Andre som lige skal smide et par kilo før bikinisæsonen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.025 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Honningblomst

Hej piger...

Ihh, jeg har lige set vejrudsigten og sikke en pinse vi får...nok lige sent nok at tabe sig til pinsen, men sommeren er jo lige om hjørnet.
Andre der lige skal tabe et par kilo inden så bikinien sidder bedre??
Jeg SKAL tabe 3,7 kilo de næste 5 uger...håber jeg kan lade sig gør...så er jeg nder tres når jeg skal opereres...
Men andre der er med....??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

DK

Hej Eva

Ja jeg har jo i hvert fald 5 eksamens-kilo som jeg skal af med. Jeg har sidste eksamen nu på tirsdag, og så skal jeg til at svømme hver mandag/torsdag og træne onsdage aftener.

En veninde og jeg starter ud med svømning torsdag i næste uge. Så fra i næste uge af er jeg med! Jeg skal nu ikke nå det inden sommer, men bare nå lige at komme af med de der 5 kg, måske et par ekstra også inden september engang. -Og så vigtigst af alt komme lidt i form (okay komme meget i form) inden jeg forhåbentlig skal til at lave en baby til efteråret. Så håber jeg at min krop og jeg kan komme igennem en graviditet uden for meget bøvl. Jeg har ret svage led, derfor vil det være en klar fordel at jeg får lidt muskler på inden. Jeg er jo også på su, og der er der sguette noget der hedder sygedagpenge under graviditeten, he he... Jeg har også en ide om at jeg godt kunne tænke mig at lære at løbe 10 km. inden sommeren er ovre. Men jeg kan jo hoppe lidt på løbebånd når jeg skal træne hver onsdag. Men til at starte med er det altså svømning mandag og tosdag morgen, og træne onsdag aften!

Jeg er 178 og vejer 69 kg. pt. så det er lige et par kg. der skal smides... Jeg mener selv jeg er så pæææn når jeg er omkring de 62 kg...  Ikke mindre, så ryger brysterne

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

DK skriver:

Hej Eva

Ja jeg har jo i hvert fald 5 eksamens-kilo som jeg skal af med. Jeg har sidste eksamen nu på tirsdag, og så skal jeg til at svømme hver mandag/torsdag og træne onsdage aftener.

En veninde og jeg starter ud med svømning torsdag i næste uge. Så fra i næste uge af er jeg med! Jeg skal nu ikke nå det inden sommer, men bare nå lige at komme af med de der 5 kg, måske et par ekstra også inden september engang. -Og så vigtigst af alt komme lidt i form (okay komme meget i form) inden jeg forhåbentlig skal til at lave en baby til efteråret. Så håber jeg at min krop og jeg kan komme igennem en graviditet uden for meget bøvl. Jeg har ret svage led, derfor vil det være en klar fordel at jeg får lidt muskler på inden. Jeg er jo også på su, og der er der sguette noget der hedder sygedagpenge under graviditeten, he he... Jeg har også en ide om at jeg godt kunne tænke mig at lære at løbe 10 km. inden sommeren er ovre. Men jeg kan jo hoppe lidt på løbebånd når jeg skal træne hver onsdag. Men til at starte med er det altså svømning mandag og tosdag morgen, og træne onsdag aften!

Jeg er 178 og vejer 69 kg. pt. så det er lige et par kg. der skal smides... Jeg mener selv jeg er så pæææn når jeg er omkring de 62 kg...  Ikke mindre, så ryger brysterne

Lyder som en super plan du har...og ja, det med brysterne er sgu så træls, jeg skal heller ikke længere ned end de tres, så har jeg ikke rumpe eller bryster og det vil jeg jo gerne have-smiler-
Jeg svømmer ikke mere, kørte lidt træt i det og syntes det tog for meget tid...svømmer hvis dte passer ind en enkelt aften.
Men for 2½ uge siden startede jeg op med løb...det har jeg ikke kunne pga mine knæ førhen, men svømningen  tror jeg har styrket mine muskler så jeg nu kunne.
Men altså, på 2½ uge har jeg trænet mig op til at kunne løbe 5 km i en køre ogd et synes jeg faktisk er ret sejt...for jeg har ikke ligefrem den perfekte løbekrop-smiler- så jeg håber også at jeg snart kan tage 10 km, men indtil videre løber jeg 5 km hver evig eneste dag...elsker det, det er så afstressende..
Men held og lykke med din plan...glæder mig til at følge dig..
Knus..

Anmeld

28. maj 2009

Guldet

Hej Tøser..

Jeg vil også gerne smide 5 -10 kg ;0)..
Er begyndt med at løbe hver aften.. en tur på ca 4 km.. også vil jeg begynde til boksetræning.. Det skulle være helt vildt godt, og mega hårdt :0).. Har nogle veninder, der har tabt sig vildt hurtig ved boksetræning! Så har jeg planer om, at købe et ti-turs kort til fitness, så jeg kan snuppe et spinnings hold i ny og næ.. elsker det! også har jeg nogle spinnings sko i skabet, som skal bruges ;0).. pyha alt det sport.. men man bliver så dejlig glad efter man har ydet en times et eller andet.. Der skal ydes for at nydes

Anmeld

28. maj 2009

LotteN

ja, men det er jo også Lærkes fødselsdag på lørdag, så er det jo klart solen skinner
Ja, jeg er også i fuld gang. har tabt 5 kg og er nu igang med de sidste 5 kg, som bare er ønsketabning... men jeg har jo også en halvmarathon foran mig om 2 uger, så jeg får løbet mit. skal ud på 13 km idag

Anmeld

28. maj 2009

ivfmarie

Uhh ja.. jeg drømmer om at tabe 2 kilo mere inden sankt hans (der har jeg fødselsdag)
2 kilo lyder jo egentlig ikke af så meget.. men det er det sidste blæver der mangler at komme væk - og det kommer det jo nok ikke med mindre jeg kommer under kniven .

Jeg må indrømme at jeg er noget misundelig på dig, Eva.. at du har valgt at give dig selv den "belønning" at få fjernet modstanderen af en ulige kamp...

Hvad koster en maveskinds operation mon?

Marie - der ikke er helt overbevist om at SP'en rækker til at fjerne 2 kilo slapt hud

Anmeld

28. maj 2009

trine1989

super alternativ
jeg har dog ikke fået barn endnu men bi håber på at starte til dec-jan. har en kronisk sygedom i maven så jeg skal spise sundt og motionere så jeg ikke får nogen komplikationer under en graviditet.
har lige meldt mig ind i træningscenteret så nu er det bare holdtræning og styrketræning engang imellem.
har planer om at spinne 2 gange om ugen, styrketræne 2 gange om ugen og yoga/pilates 2 gange om ugen... (og ja ved godt der kun er 7 dage i en uge men man kan godt tage flere hold på en dag )

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

ivfmarie skriver:

Uhh ja.. jeg drømmer om at tabe 2 kilo mere inden sankt hans (der har jeg fødselsdag)
2 kilo lyder jo egentlig ikke af så meget.. men det er det sidste blæver der mangler at komme væk - og det kommer det jo nok ikke med mindre jeg kommer under kniven .

Jeg må indrømme at jeg er noget misundelig på dig, Eva.. at du har valgt at give dig selv den "belønning" at få fjernet modstanderen af en ulige kamp...

Hvad koster en maveskinds operation mon?

Marie - der ikke er helt overbevist om at SP'en rækker til at fjerne 2 kilo slapt hud

Så skal du da bare gøre det også....smiler- meld dig ind i dk og den udvidede operationsdækning som tillæg...så får du betalt 25000kr (maks 85%) af din operation.
Jeg får en lille fedtsugning med oveni...så jeg skal give ialt 37000k hvoraf de 22000-25000k bliver betalt...så mon ikke der er til en sådan operation.
Og jeg kender alt til de der dumme 2 kg, dem kæmper jeg jo slev med...20 kil er nemmere end de sidste kilo.
Knus Eva

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Jeg skal tabe mig 6 kg..... Synes bare det er så svært at komme af med...

Anmeld

29. maj 2009

Tina2

Jeg skal meget gerne tabe mig 3 kg :-) Har det så godt når jeg er under 70 kg:-)
Jeg er 180 cm høj og vejer normalt ca 72 kg. Har smidt et par kg nu her, så jeg passer lidt på, så jeg lige kan få det sidste med:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.