Andre som lige skal smide et par kilo før bikinisæsonen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

Stumpen

Eva skriver:

Hej piger...

Ihh, jeg har lige set vejrudsigten og sikke en pinse vi får...nok lige sent nok at tabe sig til pinsen, men sommeren er jo lige om hjørnet.
Andre der lige skal tabe et par kilo inden så bikinien sidder bedre??
Jeg SKAL tabe 3,7 kilo de næste 5 uger...håber jeg kan lade sig gør...så er jeg nder tres når jeg skal opereres...
Men andre der er med....??
Knus Eva..

Hvor sidder de 3,7 kg henne Eva??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Hvor sidder de 3,7 kg henne Eva??

Primært hofter, lår og mave....og jo tyndere jo nemmere er det at gøre maven pæn...smiler

Anmeld

29. maj 2009

Mca<3

Jo desværre . for første gang i mit liv mangler jeg at smide 8 kg  Så er jeg på min normalvægt som er 67 kg ,,

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Jo desværre . for første gang i mit liv mangler jeg at smide 8 kg  Så er jeg på min normalvægt som er 67 kg ,,

Det er da imponerende at det er første gang i dit liv...1½ måned, så er de væk-smiler

Anmeld

29. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Det er da imponerende at det er første gang i dit liv...1½ måned, så er de væk-smiler

Ja nu burde jeg jo vise min rygrad  men sundhedspl. siger jeg ikke må motionere hårdt før om 7 mdr

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Ja nu burde jeg jo vise min rygrad  men sundhedspl. siger jeg ikke må motionere hårdt før om 7 mdr

Men motion er ikke så vigtig når det gælde vægttab...har lige læst at det kun giver de 20% af tabet.
Da jeg tabte mig 30 kg var det uden motion og på 6 mdr....så bare igang med sund kost-smiler
Knus Eva..

Anmeld

29. maj 2009

Stumpen

Eva skriver:

Primært hofter, lår og mave....og jo tyndere jo nemmere er det at gøre maven pæn...smiler

Du kan ski da ikke blive tyndere

Anmeld

29. maj 2009

malou

uha.... jeg mangler lige et par kg.. kæmper nu ikke særligt for det længere men som tiden er gået efter victor´s fødsel er jeg alligevel kommet ned under de 57 så der er ikke lang vej endnu... glæder mig MEGET til min jeans igen

knus malou

Anmeld

29. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Men motion er ikke så vigtig når det gælde vægttab...har lige læst at det kun giver de 20% af tabet.
Da jeg tabte mig 30 kg var det uden motion og på 6 mdr....så bare igang med sund kost-smiler
Knus Eva..

Ja så er der ingen undskyldning   Jeg må i gang.

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Du kan ski da ikke blive tyndere

Åh jo..sagtens...jeg vejer 63 kg og er kun 165 cm høj...så jeg ligger i den tunge ende...men starter med at komme under tres-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.