Jeg bliver sååå tyk :( HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

M&N

LilleNyPåVej skriver:

Kan godt lide klemmentiner, men vil ikke have dem hvis de er søde og det kan jo ikke se på dem 

Hehe oki her er det så lige omvendt .. Vi købte her forleden dag og føj hvor er de sure   Du må da godt komme herhjem og hente dem.. jeg kan ikke få dem ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

_-Kathrine-_ skriver:

Det er fuldstændigt ligesom mig - skægt!!
De skal være sure! Monster sure...
På nogen af dem kan du se det på skallen, der er tyndere...! Men det kan også snyde

Ja det kan nemlig snyde og så gider jeg ikke bruge penge på det  Ærgeligt fordi de er super gode når de er sure 

Anmeld

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Hehe oki her er det så lige omvendt .. Vi købte her forleden dag og føj hvor er de sure   Du må da godt komme herhjem og hente dem.. jeg kan ikke få dem ned

Haha tak 

Vil også have sure æbler og sådan noget, ved egentligt ikke lige hvorfor  Sådan har jeg bare altid haft det..

Anmeld

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Muhmi skriver:

Er ikke særlig plaget af at tage på når jeg er gravid... Tabte både ti kilo med Silas og igen nu her... Spiser også kage, slik og alt sådan noget... Men jeg har den filosofi at alt skal spises med måde (Dog ikke lige den roulade, jeg satte til livs i forgårs)

Men jeg spiser meget agurk (uden skræl) og røde og gule peber... De er fulde af sunde antioxidanter og så smager de bare pragtfuldt

Ja men jeg tænker da også at det skal være med måde - ja og lad da helt være med at spise sukker. Men når jeg så bliver sulten så forsvinder alt det rationelle, det er skrækkeligt 

Jeg spiser frugt hver dag og drikker masser af vand og det er vist det eneste jeg kan være stolt over 

Anmeld

19. oktober 2012

SussieThyssen

LilleNyPåVej skriver:

Åh ha, har taget 12 kg og har stadig 13 uger tilbage af min graviditet  

Jeg er så meget blevet junkie af is, slik, chokolade og kage 

Har så lige sprugt kæresten om vi ikke kunne gøre en indsats for at jeg ikke spiste alt det lort, men jeg er virkelig virkelig sulten og kan spise en hel ko  Kæresten siger også at han aldrig har set mig spise så meget  

Ved godt jeg bare skal nyde min graviditet - og det har jeg jo så også gjort  Men nu kan jeg også bare se hvordan dellerne buler ud på ryggen og hvordan min kærligheds-håndtag bliver større  Måske er jeg bare mere sensitiv pga hormoner, var jo lidt tyk i forvejen - men uha da...

Har i også lyst til alt muligt? Hvad gør i for ikke at spise alle de ting og hvad spiser i af lækre sunde ting?  HJÆLP 

Ja, det er jo lidt overvældende, når du har så lang tid igen.

Men der er jo kun en, der kan stoppe dig og det er dig selv.

Prøv om du kan erstatte alle de tomme kallorier med frugt og grønt.
Hav gulerodsstænger og æblestykker stående i en skål med vand, som du kan gå og gnave af.
Prøv at forestille dig, at du er diabetiker, og ganske enkelt ikke må spise alle de søde og usunde ting, for du kan rent faktisk udvikle graviditetssukkersyge, hvis du ikke stopper med alt det snask, og det går jeg ud fra, at du ikke har lyst til at få.

Så fat i nakken på dig. De første dage er stygge, hvis man først har udviklet sig til junk-aholic, men du kan også godt, hvis du vil.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

SussieThyssen skriver:

Ja, det er jo lidt overvældende, når du har så lang tid igen.

Men der er jo kun en, der kan stoppe dig og det er dig selv.

Prøv om du kan erstatte alle de tomme kallorier med frugt og grønt.
Hav gulerodsstænger og æblestykker stående i en skål med vand, som du kan gå og gnave af.
Prøv at forestille dig, at du er diabetiker, og ganske enkelt ikke må spise alle de søde og usunde ting, for du kan rent faktisk udvikle graviditetssukkersyge, hvis du ikke stopper med alt det snask, og det går jeg ud fra, at du ikke har lyst til at få.

Så fat i nakken på dig. De første dage er stygge, hvis man først har udviklet sig til junk-aholic, men du kan også godt, hvis du vil.

Kærligst
Sussie

Det er meget overvældende  Forstår slet ikke hvor den trang er kommet fra, inden min graviditet spiste vi sundt og jeg tabte mig 12 kilo - og så sker det her 

Jeg vil jo også gerne stoppe det  Og det er derfor jeg høre om nogle kendte til nogle sunde og lækre ting. Syntes frugt bliver for meget hvis jeg skal spise 5-6 stykker om dagen, jeg skal jo stadig syntes at det er lækkert.

Ja har også sagt at vi skal have gulerødder hjem, og hvis det så skal være mere hygge og så er der jo gulerødder og dip som jeg syntes smager vildt lækkert - og så med en lavprocents cremefraise f.eks 

Måske jeg egentligt også skulle overvejer at lave smoothies igen, det syntes jeg også er godt og det er jo sundt også 

Vil i hvert fald prøve, men syntes ligesom at jeg bliver som djævlen hvis jeg er sulten  det er virkelig virkelig skrækkeligt

Anmeld

19. oktober 2012

SussieThyssen

LilleNyPåVej skriver:

Det er meget overvældende  Forstår slet ikke hvor den trang er kommet fra, inden min graviditet spiste vi sundt og jeg tabte mig 12 kilo - og så sker det her 

Jeg vil jo også gerne stoppe det  Og det er derfor jeg høre om nogle kendte til nogle sunde og lækre ting. Syntes frugt bliver for meget hvis jeg skal spise 5-6 stykker om dagen, jeg skal jo stadig syntes at det er lækkert.

Ja har også sagt at vi skal have gulerødder hjem, og hvis det så skal være mere hygge og så er der jo gulerødder og dip som jeg syntes smager vildt lækkert - og så med en lavprocents cremefraise f.eks 

Måske jeg egentligt også skulle overvejer at lave smoothies igen, det syntes jeg også er godt og det er jo sundt også 

Vil i hvert fald prøve, men syntes ligesom at jeg bliver som djævlen hvis jeg er sulten  det er virkelig virkelig skrækkeligt

Så spis noget brød, hvis du er sulten. Smør dig en mad med kaloriefattig leverposteg og den slags, så du har noget at gnave i.

Har du fået tjekekt dine blodsukkertal for nyligt?

Anmeld

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

SussieThyssen skriver:

Så spis noget brød, hvis du er sulten. Smør dig en mad med kaloriefattig leverposteg og den slags, så du har noget at gnave i.

Har du fået tjekekt dine blodsukkertal for nyligt?

Ja men det er jo slet ikke det jeg vil have - ved godt det svært at forstå 

Ja ja, jeg fejler ingenting overhovedet med henblik på sukkersyge og alt dette. Var til et tjek for 2 uger siden og der var intet at komme efter.

Anmeld

19. oktober 2012

SussieThyssen

LilleNyPåVej skriver:

Ja men det er jo slet ikke det jeg vil have - ved godt det svært at forstå 

Ja ja, jeg fejler ingenting overhovedet med henblik på sukkersyge og alt dette. Var til et tjek for 2 uger siden og der var intet at komme efter.

Nej..det er overhovedet ikke svært at forstå

Men som sagt, kommer trangen over dig, så spis gulerødder, tyg tyggegummi, køb nogle lakridsrødder på apoteket og gå og gnav på, gå en tur osv. Det er kun de første par døgn med afvændingen, der er de værste...ligesom når man holder op med at ryge

Anmeld

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

SussieThyssen skriver:

Nej..det er overhovedet ikke svært at forstå

Men som sagt, kommer trangen over dig, så spis gulerødder, tyg tyggegummi, køb nogle lakridsrødder på apoteket og gå og gnav på, gå en tur osv. Det er kun de første par døgn med afvændingen, der er de værste...ligesom når man holder op med at ryge

Ja jeg går også ture hver dag, har jo hund, så jeg kommer da i hvert fald ud hehe 

Nåe ja, sådan noget langtids-tygge-noget såsom lakridsrødder var da en god ide  

Ja tak, stoppede med at ryge for 2,5 år siden, så kender det godt hehe  Men kage er bare så meget bedre end smøger  Ej vil som sagt gøre en indsats, det ville være så ærgeligt at tage 30 kg på  Det er jo ikke sundt for nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.