Andre som lige skal smide et par kilo før bikinisæsonen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

ivfmarie

Eva skriver:

Åh jo..sagtens...jeg vejer 63 kg og er kun 165 cm høj...så jeg ligger i den tunge ende...men starter med at komme under tres-smiler

Det overrasker mig!? Jeg er 166 og vejede i morges 61,5 kilo... Jeg ser da betydelig "tungere" ud end dig... Men det er jo nok fordi du er mere muskeltæt end jeg.

...

Lidt stof til eftertanke, egentlig... Jeg syns jo at du har en herre-lækker krop, mens min egen er adderbadder.. Men måske er min egen slet ikke så slem endda  - der kan jo ikke være den helt store forskel når højde og drøjde (og forhistorie) er stor set det samme...

Nå, det blev vist noget lommefilosofi...

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Honningblomst

Det overrasker mig!? Jeg er 166 og vejede i morges 61,5 kilo... Jeg ser da betydelig "tungere" ud end dig... Men det er jo nok fordi du er mere muskeltæt end jeg.

...

Lidt stof til eftertanke, egentlig... Jeg syns jo at du har en herre-lækker krop, mens min egen er adderbadder.. Men måske er min egen slet ikke så slem endda  - der kan jo ikke være den helt store forskel når højde og drøjde (og forhistorie) er stor set det samme...

Nå, det blev vist noget lommefilosofi...

God weekend

Nej, det ser da fint ud så...altså din højde og vægt...jeg har altid været tung i det, tungt skelet har jeg en idé om...mine mål er 103cm-69cm-99cm....bryst, talje og hofter....det er nok lidt nemmere at sammenligne end vægt, og nu bliver jeg altså nysgerrig på dine mål-smiler-
Inden jeg begynte at træne lå jeg 2-3 kilo mindre....
Jeg tror altså altid det er sværere at se sin egen krop "rigtigt" end andres, hvis du forstår-smiler
Knus Eva...

Anmeld

29. maj 2009

ivfmarie

Eva skriver:

Nej, det ser da fint ud så...altså din højde og vægt...jeg har altid været tung i det, tungt skelet har jeg en idé om...mine mål er 103cm-69cm-99cm....bryst, talje og hofter....det er nok lidt nemmere at sammenligne end vægt, og nu bliver jeg altså nysgerrig på dine mål-smiler-
Inden jeg begynte at træne lå jeg 2-3 kilo mindre....
Jeg tror altså altid det er sværere at se sin egen krop "rigtigt" end andres, hvis du forstår-smiler
Knus Eva...

Har lige målt mig: 94-78-94
Men det varierer jo meget alt efter hvor præcist der måeles, og om jeg spænder mavemullerne eller ej...

Var det ikke dig der havde et link til sådan en mål-oversigt?

Marie - aka timeglas

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

ivfmarie skriver:

Har lige målt mig: 94-78-94
Men det varierer jo meget alt efter hvor præcist der måeles, og om jeg spænder mavemullerne eller ej...

Var det ikke dig der havde et link til sådan en mål-oversigt?

Marie - aka timeglas

Jo...det er her: http://www.sund24.dk/catalog/hofte.php
Og ja, man skal slappe af i maven og måle lige lidt over navlen...men sjovt jeg er det bredere oven og nede og smallere midt på...men jeg er også bred over skuldrene, en lille sumobryder-griner.
knus Eva...mit hofte-talje hedder 0,7.

Anmeld

29. maj 2009

ønskebørn74

Hej Alle sammen.

Jeg vil lige give jer alle et tip. Jeg er for 3 uger siden blevet tilmeldt Madlog.dk

Jeg har tabt 6kg og det er nemt.

Gå ind på hjemmesiden og kig.

Knus og Kram

ØNSKEBARN74

Anmeld

29. maj 2009

ivfmarie

Eva skriver:

Jo...det er her: http://www.sund24.dk/catalog/hofte.php
Og ja, man skal slappe af i maven og måle lige lidt over navlen...men sjovt jeg er det bredere oven og nede og smallere midt på...men jeg er også bred over skuldrene, en lille sumobryder-griner.
knus Eva...mit hofte-talje hedder 0,7.

Whaa !! Mit er 0,84.. Det er acceptabelt - hvis jeg er en mand!!

Så må jeg sgu hellere tage en omgang hulahpo på wii'en

Go aften

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

ivfmarie skriver:

Whaa !! Mit er 0,84.. Det er acceptabelt - hvis jeg er en mand!!

Så må jeg sgu hellere tage en omgang hulahpo på wii'en

Go aften

Nej nej,...din talje er under 80 cm og din vægt perfekt til din højde, så der er vidst ikke noget at komme efter...du skal bare stramme op, så omfordeler det hele sig og sætter sig anderledes...jeg løber 6 km hver dag og det giver noget....ikke mindst en strutrøv-griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.