Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Aaah.. Louise17 ?? hehe Tror bare lige det var en tanketorsk herfra
Aaah.. Louise17 ?? hehe
Tror bare lige det var en tanketorsk herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Olivia's Moar skriver: Hehe, det er jo ikke alle der ændrer deres brugernavn når de fylder år Btw, fin juleprofil du har lavet dig der ISÆR mandens julestadier (undskyld TS, et lille sidespor)
Hehe, det er jo ikke alle der ændrer deres brugernavn når de fylder år Btw, fin juleprofil du har lavet dig der ISÆR mandens julestadier (undskyld TS, et lille sidespor)
Hah piger det går nok
Har fået afvide af kommunen at jeg kan få fra 4 uger før, men kan simpelthen ikke finde ud af om der så bliver pr 1 januar.. Må ringe til dem i morgen
Ej det kan du selvfølgelig også have ret i... Hold da op hvor hjernen bare er med mig i aften da heheh
Jooo taaark, er også meget meget glad for den, er begyndt at glæde mig som en lille julegris, der IKKE skal slagtes, men bare være med til alle løjerne hehe
Ja jeg synes også at den var MEGET passende! hehehe
Louise17 skriver: Hah piger det går nok Har fået afvide af kommunen at jeg kan få fra 4 uger før, men kan simpelthen ikke finde ud af om der så bliver pr 1 januar.. Må ringe til dem i morgen
Hvis du kan få fire uger før, så får du udbetalt dagen før nytårsaften ligesom alle andre, medmindre at det selvfølgelig er en lørdag
Muhmi skriver: Hvis du kan få fire uger før, så får du udbetalt dagen før nytårsaften ligesom alle andre, medmindre at det selvfølgelig er en lørdag
Tusind tak
Jeg kan anbefale dig at gå en tur i mødrehjælpen hvis de har sådan en i nærheden af dig.
Her kan du få fyldt tøjskufferne og hvad du ellers mangler for næsten ingen penge. https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&id=500
Her kan du også få en snak med dem da de tilbyder masser af støtte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128