Camillos skriver:
jordmødrene aner snart ikke hvad vi skal stille op den 17 okt fik jeg jo løsnet hinder igen kl 15; kl 17 fik jeg meget ondt og veer som varede hele natten og morgenen med. var så på fg igår.. jeg havde ikke åbnet mig mere end de 4 cm. jeg fik kørt en kurve og jeg havde kun kraftige veer hvert 10min ca. men konstante plukke veer imellem veerne .. jm forstod bestemt godt hvorfor jeg ikke kunne hvile... så tjekkede de lige min urin og jeg har en bragende blærebetændelse av!!! de vil ikke sætte mig i gang når jeg har blærebetændelse så jeg måtte hjem igen med en pillecocktail så jeg kunne hvile uden så mange smerter. nu har jeg kun lidt ubehag tilbage i kroppen og nogle små veer der er til at leve med.. men vi ved alle jo hun er en stædig lille fis!!! er ved at være godt opbrugt i mit følelses register og føler hele tiden jeg leger ulven kommer! min krop driver mig snart til vanvid
tusind tak for alle jeres hep 
Jamen altså den lille skid da! 
Hun vil ud når hun selv vil! Hehe. Jeg tror personligt at hun blev en smule fornermet over, at hun ikke måtte komme ud, da hun ville, så nu giver hun jer en lærestreg 
for at hun snart kommer. 
Vi er mange som glæder os til at se dig lille prinsesse! 
Anmeld