er bare så ked af det på dine vegne. Jeg tror på at det er et stort skridt for dig at komme ud med det og ikke vælge at gemme sig bag anonymiteten. Det er fandeme FLOT.!
Der er en vej ud. Det er ikke sikkert du har fundet den endnu og derfor kan det hele virke lidt uoverskueligt, men den kommer. Kan selv se tilbage på en tid hos psykolog, hvor jeg ikke kunne finde hoved og hale i min vrede og følelser. Uanset hvad er den bratte afslutning på livet aldrig den rigtige vej ud, og den der kæmper, sejrer også.
Noget jeg gjorde, da jeg ikke kunne finde lyset i mørket var at skrive en masse sedler, hvor der stod en masse positive ting, en positiv ting på hver seddel og så blev de hængt rundt om i lejligheden. Manden skrev også sine egne sedler, om hvad jeg betød får ham og hvad han syntes om mig.
Derudover brugte jeg 5 min hver dag på at kigge mig selv i spejlet og fortælle mig selv hvor smuk jeg var og at jeg var god nok mm. Mega hårdt i starten, men efterhånden begyndte jeg at tro på det og jeg begyndte at smile, når jeg fortalte mig de ting
til sidst malede vi et billede sammen. Blå baggrund, så skrev vi ting på , som jeg forbinder med noget positivt, men forskellig farver maling, 12 ord fordelt over hele lærredet. Så skrev vi med sprittusch, You are beautiful, you are happy, keep smiling, - den hænger stadig ved siden af min seng og bliver så glad hver gang jeg kigger på den. Har ikke brug for den mere, men den minder om en hård tid, hvor jeg til sidst fandt lyset.
derudover kan medicin være en god ide. Har selv været på det, og det hjalp mig, er ikke på det mere,var nødt til a stoppe, da jeg blev gravid, men de gav mig det sidste skub i den rigtige retning