hehe ! hvor er i fantastiske piger ! men det blev ikke igår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Camillos

SussieThyssen skriver:

Åhh din stakkel...et stort trøsteknus.

Jaja...vi må jo håbe trolden snart kommer ud 

Masser af ve-støv herfra

Kærligst
Sussie

tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

ESV

Camillos skriver:

heh .. ja det tror jeg også hun gør ... men altså  hun er skønnet til 3800-4000 gr nu hun må jo ikke blive større så når jeg slet ikke at få en Baby ..  hehe! ..Hun er lige så stædig som sin far

Hmmm jeg tror du skal tage de der skøn med forbehold.
Jeg blev skønnet til at få en KÆMPE baby på i hvert fald 4,5 kg og frygtede det værste, ud kom 3404 g skøn baby pige. så jeg giver ikke det store for deres skøn..
Men fordi de tog så meget fejl med mig, kan de jo selvfølgelig godt have ret med dig.

Held og lykke med den forstående fødsel..

Anmeld

19. oktober 2012

Camillos

ESV skriver:

Hmmm jeg tror du skal tage de der skøn med forbehold.
Jeg blev skønnet til at få en KÆMPE baby på i hvert fald 4,5 kg og frygtede det værste, ud kom 3404 g skøn baby pige. så jeg giver ikke det store for deres skøn..
Men fordi de tog så meget fejl med mig, kan de jo selvfølgelig godt have ret med dig.

Held og lykke med den forstående fødsel..

det var da 1 helt kg til foreskel hold da op! ja må nok hellere kigge på skønnet med forbehold. tusind tak skal du ha :-)

Anmeld

21. oktober 2012

MIWULA

Camillos skriver:

jo tak om ikke andet bliver det senest på tirsdag,, så jeg klarer den nok men for pokker da ! .. sikke en laang nat+ dag med smerter uden stop.. hun driller mig vidst virkelig hende den lille .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.