LilleNyPåVej skriver:
Ja tænker også selv januar udsalg

Men det var mere om, f.eks., 5 langærmede bodyer er nok - hvilket jeg tvivler på hehe
Bare sådan ca og om i købte bukser, strømper og andet. Der er jo så mange søde kjoler og trøjer osv osv, og vil jo også gerne se hende i andet end en body selvom det er nemt
Samtidig tænker jeg jo at januar er en lidt kold måned, så har en ide om at hun jo skal have almindeligt tøj på udenover de bodyer vi køber.
Uh jeg tænkte det samme.. Kjoler til den lille prinsesse! Og så bliver man forældre første gang og er ved at blive sindsyg af de kjoler der hele tiden ryger med op når man løfter barnet 
Jeg var/er (Ida er 3 ½ mdr og i str. 62) gladest for dragter, for de skiller ik på midten! Dragter med fødder i så de ik taber de sokker konstant, og så med langærmet body eller kortærmet og en langærmet bluse over.. Hvis ik dragten helt har ærmer oz 
Ida var 52 cm og kunne måske godt have passet en str. 50 men hun røg direkte i 56 og det var helt fint 
Tænker 8 body'er, 8 sæt tøj (om det så er dragter eller hvad man vælger) En enkelt kjole eller 2 med strømpebukser til i str. 56 og 62
Så kan man altid købe str. 50 når hun er født så man har til man kommer hjem hvis det viser sig hun er ekstremt lille 
Anmeld