Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Church skriver: Jamen altså den lille skid da! Hun vil ud når hun selv vil! Hehe. Jeg tror personligt at hun blev en smule fornermet over, at hun ikke måtte komme ud, da hun ville, så nu giver hun jer en lærestreg for at hun snart kommer. Vi er mange som glæder os til at se dig lille prinsesse!
Jamen altså den lille skid da!
Hun vil ud når hun selv vil! Hehe. Jeg tror personligt at hun blev en smule fornermet over, at hun ikke måtte komme ud, da hun ville, så nu giver hun jer en lærestreg
for at hun snart kommer.
Vi er mange som glæder os til at se dig lille prinsesse!
heh .. ja det tror jeg også hun gør ... men altså hun er skønnet til 3800-4000 gr nu hun må jo ikke blive større så når jeg slet ikke at få en Baby .. hehe! ..Hun er lige så stædig som sin far
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: heh .. ja det tror jeg også hun gør ... men altså hun er skønnet til 3800-4000 gr nu hun må jo ikke blive større så når jeg slet ikke at få en Baby .. hehe! ..Hun er lige så stædig som sin far
Hehe nej det kan jeg godt se Det er en ordentlig basse i får jer
Så ved man allerede at hun har det fra ham
Camillos skriver: hehe .. din søde trådstarter 20-10-12 lyder jo ikke værst .. så imorgen måske? .. men tør virkelig ikke håbe lader bare tingene gå deres gang
hehe .. din søde trådstarter 20-10-12 lyder jo ikke værst ..
så imorgen måske? .. men tør virkelig ikke håbe lader bare tingene gå deres gang
Vil jo bare så gerne se din lille prinsesse !! Nu har jeg fulgt med det sidste års tid, så bliver jo lidt utålmodig
BabyWish2012 <3 skriver: Vil jo bare så gerne se din lille prinsesse !! Nu har jeg fulgt med det sidste års tid, så bliver jo lidt utålmodig
Jae .. kan jeg godt forstå det synes jeg også jeg er efter 5 års prøvelse hehe
Camillos skriver: Jae .. kan jeg godt forstå det synes jeg også jeg er efter 5 års prøvelse hehe
Haha det kan jeg sku godt forstå .. Men det må da os være super trættende at hele tiden tro ulven kommer, Nu synes jeg godt hun kan være sød og komme ud
BabyWish2012 <3 skriver: Haha det kan jeg sku godt forstå .. Men det må da os være super trættende at hele tiden tro ulven kommer, Nu synes jeg godt hun kan være sød og komme ud
Ja.. men hun kommer .. det er der ingen tvivl om det er bare hvornår ..
Camillos skriver: jordmødrene aner snart ikke hvad vi skal stille op den 17 okt fik jeg jo løsnet hinder igen kl 15; kl 17 fik jeg meget ondt og veer som varede hele natten og morgenen med. var så på fg igår.. jeg havde ikke åbnet mig mere end de 4 cm. jeg fik kørt en kurve og jeg havde kun kraftige veer hvert 10min ca. men konstante plukke veer imellem veerne .. jm forstod bestemt godt hvorfor jeg ikke kunne hvile... så tjekkede de lige min urin og jeg har en bragende blærebetændelse av!!! de vil ikke sætte mig i gang når jeg har blærebetændelse så jeg måtte hjem igen med en pillecocktail så jeg kunne hvile uden så mange smerter. nu har jeg kun lidt ubehag tilbage i kroppen og nogle små veer der er til at leve med.. men vi ved alle jo hun er en stædig lille fis!!! er ved at være godt opbrugt i mit følelses register og føler hele tiden jeg leger ulven kommer! min krop driver mig snart til vanvid tusind tak for alle jeres hep
jordmødrene aner snart ikke hvad vi skal stille op den 17 okt fik jeg jo løsnet hinder igen kl 15; kl 17 fik jeg meget ondt og veer som varede hele natten og morgenen med. var så på fg igår.. jeg havde ikke åbnet mig mere end de 4 cm. jeg fik kørt en kurve og jeg havde kun kraftige veer hvert 10min ca. men konstante plukke veer imellem veerne .. jm forstod bestemt godt hvorfor jeg ikke kunne hvile... så tjekkede de lige min urin og jeg har en bragende blærebetændelse av!!! de vil ikke sætte mig i gang når jeg har blærebetændelse så jeg måtte hjem igen med en pillecocktail så jeg kunne hvile uden så mange smerter. nu har jeg kun lidt ubehag tilbage i kroppen og nogle små veer der er til at leve med.. men vi ved alle jo hun er en stædig lille fis!!! er ved at være godt opbrugt i mit følelses register og føler hele tiden jeg leger ulven kommer! min krop driver mig snart til vanvid tusind tak for alle jeres hep
Åhh din stakkel...et stort trøsteknus.
Jaja...vi må jo håbe trolden snart kommer ud
Masser af ve-støv herfra
KærligstSussie
PT skriver: Åh jeg kan godt huske den lange ventetid. at hun snart kommer ud Og så lige lidt vestøv
Åh jeg kan godt huske den lange ventetid. at hun snart kommer ud Og så lige lidt vestøv
tak ja det ikke sjovt har været 3 cm åben i 3 uger nu er jeg så 4 altså vil bare føde nu hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128