endnu et suk herfra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Mimic

Har haft en uge med mange angst tilfælde og er af psykologen blevet rådet til at få skrevet tingene ned, så nu bliver det jer, der kommer til at "lægge ører til" igen igen...beklager på forhånd at det bliver langt jeg orker ikke at skrive som anonym, da jeg synes det emne alt for længe har været tabu...

Til dig

Du var der som en far bør være der for sin datter, især på de tidspunkter, hvor den anden ikke kunne være der, jeg så op til dig, respekterede dig, elskede dig, som kun et barn kan elske, den der er der i hverdagen.

Du var den der var der når tingene drillede, du var den der var der til at trøste når min far igen igen svigtede pga. druk.

Vi havde det godt sammen, hvorfor skulle du så ødelægge det?

Du valgte at udnytte min respekt og tillid til dig, du valgte at smide alt det vi havde sammen, ud af vinduet.

Jeg fik mange gode oplevelser i Østrig, men på hvilken bekostning?

Alt jeg har nu er en tilværelse, der ligger i ruiner, det eneste der kan holde mig oppe er min datter og den mand der har vist mig, hvordan man behandler det modsatte køn, med respekt.

Er du mon klar over, hvor meget du har ødelagt?

Er du klar over, hvor svigtet jeg har følt mig?

Er du klar over, hvor stor smerte du har påført mig?

Nu skal jeg ridse det op for dig;

Du har ødelagt ALT det vi havde sammen engang, du har påført mig så meget smerte, både fysisk og psykisk, du har svigtet mig, som intet barn bør svigtes.

Alt min psykiske smerte har taget overhånd, jeg kan ikke længere holde min vrede tilbage.

Jeg er vred på dig, på Aase, på alle de der burde have grebet ind dengang, men mest af alt på dig.

Hvad fa.... havde du tænkt dig?

At alt bare skulle fejes ind under gulvtæppet sammen med alt det andet lort?

At jeg ville glemme og sidenhen tilgive?

Børn er lette at manipulere med, og jeg var tilsyneladende et let offer, for dine perverterede tanker, var der mon en grund til at du i sin tid blev kaldt trussetyven?

Alle de ting du gjorde mod mig, står sløret for mig, men mere og mere kommer frem.

Alle de gange i lastbilen, min krop var bare en tom skal, jeg lærte efterhånden at fokusere på andre ting og bare vente på at det var overstået, jeg hadede når du smurte mig med vaseline forneden, hadede følelsen af dine fingre der var steder de ikke burde være og slet ikke på et barn, jeg hadede dig når du sagde at det var normalt og at det var ok.

Dengang med gearstangen, er du mon klar over HVOR ydmyget jeg følte mig?, det sidder dybt i mig og smerter langt langt inde.

Jeg hadede hver gang du ”listede” dine hænder op under min t-shirt når jeg sov, du ville bare ”putte” lidt, jeg vidste udmærket hvad der ventede og turde ikke gøre modstand.

Men aldrig i mit liv har jeg følt mig så ydmyget og udstillet, som da du bad mig gnide mine kønsdele mod gearstangen, mens vi kørte, alle kunne se lige ind i kabinen, men ikke en eneste gjorde tegn til at stoppe dig eller hjælpe mig ud af noget så pinligt.

Den oplevelse traumatiserede mig for livet.

Lige nu, gælder mit liv Jessi og Henrik, jeg siger farvel til dig og alt det onde du har bragt ind i mit liv, jeg orker ikke at tænke mere på dig.

Du er, i mine øjne ikke andet end et perverteret lille svin, der udnytter de der holder mest af dig, jeg elskede dig, det gjorde jeg virkelig, men det fik du ødelagt, dengang, du første gang forbrød dig mod min spinkle krop, smerten, angsten og panikken over ikke at kunne flygte, glemmer jeg ALDRIG.

Man siger at modstand gør stærkere og at man skal igennem meget skidt før alt bliver godt igen.

Jeg synes jeg har taget min del af det dårlige, du har kostet mig en indlæggelse på psykiatrisk afd., min selvtillid, mit selvværd, mit selvstændige jeg.

Jeg har ikke lyst til at leve, med den smerte mere, jeg kan ikke holde til det.

Jeg har grædt snot i stænger, jeg har raset, jeg har råbt og skreget, men intet har hjulpet, det der hjælper mig nu, er at se fremad på en fremtid som ikke indebærer dig eller andre der ikke vil mig det godt.

Tilgive dig kommer jeg aldrig til og jeg håber du får den straf du fortjener, i mit univers er der ikke nogen straf der er hård nok.

Det er slut...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

baby012

18. oktober 2012

Bshizzle

Puh.. Det tog lige pusten fra mig! Ikke lige det jeg havde forventet at læse om da jeg så overskriften.. 

Men det er ( undskyld mit sprog ) så fu***** stort af dig at lufte disse tanker og handlinger med os!! 

Vil ikke forlade din tråd uden at sende et KÆMPE kram.. 

Anmeld

18. oktober 2012

Ploffer

Puha

Ved slet ikke hvad jeg skal sige men et skal du ihvertfald have

Anmeld

18. oktober 2012

Marts<3

Du er en stærk og sej kvinde

Må dit liv fremad KUN være fyldt med glæde og lykke, som DU har fortjent...

Anmeld

19. oktober 2012

JS<3

Den tog godt nok vejret fra mig, sikke en masse du har været ufortjent igennem

En million kram fra mig, og et kæmpe skulder klap, sejt du sætter ord på dine følelser og endnu mere sejt at du offelig gøre det.

det lyder til at du er et godt skridt på vej op igen, og det tager jeg hatten af for

Anmeld

19. oktober 2012

Faith

19. oktober 2012

MissMona

Tak fordi du delte.

INGEN bør udsættes for det du har været udsat for!!!!

Find styrken i kærligheden til dem du elsker omkring dig i dag!

Et stort kram,

MissMona

Anmeld

19. oktober 2012

Mimic

takker jer alle sammen for at i har gidet læse det hele og tak for kram og opbakning

Anmeld

19. oktober 2012

Gardenia

Mimic skriver:

Har haft en uge med mange angst tilfælde og er af psykologen blevet rådet til at få skrevet tingene ned, så nu bliver det jer, der kommer til at "lægge ører til" igen igen...beklager på forhånd at det bliver langt jeg orker ikke at skrive som anonym, da jeg synes det emne alt for længe har været tabu...

Til dig

Du var der som en far bør være der for sin datter, især på de tidspunkter, hvor den anden ikke kunne være der, jeg så op til dig, respekterede dig, elskede dig, som kun et barn kan elske, den der er der i hverdagen.

Du var den der var der når tingene drillede, du var den der var der til at trøste når min far igen igen svigtede pga. druk.

Vi havde det godt sammen, hvorfor skulle du så ødelægge det?

Du valgte at udnytte min respekt og tillid til dig, du valgte at smide alt det vi havde sammen, ud af vinduet.

Jeg fik mange gode oplevelser i Østrig, men på hvilken bekostning?

Alt jeg har nu er en tilværelse, der ligger i ruiner, det eneste der kan holde mig oppe er min datter og den mand der har vist mig, hvordan man behandler det modsatte køn, med respekt.

Er du mon klar over, hvor meget du har ødelagt?

Er du klar over, hvor svigtet jeg har følt mig?

Er du klar over, hvor stor smerte du har påført mig?

Nu skal jeg ridse det op for dig;

Du har ødelagt ALT det vi havde sammen engang, du har påført mig så meget smerte, både fysisk og psykisk, du har svigtet mig, som intet barn bør svigtes.

Alt min psykiske smerte har taget overhånd, jeg kan ikke længere holde min vrede tilbage.

Jeg er vred på dig, på Aase, på alle de der burde have grebet ind dengang, men mest af alt på dig.

Hvad fa.... havde du tænkt dig?

At alt bare skulle fejes ind under gulvtæppet sammen med alt det andet lort?

At jeg ville glemme og sidenhen tilgive?

Børn er lette at manipulere med, og jeg var tilsyneladende et let offer, for dine perverterede tanker, var der mon en grund til at du i sin tid blev kaldt trussetyven?

Alle de ting du gjorde mod mig, står sløret for mig, men mere og mere kommer frem.

Alle de gange i lastbilen, min krop var bare en tom skal, jeg lærte efterhånden at fokusere på andre ting og bare vente på at det var overstået, jeg hadede når du smurte mig med vaseline forneden, hadede følelsen af dine fingre der var steder de ikke burde være og slet ikke på et barn, jeg hadede dig når du sagde at det var normalt og at det var ok.

Dengang med gearstangen, er du mon klar over HVOR ydmyget jeg følte mig?, det sidder dybt i mig og smerter langt langt inde.

Jeg hadede hver gang du ”listede” dine hænder op under min t-shirt når jeg sov, du ville bare ”putte” lidt, jeg vidste udmærket hvad der ventede og turde ikke gøre modstand.

Men aldrig i mit liv har jeg følt mig så ydmyget og udstillet, som da du bad mig gnide mine kønsdele mod gearstangen, mens vi kørte, alle kunne se lige ind i kabinen, men ikke en eneste gjorde tegn til at stoppe dig eller hjælpe mig ud af noget så pinligt.

Den oplevelse traumatiserede mig for livet.

Lige nu, gælder mit liv Jessi og Henrik, jeg siger farvel til dig og alt det onde du har bragt ind i mit liv, jeg orker ikke at tænke mere på dig.

Du er, i mine øjne ikke andet end et perverteret lille svin, der udnytter de der holder mest af dig, jeg elskede dig, det gjorde jeg virkelig, men det fik du ødelagt, dengang, du første gang forbrød dig mod min spinkle krop, smerten, angsten og panikken over ikke at kunne flygte, glemmer jeg ALDRIG.

Man siger at modstand gør stærkere og at man skal igennem meget skidt før alt bliver godt igen.

Jeg synes jeg har taget min del af det dårlige, du har kostet mig en indlæggelse på psykiatrisk afd., min selvtillid, mit selvværd, mit selvstændige jeg.

Jeg har ikke lyst til at leve, med den smerte mere, jeg kan ikke holde til det.

Jeg har grædt snot i stænger, jeg har raset, jeg har råbt og skreget, men intet har hjulpet, det der hjælper mig nu, er at se fremad på en fremtid som ikke indebærer dig eller andre der ikke vil mig det godt.

Tilgive dig kommer jeg aldrig til og jeg håber du får den straf du fortjener, i mit univers er der ikke nogen straf der er hård nok.

Det er slut...

Du skal ud med det. Hellere herinde hvor vi er mange til at rumme dig og give dig svar end hjemme hos dine elskede.

Jeg var 6 da min far begyndte. Det var i det små men udviklede sig over et års tid til fuldbyrdede voldtægter der stod på de næste 4 års tid. Da jeg var 18 vejede jeg 31 kg. Da jeg var 25 var jeg færdig med at lade det gå ud over min krop. Jeg begyndte til boksning og jeg lammetævede den boksepude. Jeg er 32 idag og han har 0 magt over mig. Mit had er ikke mindre, det er det jeg lever af idag. Det er det der får mig til at rejse fra min seng og modtage hvad livet har at byde på med oprejst pande, det er ikke MIG der er svinet her. Den der dybe rumlen jeg får når jeg tænker på hvad han har taget fra mig, er det der gør at jeg med sikkerhed kan sige: Finder jeg ud af han har rørt ved nogen af mine 6 søskende, 2 af dem kender jeg, så slår jeg ham ihjel. Uanset om det er den lille dreng der lige er født eller om det er den ældste af de 4, en pige på 18. Han vil tabe den konfrontation fordi jeg har ventet på det siden jeg var den lille pige der lå i mørket og bare ventede på der var en eller anden der kom og hjalp mig.

Se det som en styrke, det har jeg valgt at gøre. Dit had vil styrke dig til at blive et bedre menneske end han magtede. Jeg ville bare dele med dig, fortælle dig vi er mange. Du kommer bare, hvis du har brug for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.