Strækmærker.... puha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Helloo

LilleChelle skriver:

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvorfor man har det så dårligt over det, at det endda går ind og påvirker ens selvværd. 

Jeg er stolt over hvad min krop har gået igennem, og tænker slet ikke over mine strækmærker, selvom jeg har MANGE !!! på hele maven. 

Billedet er taget 38+5, så det er blevet værre endnu. 

Hvorfor ikke bare acceptere den måde man ser ud på? 

Hold da op! Hvor modig af dig at sætte det billede ind, synes faktisk ikke det ser så slemt ud. Ved ikke hvorfor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

LilleChelle

Louise17 skriver:

Hold da op! Hvor modig af dig at sætte det billede ind, synes faktisk ikke det ser så slemt ud. Ved ikke hvorfor 

Jeg synes bestemt ikke selv det er slemt :p Men når jeg viser maven frem til folk, åbner de bare munden og er nærmest ved at falde ned af stolen, og siger at de aldrig har set så mange strækmærker  

Anmeld

17. oktober 2012

Aabye

LilleChelle skriver:

Jeg synes bestemt ikke selv det er slemt :p Men når jeg viser maven frem til folk, åbner de bare munden og er nærmest ved at falde ned af stolen, og siger at de aldrig har set så mange strækmærker  

Hold da op chelle.. Du har da fået en stribe eller to.. Men ja.. Hva faen.. Bare vent og se hvad de fører med sig..

Jeg har nu heller ingen problemer med mine mærker..
Jeg har fået en fantastisk dreng ud af dem.. Det er jo prisen man betaler, og de er det værd..  

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

Line - med Bobben skriver:

Hold da op chelle.. Du har da fået en stribe eller to.. Men ja.. Hva faen.. Bare vent og se hvad de fører med sig..

Jeg har nu heller ingen problemer med mine mærker..
Jeg har fået en fantastisk dreng ud af dem.. Det er jo prisen man betaler, og de er det værd..  

Ja, det er helt vildt .. 

- Men jeg har det fint med dem, og tænker egentlig ikke over at jeg har dem. 

Anmeld

17. oktober 2012

SussieThyssen

Louise17 skriver:

Bliver snart depremeret..Kiggede mig lige i spejlet inden jeg fik i bad, og har nu fået 4 fede strækmærker omme over lænden, jeep på hver side.. Har også en del hele vejen rundt om lårene, og mine sider er fyldt op...

Hvordan holder i selvtidliden oppe? Føler mig så grim, og nasty og se på..

Har ingen på maven (ENDNU) og det faktisk også det eneste sted på kroppen de nærmest ikke er..

Årh ville ønske jeg kunne se på det som kærlighedsmærker, men fuck det hårdt når man er så bleg, og de bare står som røde lys på ens krop 

Lidt tuderi fra mig!

De skal nok klinge af og trække sig sammen med tiden.
Om et år fra nu er de ikke nær så slemme. Men husk at smøre dem godt til næste sommer, hvis du skal ud i solen, for de vil være ekstra følsomme over for sollys, og dermed også mere udsat for faren for celleforandringer.

Jo forresten...jeg har da også masser af strækmærker, men jeg synes nu engang at det er noget man må lære at leve med, når man vil have børn, og som sagt, så klinger de af med tiden, så man ikke ser dem så tydeligt

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. oktober 2012

Ønskebarnet12

Op med humøret, du får da et sundt og raskt barn, det er jo det vigtigste selvfølgelig kan det være psykisk hårdt at vende sig til den nye krop man får sig under graviditeten, jeg har strækmærker på ben, inderlår, bryster, ryg, hofter, og ekstrem mange på maven. Det skal siges at alle steder er der mange og de sku slet ikke kønne at se på, men de bliver jo lysere med tiden, jeg tror bare man skal acceptere den krop man har fået under graviditeten, vi alle er jo ikke lige heldige som dem der slet ingen får

Jeg ved det hårdt at acceptere men der er jo ikke rigtig andet man kan gøre, end at acceptere det man har fået under graviditeten:-) 

Anmeld

18. oktober 2012

Aabye

LilleChelle skriver:

Ja, det er helt vildt .. 

- Men jeg har det fint med dem, og tænker egentlig ikke over at jeg har dem. 

Nemlig.. Jeg tænker heller ikke over mine..

Anmeld

18. oktober 2012

LilleChelle

Line - med Bobben skriver:

Nemlig.. Jeg tænker heller ikke over mine..

Så jeg kan slet ikke sætte mig ind i at det kan være så stort et problem. Netop fordi jeg ikke selv ser det som et problem, tværtimod. 

Anmeld

18. oktober 2012

Hailiesmom11

Jeg hr masser af tigerstriber mest på maven nu er det snart 1½ år siden jeg fødte og de fleste af mine er blevet lyse, men de er stadig brede for jeg har ikke tabt mig så meget.. Jeg er enormt stolt af dem for de et tegn på at jeg har båret mit barn i maven i 9 mdr

Anmeld

19. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Louise17 skriver:

God idé  for at kiloerne flyver af. Frygter bare lidt at jeg ikke kan smide klioerne igen 

Det er præcis det sammen som jeg gør .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.