Gå aldrig bagved en gravid kvinde.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

mth1987

haha

jeg var så heldig også at døje med utrolig meget luft i maven da jeg var gravid. og til sidst kunne jeg slet ikke holde det inde når jeg bevægede mig og bøjede mig ned kunne det ske at jeg tabte en lille prut eller to. 

det resulterede så desværre i en ret uheldig tur i netto en dag, hvor det gik ud over en meget uheldig dame der bukkede sig ned bag ved mig samtidig med mig heldigvis sagde hun ikke noget, men øj det var pinligt, og selvfølgelig var ikke den sidste prut der skulle ud på den netto tur.....! så næste gang må manden sgu handle når jeg kommer dertil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

HAHA... det er også dejlig charmerende

Ja rigtig meget! Hehe
Det er lidt pinligt, for kan ikke altid styre det. De kommer bare uanmeldt  

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

mth1987 skriver:

haha

jeg var så heldig også at døje med utrolig meget luft i maven da jeg var gravid. og til sidst kunne jeg slet ikke holde det inde når jeg bevægede mig og bøjede mig ned kunne det ske at jeg tabte en lille prut eller to. 

det resulterede så desværre i en ret uheldig tur i netto en dag, hvor det gik ud over en meget uheldig dame der bukkede sig ned bag ved mig samtidig med mig heldigvis sagde hun ikke noget, men øj det var pinligt, og selvfølgelig var ikke den sidste prut der skulle ud på den netto tur.....! så næste gang må manden sgu handle når jeg kommer dertil

hehe .... og der er ikke noget værre end at holde sådan en inde, hvis man overhovedet kan!

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Ja rigtig meget! Hehe
Det er lidt pinligt, for kan ikke altid styre det. De kommer bare uanmeldt  

oh yeah! og helst når de er mindst ønsket!

Anmeld

18. oktober 2012

Janni.

Nogen gange forveksler jeg min kæreste med en gravid..

Hans mave har form som en gravid, han har temmelig ofte humørsvingninger, og han prutter temmelig meget..

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Janni. skriver:

Nogen gange forveksler jeg min kæreste med en gravid..

Hans mave har form som en gravid, han har temmelig ofte humørsvingninger, og han prutter temmelig meget..

hehehehehehehehe

Anmeld

18. oktober 2012

n00b 2.0

Citat fra What to Expect When You're Expecting...

Are you passing gas like a college frat boy (make that more than a college frat boy)? Sorry, guys, but nobody does gas like a pregnant woman.

---

Læste denne tråd, og så kom jeg i tanker om dette sted i bogen, der fik mig til at grine da jeg læste det første gang.

Ja, jeg prutter helt vildt meget og ja, også når jeg er på arbejde, i netto, o.l. Hyggeligt.

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

n00b skriver:

Are you passing gas like a college frat boy (make that more than a college frat boy)? Sorry, guys, but nobody does gas like a pregnant woman.

---

Læste denne tråd, og så kom jeg i tanker om dette sted i bogen, der fik mig til at grine da jeg læste det første gang.

Ja, jeg prutter helt vildt meget og ja, også når jeg er på arbejde, i netto, o.l. Hyggeligt.

Sad med vores hund i sofaen i går og uden varsel kom en af dem med ordentlig lyd. Hunden sprang op og var knald forvirreret

Anmeld

18. oktober 2012

Miss Kat

---

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.