Gå aldrig bagved en gravid kvinde.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Miss BananaHammock

For der kan komme liflige dufte... Synes godt nok jeg har meget luft i maven nu her... Så sørger altid for at gå ved siden af folk eller bagved. Det er den knap så kønne side ved graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

For der kan komme liflige dufte... Synes godt nok jeg har meget luft i maven nu her... Så sørger altid for at gå ved siden af folk eller bagved. Det er den knap så kønne side ved graviditeten

Hahaha det kan du have ret i 

Jeg døjer også med utrolig meget luft, men her kommer det dog mest ud i form af bøvser  

Anmeld

18. oktober 2012

FrkZier

haha åh det kender jeg godt

Anmeld

18. oktober 2012

Muhmi

Haha, din lugtefis   

Jeg har også masser af luft i maven, men det kommer mere til udtryk ved at jeg hele tiden sidder og bøvser Total charming mig 

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Hahaha det kan du have ret i 

Jeg døjer også med utrolig meget luft, men her kommer det dog mest ud i form af bøvser  

HAHA... det er også dejlig charmerende

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

haha åh det kender jeg godt

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Haha, din lugtefis   

Jeg har også masser af luft i maven, men det kommer mere til udtryk ved at jeg hele tiden sidder og bøvser Total charming mig 

Mega charmerende... BURP    

Anmeld

18. oktober 2012

Muhmi

Mega charmerende... BURP    

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

BabyWish2012 <3 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.