spørgsmål omkring cremer til forbyggelse af strækmærker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Tøs85

1990h skriver:

hvor køber man den og hvad er prisen sådan ca?

Man kan købe den i nogle Matas forretninger, men jeg har mest købt den i Helsam til 199 kr pr flaske.. Jeg har lige købt nr 3 flaske så der går lidt til.. Jeg smører ind både morgen og aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Tøs85

1990h skriver:

hvor køber man den og hvad er prisen sådan ca?

Man kan købe den i nogle Matas forretninger, men jeg har mest købt den i Helsam til 199 kr pr flaske.. Jeg har lige købt nr 3 flaske så der går lidt til.. Jeg smører ind både morgen og aften..

Anmeld

18. oktober 2012

Mor til Ella

1990h skriver:

dette er ikke et spørgsmål om vor vidt det virker eller ej

men hvilken creme kan i anbefale?

Welda olien.....

Jeg brugte den, fik ikke ét enest strækmærke, men tror ikke det har så meget med cremen af gøre...

Men tro kan flytte bjerge

Anmeld

18. oktober 2012

MorDk

Jeg tror ikke på at CREMER kan forebygge/redde maveskindet! Det er bare min mening

Anmeld

18. oktober 2012

Snartmortil3

Jeg smurte i min første graviditet min mave og bryster med mandelolie. Jeg har ikke fået et eneste strækmærke! Jeg skal ikke kunne sige om det er olien der har hjulpet lidt på vej, eller om jeg bare er super heldig. Denne graviditet vil jeg ikke lade det komme an på en prøve, og smør på livet løs Denne gang med bio oil fra matas, for den er sååååååå lækker og dufter himmelsk!!!

Anmeld

18. oktober 2012

1990h

Faith skriver:

Har ladet mig fortælle at det ikke hjælper en hujende fis at smøre alverdens dyre cremer på mavsen

Da jeg var gravid med tvillingerne smurte jeg maven ind i mandelolie hver dag. Da jeg kom længere hen købte jeg en hundedyr creme fra Biotherm som jeg osse gav den gas med. Havde ikke et eneste strækmærke igennem hele graviditeten!

I min anden graviditet smurte jeg den overhovedet ikke ind i noget som helst. Og stadig ikke et eneste strækmærke.

Så tror bare jeg er en af de heldige der ikke danner strækmærker. Har faktisk hørt at strækmærker kan være genetisk betinget. Min mor har heller ikke haft et eneste strækmærke i hendes to graviditeter, så måske der er noget om det.

min mor har fået 3 børn og har ikke et eneste strækmærke.

men jeg har altså lidt på balerne fra da jeg var yngre og vokset lidt for hurtigt..

håber jeg ikke får nogle nu

Anmeld

18. oktober 2012

1990h

110811 skriver:

Jeg smurte i min første graviditet min mave og bryster med mandelolie. Jeg har ikke fået et eneste strækmærke! Jeg skal ikke kunne sige om det er olien der har hjulpet lidt på vej, eller om jeg bare er super heldig. Denne graviditet vil jeg ikke lade det komme an på en prøve, og smør på livet løs Denne gang med bio oil fra matas, for den er sååååååå lækker og dufter himmelsk!!!

bio oil er den af noget mærke eller matas egen?

ihhj jeg må ned i matas og kigge her til lønningsdag så jeg har det på lager..

hvornår startet du smøring..rejser til thailand snart og der tager jeg noget olie med selv om jeg ikke er såå stor der..men min hud bliver nemt tør dernede

Anmeld

18. oktober 2012

tarkoflen

Team Putte skriver:

Mor og barn mavecreme fra matas er rigtig lækker om aftenen før man skal sove.. Strækmærkerne kom alligevel her i uge 36 men maven kløede ik på noget tidspunkt som de ellers godt kan komme til

Jeg tror ikke vanvittig meget på, at man slipper for strækmærker ved at bruge en creme, men jeg vil da utrolig gerne slippe for kløe... Hvornår begyndte du at smøre mavsen?

Anmeld

18. oktober 2012

baby012

Smurte maven fra uge 20 og der kom først stræknærker i uge 36 .. Men så kom de også med fuld styrke ..  

smurte med mor barn creme fra Matas, fjernede kløe, men modvirkede ikke stræknærker :/ 

men synes det var vildt svært at sove for kløe når jeg ikke brugte cremen, så det kan anbefales

Anmeld

18. oktober 2012

Tullepoder

Jeg fik strækmærker 4 dage før termin, med min første pige. Og der brugte jeg matas creme. Jeg fik reduceret mine strækmærker med tiden og ved at bruge bio-olie (købes i matas for 100kr) de er jo så blusset op ved anden graviditet, og regner da med at de går mere eller mindre i sig selv igen. Bruger stadig olien :-) men strækmærker kommer hvis man er udsat, og det kan være genetisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.