Strækmærker.... puha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Bliver snart depremeret..Kiggede mig lige i spejlet inden jeg fik i bad, og har nu fået 4 fede strækmærker omme over lænden, jeep på hver side.. Har også en del hele vejen rundt om lårene, og mine sider er fyldt op...

Hvordan holder i selvtidliden oppe? Føler mig så grim, og nasty og se på..

Har ingen på maven (ENDNU) og det faktisk også det eneste sted på kroppen de nærmest ikke er..

Årh ville ønske jeg kunne se på det som kærlighedsmærker, men fuck det hårdt når man er så bleg, og de bare står som røde lys på ens krop 

Lidt tuderi fra mig!

Du får lige den her!! For den passer SÅ meget!!!

Op med humøret... Det er sejt det din krop går igennem, hver stolt af at den kan det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Sitrani

Louise17 skriver:

Wow fik lige det største smil på læben! Tak 

Det var da dejligt Godt du ikke ser helt sort på det mere..... Synes det er så synd, hvis man får det helt dårligt over det, når nu man kan få at vide, (fra én der har prøvet det) at det hele nok skal gå

Anmeld

17. oktober 2012

Helloo

Muhmi skriver:

Du får lige den her!! For den passer SÅ meget!!!

Op med humøret... Det er sejt det din krop går igennem, hver stolt af at den kan det

heh mine er bare så knald røde, det ret irreterne 

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

heh mine er bare så knald røde, det ret irreterne 

Hendes er nok også først fotograferet et år efter hun fik dem...

Hvis du undgår solen det første år efter du har født, så skulle de blive ligeså pæne som hendes....

Anmeld

17. oktober 2012

Helloo

Muhmi skriver:

Hendes er nok også først fotograferet et år efter hun fik dem...

Hvis du undgår solen det første år efter du har født, så skulle de blive ligeså pæne som hendes....

vildt 

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

vildt 

Jeps... Og selv om at det er ærgeligt at ens krop ikke bliver den samme igen, så har den jo også udrettet noget vildt stort... Du har båret på et barn i ni mdr. 

Anmeld

17. oktober 2012

Helloo

Muhmi skriver:

Jeps... Og selv om at det er ærgeligt at ens krop ikke bliver den samme igen, så har den jo også udrettet noget vildt stort... Du har båret på et barn i ni mdr. 

Ja det fantastisk at tænke på, tror først det går op for mig når han er i mine arme :')

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Ja det fantastisk at tænke på, tror først det går op for mig når han er i mine arme :')

Sådan tror jeg de fleste har det hehe... Jeg kan til tider stadig glo på Silas og bare tænke "What, du lå inde i min mave engang?" Det er vildt stort

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvorfor man har det så dårligt over det, at det endda går ind og påvirker ens selvværd. 

Jeg er stolt over hvad min krop har gået igennem, og tænker slet ikke over mine strækmærker, selvom jeg har MANGE !!! på hele maven. 

Billedet er taget 38+5, så det er blevet værre endnu. 

Hvorfor ikke bare acceptere den måde man ser ud på? 

Anmeld

17. oktober 2012

Solstrålebørn

Kram til dig... 

Jeg elsker mine strækmærker... Et bevis på at jeg har fået 2 skønne børn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.