DK skriver:
Hej Eva
Ja jeg har jo i hvert fald 5 eksamens-kilo som jeg skal af med. Jeg har sidste eksamen nu på tirsdag, og så skal jeg til at svømme hver mandag/torsdag og træne onsdage aftener.
En veninde og jeg starter ud med svømning torsdag i næste uge. Så fra i næste uge af er jeg med! Jeg skal nu ikke nå det inden sommer, men bare nå lige at komme af med de der 5 kg, måske et par ekstra også inden september engang. -Og så vigtigst af alt komme lidt i form (okay komme meget i form) inden jeg forhåbentlig skal til at lave en baby til efteråret. Så håber jeg at min krop og jeg kan komme igennem en graviditet uden for meget bøvl. Jeg har ret svage led, derfor vil det være en klar fordel at jeg får lidt muskler på inden. Jeg er jo også på su, og der er der sguette noget der hedder sygedagpenge under graviditeten, he he... Jeg har også en ide om at jeg godt kunne tænke mig at lære at løbe 10 km. inden sommeren er ovre. Men jeg kan jo hoppe lidt på løbebånd når jeg skal træne hver onsdag. Men til at starte med er det altså svømning mandag og tosdag morgen, og træne onsdag aften!
Jeg er 178 og vejer 69 kg. pt. så det er lige et par kg. der skal smides... Jeg mener selv jeg er så pæææn når jeg er omkring de 62 kg... Ikke mindre, så ryger brysterne
Lyder som en super plan du har...og ja, det med brysterne er sgu så træls, jeg skal heller ikke længere ned end de tres, så har jeg ikke rumpe eller bryster og det vil jeg jo gerne have-smiler-
Jeg svømmer ikke mere, kørte lidt træt i det og syntes det tog for meget tid...svømmer hvis dte passer ind en enkelt aften.
Men for 2½ uge siden startede jeg op med løb...det har jeg ikke kunne pga mine knæ førhen, men svømningen tror jeg har styrket mine muskler så jeg nu kunne.
Men altså, på 2½ uge har jeg trænet mig op til at kunne løbe 5 km i en køre ogd et synes jeg faktisk er ret sejt...for jeg har ikke ligefrem den perfekte løbekrop-smiler- så jeg håber også at jeg snart kan tage 10 km, men indtil videre løber jeg 5 km hver evig eneste dag...elsker det, det er så afstressende..
Men held og lykke med din plan...glæder mig til at følge dig..
Knus..
Anmeld