derudover spiser jeg meget protein, kød, hytteost osv. og forsøger mig med danske økoæbler, når min krop skriger efter sukker. Men alt i alt kender jeg bare godt det du skriver, det er ikke let! Håber jeg får en sulten lille pige som gerne vil ammes, så hun kan hjælpe mig af med noget af det overflødige spæk
Hilsner og god weekend fra Camilla.
LilleNyPåVej skriver: Åh ha, har taget 12 kg og har stadig 13 uger tilbage af min graviditet Jeg er så meget blevet junkie af is, slik, chokolade og kage Har så lige sprugt kæresten om vi ikke kunne gøre en indsats for at jeg ikke spiste alt det lort, men jeg er virkelig virkelig sulten og kan spise en hel ko Kæresten siger også at han aldrig har set mig spise så meget Ved godt jeg bare skal nyde min graviditet - og det har jeg jo så også gjort Men nu kan jeg også bare se hvordan dellerne buler ud på ryggen og hvordan min kærligheds-håndtag bliver større Måske er jeg bare mere sensitiv pga hormoner, var jo lidt tyk i forvejen - men uha da... Har i også lyst til alt muligt? Hvad gør i for ikke at spise alle de ting og hvad spiser i af lækre sunde ting? HJÆLP
Åh ha, har taget 12 kg og har stadig 13 uger tilbage af min graviditet
Jeg er så meget blevet junkie af is, slik, chokolade og kage
Har så lige sprugt kæresten om vi ikke kunne gøre en indsats for at jeg ikke spiste alt det lort, men jeg er virkelig virkelig sulten og kan spise en hel ko Kæresten siger også at han aldrig har set mig spise så meget
Ved godt jeg bare skal nyde min graviditet - og det har jeg jo så også gjort Men nu kan jeg også bare se hvordan dellerne buler ud på ryggen og hvordan min kærligheds-håndtag bliver større Måske er jeg bare mere sensitiv pga hormoner, var jo lidt tyk i forvejen - men uha da...
Har i også lyst til alt muligt? Hvad gør i for ikke at spise alle de ting og hvad spiser i af lækre sunde ting? HJÆLP
Sidste og denne graviditet har jeg taget 10 kg på de første 20 uger og slutter på i alt 20 kg, så 12 kg er ikke meget i mine øjne Nyd din graviditet
Team Putte skriver: De er ik så søde dem der fåes først på sæson'en som nu Og så skal de være små og med tynd skræl så er de normalt ik så søde Jeg spiste allerhelvedes mange mandler da jeg var gravid... Og gulerødder! En dag jeg var så sulten så sulten endte jeg med at spise 1½ kg gulerødder på et par timer
Wow det var alligevel godt gået Men gulerødder er altså rigtig gode
Jaah, men syntes nu alligevel at de snyder meget, og ja jeg kan altså ikke få dem ned når de er søde
Pallemor skriver: Sidste og denne graviditet har jeg taget 10 kg på de første 20 uger og slutter på i alt 20 kg, så 12 kg er ikke meget i mine øjne Nyd din graviditet
Nej ved godt det måske ikke er meget, men er jo tyk i forvejen hehe.
Men som sagt er jeg måske mere pylret pga hormonerne haha
LilleNyPåVej skriver: Wow det var alligevel godt gået Men gulerødder er altså rigtig gode Jaah, men syntes nu alligevel at de snyder meget, og ja jeg kan altså ikke få dem ned når de er søde
Herhjemme spiser vi dem sammen Jeg skræller, smager og hvis den er sød får kæresten dem og er den syrlig tager jeg den selv
MorDk skriver: I min første graviditet tog jeg 23 kg på. I min anden tog jeg 18 kg. på... Det er jo meget forskelligt. Jeg fødte for en måned siden jeg mangler stadig at smide 8 kg.
Ej hvor dejligt for dig - altså at du har tabt det meste igen
Tror også måske bare at jeg er bange for at det bliver en kæmpe kamp at få kiloene væk igen Men det kan jo også være at de selvfølgelig bare forsvinder af sig selv
Camilla30 skriver: Hej Jeg er i uge 32 og har også taget 12 kg på. Frem til uge 26 havde jeg den ledeste kvalme og kastede op stort set hver dag, hvis jeg blev bare lidt sulten kastede jeg op, så jeg "forebyggede" ved hele tiden af spise....Nu er jeg ikke længere så belastet af kvalme og opkast, men er bare så SULTEN Jeg er gået på barsel og bager meget ofte rugbrød og grovboller med lavt fedindhold og højt proteinindhold. Nybagt brød er altid lækkert Derudover spiser jeg meget protein, kød, hytteost osv. og forsøger mig med danske økoæbler, når min krop skriger efter sukker. Men alt i alt kender jeg bare godt det du skriver, det er ikke let! Håber jeg får en sulten lille pige som gerne vil ammes, så hun kan hjælpe mig af med noget af det overflødige spæk Hilsner og god weekend fra Camilla.
Haha, det er da godt at jeg ikke er alene
Uh ja, er glad for at bage så kunne selvøflgelig lave nogle lækre boller med nogle lækre sunde ting i Det var da en god i de..
Er ikke så god til kød, ville hellere have alt tilbehøret hehe Men bollerne var da en god ide..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128