Jeg bliver sååå tyk :( HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Åh ha, har taget 12 kg og har stadig 13 uger tilbage af min graviditet  

Jeg er så meget blevet junkie af is, slik, chokolade og kage 

Har så lige sprugt kæresten om vi ikke kunne gøre en indsats for at jeg ikke spiste alt det lort, men jeg er virkelig virkelig sulten og kan spise en hel ko  Kæresten siger også at han aldrig har set mig spise så meget  

Ved godt jeg bare skal nyde min graviditet - og det har jeg jo så også gjort  Men nu kan jeg også bare se hvordan dellerne buler ud på ryggen og hvordan min kærligheds-håndtag bliver større  Måske er jeg bare mere sensitiv pga hormoner, var jo lidt tyk i forvejen - men uha da...

Har i også lyst til alt muligt? Hvad gør i for ikke at spise alle de ting og hvad spiser i af lækre sunde ting?  HJÆLP 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

M&N

LilleNyPåVej skriver:

Åh ha, har taget 12 kg og har stadig 13 uger tilbage af min graviditet  

Jeg er så meget blevet junkie af is, slik, chokolade og kage 

Har så lige sprugt kæresten om vi ikke kunne gøre en indsats for at jeg ikke spiste alt det lort, men jeg er virkelig virkelig sulten og kan spise en hel ko  Kæresten siger også at han aldrig har set mig spise så meget  

Ved godt jeg bare skal nyde min graviditet - og det har jeg jo så også gjort  Men nu kan jeg også bare se hvordan dellerne buler ud på ryggen og hvordan min kærligheds-håndtag bliver større  Måske er jeg bare mere sensitiv pga hormoner, var jo lidt tyk i forvejen - men uha da...

Har i også lyst til alt muligt? Hvad gør i for ikke at spise alle de ting og hvad spiser i af lækre sunde ting?  HJÆLP 

Jeg har ingen vidunder tricks, da jeg er ligeså slem

Jeg er 21+3 idag og jeg er SÅ heldig at jeg ikke har taget på endnu ud fra min start vægt, men jeg vejede også 20 kg for meget så det er nok derfor, der er lidt mere at tage af ..

Men jeg ville bare lige huske dig på du ikke er den eneste der bare kunne spise og spise .. Jeg stod igår kl 08.30 og lavede lagkage?!

Anmeld

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg har ingen vidunder tricks, da jeg er ligeså slem

Jeg er 21+3 idag og jeg er SÅ heldig at jeg ikke har taget på endnu ud fra min start vægt, men jeg vejede også 20 kg for meget så det er nok derfor, der er lidt mere at tage af ..

Men jeg ville bare lige huske dig på du ikke er den eneste der bare kunne spise og spise .. Jeg stod igår kl 08.30 og lavede lagkage?!

Åha så har jeg virkelig spist meget  Jeg vejede 30 kg for meget og har taget 12 kg på haha 

Men kan nemt følge dig og lagkage smager bare SÅ godt  Og hvis man er sulten, ja så er man jo sulten hihih

Anmeld

19. oktober 2012

M&N

LilleNyPåVej skriver:

Åha så har jeg virkelig spist meget  Jeg vejede 30 kg for meget og har taget 12 kg på haha 

Men kan nemt følge dig og lagkage smager bare SÅ godt  Og hvis man er sulten, ja så er man jo sulten hihih

Hahahaha Altså.. . Gravide tøser

Jeg tror ikke engang der er en halv lagkage tilbage, manden har fået 1 stykke eR SÅ FLOV  

Og man for os vildt dårlig samvittighed haha

Anmeld

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Hahahaha Altså.. . Gravide tøser

Jeg tror ikke engang der er en halv lagkage tilbage, manden har fået 1 stykke eR SÅ FLOV  

Og man for os vildt dårlig samvittighed haha

Jeg får også altid dårlig samvittighed - bagefter! Og så hjælper det jo ikke meget  haha

Ej nu må vi se. Har sagt om vi ikke kan have frugt og gulerødder herhjemme, og hvis jeg så er mere lækkersulten så få gulerødder med dip til - det smager jo mega godt og det er da mere sundt. Spiser da også frugt til dagligt, men hvad hjælper det hvis jeg spiser alt muligt andet også 

Nu prøver jeg. Men ville gerne hører om der ikke var andre lækre ting man kunne stoppe i munden 

Anmeld

19. oktober 2012

M&N

LilleNyPåVej skriver:

Jeg får også altid dårlig samvittighed - bagefter! Og så hjælper det jo ikke meget  haha

Ej nu må vi se. Har sagt om vi ikke kan have frugt og gulerødder herhjemme, og hvis jeg så er mere lækkersulten så få gulerødder med dip til - det smager jo mega godt og det er da mere sundt. Spiser da også frugt til dagligt, men hvad hjælper det hvis jeg spiser alt muligt andet også 

Nu prøver jeg. Men ville gerne hører om der ikke var andre lækre ting man kunne stoppe i munden 

Ja lige præcis og der kan man ingenting gøre.. Jeg synes det er svært at stoppe mig selv, når jeg står foran slikket nede i supermarkedet

Jamen altså, her har vi også frugt, æbler, pære, banan, kiwi og blommer.. 

Hvis du kan lide klementiner, så synes jeg bestemt det er noget at lede efter, ellers ved jeg det nu ikk

Anmeld

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja lige præcis og der kan man ingenting gøre.. Jeg synes det er svært at stoppe mig selv, når jeg står foran slikket nede i supermarkedet

Jamen altså, her har vi også frugt, æbler, pære, banan, kiwi og blommer.. 

Hvis du kan lide klementiner, så synes jeg bestemt det er noget at lede efter, ellers ved jeg det nu ikk

Kan godt lide klemmentiner, men vil ikke have dem hvis de er søde og det kan jo ikke se på dem 

Anmeld

19. oktober 2012

_-Kathrine-_

Jeg kan også bare spise og spise og spise - især de usunde ting smager deeeeeeeejligt
Har taget 10 kg på og er 30+1 idag...! Tager det ikke så tungt denne gang... Jeg nyder det og så må jeg gøre en indsats for det når lillebror er ude

Anmeld

19. oktober 2012

_-Kathrine-_

LilleNyPåVej skriver:

Kan godt lide klemmentiner, men vil ikke have dem hvis de er søde og det kan jo ikke se på dem 

Det er fuldstændigt ligesom mig - skægt!!
De skal være sure! Monster sure...
På nogen af dem kan du se det på skallen, der er tyndere...! Men det kan også snyde

Anmeld

19. oktober 2012

Muhmi

Er ikke særlig plaget af at tage på når jeg er gravid... Tabte både ti kilo med Silas og igen nu her... Spiser også kage, slik og alt sådan noget... Men jeg har den filosofi at alt skal spises med måde (Dog ikke lige den roulade, jeg satte til livs i forgårs)

Men jeg spiser meget agurk (uden skræl) og røde og gule peber... De er fulde af sunde antioxidanter og så smager de bare pragtfuldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.