Åhh, bliver tosset! Så sov dog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Pallemor

morlinen skriver:

Ja, som man kan se på overskriften, så er jeg ved at gå ud af mit gode skind! Min datter på 8 måneder sover som en drøm om natten (for det meste) men af H til om dagen! Hun sover nu kun 2 x 40 min., og det er altså bare ikke nok, ifølge hendes mor!

Hun vågner stort set altid med gråd, og virker træt, og så tager jeg hende over i min egen seng, for et par gange har jeg været heldig, at hun er faldet i søvn der, men det vil hun absolut ikke for tiden! Efter kort tid er hun åh så frisk igen, og kan sagtens være glad og holde sig vågen 3 timer mere.

Jeg når jo kun lige at sluge frokosten, så er hun vågen igen! Mangler lidt fritiiiiid!!! Lige nu er den helt gal, hun ligger oppe i sengen og snakker, efter kun at have sovet 10 min! Lader hende ligge så længe hun ikke græder, så jeg kan få lov at lave noget andet.

Andre der her prøvet det? Og bliver det nogensinde bedre? Hun har altid sovet dårligt om dagen, skal det lige siges...

Min datter har aldrig sovet middagslur før hun startede i dagpleje og hvis så var det MAX 45 min et par gange om dagen. det kan tælles på en hånd hvor mange gange hun har taget en længere lur  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

LinLin

Begge mine drenge har været sådan det er aldrig blevet bedre! Men syntes det var fint nok eftersom de sov igennem om natten fra 3 & 4 mdr....

De har så også været gode til at 'lege selv' tidligt, så jeg har da nået meget andet, synes jeg, selvom de ikke har sovet ret meget om dagen

Anmeld

18. oktober 2012

morlinen

Tulle28 skriver:

Kan du ikke få hende til at sove i barnevognen og så gå nogle gode ture med hende? (Ja det får du ikke slappet så meget af ved, det ved jeg godt)

Det er en fase, det er en fase

Jo, problemet er bare, at hun stadig kun sover 40 min. Og når hun så endelig sover, skal jeg først hjem igen, og nå at smække benene op

Men ja, har hele tiden fortalt mig selv, at det er en fase, men er sgu lidt bange for, at det bare er sådan hun er Hun dog perioder, hvor hun kan tage nogle lange lure, men det er ikke mere hun max 4 dage i træk. Underligt?!

Anmeld

18. oktober 2012

morlinen

Pallemor skriver:

Min datter har aldrig sovet middagslur før hun startede i dagpleje og hvis så var det MAX 45 min et par gange om dagen. det kan tælles på en hånd hvor mange gange hun har taget en længere lur  

Puha, blev du ikke lidt udkørt nogen gange?

Er hun så bedre til at sove, nu hvor hun er startet i vuggestue? Jeg er selv pædagog i vuggestue, og synes at lang de fleste børn, sover noget længere.

Anmeld

18. oktober 2012

morlinen

DAs mor skriver:

Begge mine drenge har været sådan det er aldrig blevet bedre! Men syntes det var fint nok eftersom de sov igennem om natten fra 3 & 4 mdr....

De har så også været gode til at 'lege selv' tidligt, så jeg har da nået meget andet, synes jeg, selvom de ikke har sovet ret meget om dagen

Jeg synes også jeg er rigtig heldig, at hun har sovet igennem om nattet siden hun var knap 2 mdr. Der føler jeg mig virkelig priviligeret.

Men ville bare ønske, at jeg kunne få lidt længere pusterum om dagen.

Min datter har efterhånden fået gang i sin separationsangst, så jeg kan ikke gå ud af syne, uden at hun skriger op Men heldigvis er hun god til at sidde og lege, hvis bare jeg er i syne

Anmeld

18. oktober 2012

Pallemor

morlinen skriver:

Puha, blev du ikke lidt udkørt nogen gange?

Er hun så bedre til at sove, nu hvor hun er startet i vuggestue? Jeg er selv pædagog i vuggestue, og synes at lang de fleste børn, sover noget længere.

Ja efter hun startede DP, begyndte hun at sove 2-3 timer om dagen Så der er håb for ude Til tider var det hårdt men hun sov om natten og det var jeg MEGET mere glad for

Anmeld

18. oktober 2012

morlinen

Pallemor skriver:

Ja efter hun startede DP, begyndte hun at sove 2-3 timer om dagen Så der er håb for ude Til tider var det hårdt men hun sov om natten og det var jeg MEGET mere glad for

Ville helt sikkert heller ikke undvære, at hun sover godt om natten

Men dejligt at høre, at der er håb forude. Håber godt nok også, at hun bliver rigtig godt og grundig træt, så hun kan sove længere, når først hun starter i vuggestue, når hun er 13-14 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.