Åhh, bliver tosset! Så sov dog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

morlinen

Mor til Ella skriver:

Vil hun ikke sove i barnevogn???

Ella sover også max 30 min hvis hun falder i søvn inde????

Jeg har det så omvendt, jeg villle slå ihjel for bare 2 timers sammenhængende søvn på en nat

Jo, det vil hun godt, men hun kan ikke falde i søvn selv, så det kræver en køretur. Skal også ha gjort en indsats på falde-i-søv-selv området

Hun har bare altid været en af de babyer, som fladt dybt i søvn under amning, så det har aldrig været aktuelt før nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

morlinen

Dinna88 skriver:

Men at dit barn på 8 mdr. ikke sover, behøver jo ikke at betyde at du skal hænge over det altid . Jeg passer lille Adam på 8 mdr.  (PT's lille dreng) og han vil meget af tiden hellere lege selv end at jeg er over ham. 

En på 8 mdr. kan jo sagtens leve selv, så længe der er noget spændende at lege med?   Her snakker jeg ikke om hele dagen, men så du kan slappe lidt af!!

Ja, det skal jeg også vænne mig til bare at gøre. For hun leger egentlig rigtig godt, så længe hun kan se mig, og jeg er forholdsvis tæt på. Separationsangsten er nemlig sat ind

Anmeld

18. oktober 2012

Dinna88

Ja, det skal jeg også vænne mig til bare at gøre. For hun leger egentlig rigtig godt, så længe hun kan se mig, og jeg er forholdsvis tæt på. Separationsangsten er nemlig sat ind

urgh, DEN er heller ikke sjov!  Men I får jo begge noget ud af at du forsøger at lade hende lege på egen hånd. Det er jo en start at du kan sidde i nærheden (med 10 puder, en kop kaffe og en god bog - eller hvad det nu skulle være) på gulvet  bare. snart flyver du rundt og laver alt muligt andet, mens den lille leger lystigt selv

Anmeld

18. oktober 2012

morlinen

modesty skriver:

Det er slet ikke unormalt.  Min dreng har, udover en periode på en måndes tid eller to, altid kun sovet 45 min. ad gangen (han er 1 år nu). Der er et andet barn i mødregruppen der har det på samme måde, og min SP sagde at det er helt normalt.

Ja, det er jo bare nogle børn, der ikke har behov for mere. Ville bare ønske hun kunne tage de der ordentlige lure.

Folk fortæller mig, at når bare hun bliver mere aktiv, og kan kravle og gå, så bliver hun også mere træt. Men nu er hun da blevet en anelse mere aktiv, idet hun kan møvre sig frem nu, men hun virker ikke mere træt af den grund

Anmeld

18. oktober 2012

morlinen

Dinna88 skriver:

urgh, DEN er heller ikke sjov!  Men I får jo begge noget ud af at du forsøger at lade hende lege på egen hånd. Det er jo en start at du kan sidde i nærheden (med 10 puder, en kop kaffe og en god bog - eller hvad det nu skulle være) på gulvet  bare. snart flyver du rundt og laver alt muligt andet, mens den lille leger lystigt selv

Ja, det er helt sikkert det, der skal arbejdes hen på. Men hun kan det vel allerede lidt allerede. Jeg har bare vænnet mig til at sætte mig ned på gulvet til hende

Anmeld

18. oktober 2012

Dinna88

morlinen skriver:

Ja, det er helt sikkert det, der skal arbejdes hen på. Men hun kan det vel allerede lidt allerede. Jeg har bare vænnet mig til at sætte mig ned på gulvet til hende

Jamen, væk med den vane Du skal da have noget mor-tid foruden mor-barn tid.

Anmeld

18. oktober 2012

morlinen

Dinna88 skriver:

Jamen, væk med den vane Du skal da have noget mor-tid foruden mor-barn tid.

Præcis!

Anmeld

18. oktober 2012

modesty

morlinen skriver:

Ja, det er jo bare nogle børn, der ikke har behov for mere. Ville bare ønske hun kunne tage de der ordentlige lure.

Folk fortæller mig, at når bare hun bliver mere aktiv, og kan kravle og gå, så bliver hun også mere træt. Men nu er hun da blevet en anelse mere aktiv, idet hun kan møvre sig frem nu, men hun virker ikke mere træt af den grund

Det tror jeg heller ikke at du skal regne med - sådan var det i hvert fald ikke her. 

Anmeld

18. oktober 2012

Tulle28

Kan du ikke få hende til at sove i barnevognen og så gå nogle gode ture med hende? (Ja det får du ikke slappet så meget af ved, det ved jeg godt)

Det er en fase, det er en fase

Anmeld

18. oktober 2012

Zelinasmor

morlinen skriver:

Ja, som man kan se på overskriften, så er jeg ved at gå ud af mit gode skind! Min datter på 8 måneder sover som en drøm om natten (for det meste) men af H til om dagen! Hun sover nu kun 2 x 40 min., og det er altså bare ikke nok, ifølge hendes mor!

Hun vågner stort set altid med gråd, og virker træt, og så tager jeg hende over i min egen seng, for et par gange har jeg været heldig, at hun er faldet i søvn der, men det vil hun absolut ikke for tiden! Efter kort tid er hun åh så frisk igen, og kan sagtens være glad og holde sig vågen 3 timer mere.

Jeg når jo kun lige at sluge frokosten, så er hun vågen igen! Mangler lidt fritiiiiid!!! Lige nu er den helt gal, hun ligger oppe i sengen og snakker, efter kun at have sovet 10 min! Lader hende ligge så længe hun ikke græder, så jeg kan få lov at lave noget andet.

Andre der her prøvet det? Og bliver det nogensinde bedre? Hun har altid sovet dårligt om dagen, skal det lige siges...

Da min datter var 8 måneder sov hun maks en time om dagen. Synes det er mere end FLOT hvis de sover igennem om natten som min datter gjorde.

Hun er 11 måneder nu og sover ca. 2 timer om dagen og så fra 19.00 til 07.00 

Tror børn sover det de har behov for. Det er vel også forskelligt fra barn til barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.