spørgsmål omkring cremer til forbyggelse af strækmærker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.641 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

1990h

dette er ikke et spørgsmål om vor vidt det virker eller ej

men hvilken creme kan i anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Deaktiveret profil

1990h skriver:

Mor - barn mavecreme fra matas om aftnen inden du går i seng & mor barn maveolie fra matas efter du har været i bad..  Resultater kan ses efter 14 dage hvis du bruger dem hver dag. 

Anmeld

17. oktober 2012

SussieThyssen

1990h skriver:

Det eneste der rent medicinsk MÅSKE kan have en LILLE effekt er creme, der indeholder E-vitamin, men i virkeligheden kan du såmænd lige så godt massere maven i noget levertran

Men ellers så er der ikke så meget andet at gøre end at sørge for at holde maveskindet smidigt med en god fugtighedscreme...alt andet er spild af penge.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. oktober 2012

Tøs85

Jeg fik anbefalet weleda svangerskabsolie.. Det bruger jeg og har da ikke strækmærker endnu.. Er i 32. uge og håber ikke jeg får nogle

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

Jeg har ikke brugt nogen, kun fået en prøve, der er specielt til strækmærker.. Den hedder biooil et eller andet..

Anmeld

18. oktober 2012

Ønskebarnet12

Har prøvet bio-oil, mandelolie, mor og barn creme fra Matas men intet hjalp strækmærkerne kom desværre alligevel efter uge 34 

Anmeld

18. oktober 2012

1990h

Tøs85 skriver:

Jeg fik anbefalet weleda svangerskabsolie.. Det bruger jeg og har da ikke strækmærker endnu.. Er i 32. uge og håber ikke jeg får nogle

hvor køber man den og hvad er prisen sådan ca?

Anmeld

18. oktober 2012

1990h

Freyasmor skriver:

Mor - barn mavecreme fra matas om aftnen inden du går i seng & mor barn maveolie fra matas efter du har været i bad..  Resultater kan ses efter 14 dage hvis du bruger dem hver dag. 

tak den kigger jeg på

Anmeld

18. oktober 2012

Faith

Har ladet mig fortælle at det ikke hjælper en hujende fis at smøre alverdens dyre cremer på mavsen

Da jeg var gravid med tvillingerne smurte jeg maven ind i mandelolie hver dag. Da jeg kom længere hen købte jeg en hundedyr creme fra Biotherm som jeg osse gav den gas med. Havde ikke et eneste strækmærke igennem hele graviditeten!

I min anden graviditet smurte jeg den overhovedet ikke ind i noget som helst. Og stadig ikke et eneste strækmærke.

Så tror bare jeg er en af de heldige der ikke danner strækmærker. Har faktisk hørt at strækmærker kan være genetisk betinget. Min mor har heller ikke haft et eneste strækmærke i hendes to graviditeter, så måske der er noget om det.

Anmeld

18. oktober 2012

Team Putte

1990h skriver:

Mor og barn mavecreme fra matas er rigtig lækker om aftenen før man skal sove.. Strækmærkerne kom alligevel her i uge 36 men maven kløede ik på noget tidspunkt som de ellers godt kan komme til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.