Jeg panikkere! Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Helloo

Puha pludselig nærmer alt sig så hurtig, og de sidste 3 mdr er fløjet væk!

Marco kommer til verden mellem d. 21 - 24 Januar ved KS, og synes bare at det er lige om lidt.

Jeg mangler tøj, har kun halvanden skuffer med tøj, vi mangler dyne, vi mangler babyalarm, vi mangler bamser, vi mangler sutter, vi mangler bleer, vi årh jeg er stresset 

Er jeg den eneste der lider af graviditets-vanvid ?

Og er der noget der kan sige mig noget? Man kan få kontanthjælp fra en måned FØR termin hvilket vil blive mellem d. 21-24 januar har jeg fået afvide. Men det er mellem jul/nytår, får jeg så bare den 1Januar eller hvordan? 

Go aften piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Marco kommer til verden mellem d. 21 - 24 Januar ved KS, og synes bare at det er lige om lidt.

Jeg mangler tøj, har kun halvanden skuffer med tøj, vi mangler dyne, vi mangler babyalarm, vi mangler bamser, vi mangler sutter, vi mangler bleer, vi årh jeg er stresset 

Og er der noget der kan sige mig noget? Man kan få kontanthjælp fra en måned FØR termin hvilket vil blive mellem d. 21-24 januar har jeg fået afvide. Men det er mellem jul/nytår, får jeg så bare den 1Januar eller hvordan? 

Go aften piger 

Du kan da få kontanthjælp hele tiden....??

Og bare rolig... halvanden tøjskuffe er mere end rigeligt til at starte med, babyalarm skal i også nok nå... Masser af tid, bare rolig

Anmeld

17. oktober 2012

JS<3

Jeg har ingen ide om kontanthjælp.

Alt den stress medfølger (: bare rolig, du skal nok nå det, bare ta en dag af gangen.

Jeg var en af dem der købte aaalt for meget, og nu når hun så er født, kan jeg godt se at halvdelen af tøjet når hun aldrig at bruge

Anmeld

17. oktober 2012

Kamilla-m

Louise17 skriver:

Go aften piger 

Du får først kh efter du har født.
Og vis du eksempelvis føder den 24, er du kun berittig til at få kh fra den dag du har født og frem til den første, hvilken vil være 6-7 dages udbetaling den 1 februar .
held og lykke med det hele

Anmeld

17. oktober 2012

Kamilla-m

Muhmi skriver:

Og bare rolig... halvanden tøjskuffe er mere end rigeligt til at starte med, babyalarm skal i også nok nå... Masser af tid, bare rolig

Der står på hendes profil hun er 17år, og så er man ikke berittig til kh før efter man har født

Anmeld

17. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Ikke når man er under 18

Edit: så lige en anden havde skrevet det samtidig

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

MortilMogL skriver:

Der står på hendes profil hun er 17år, og så er man ikke berittig til kh før efter man har født

Nårh nej... Ej det vidste jeg godt, men selvfølgelig får hun først kontanthjælp NÅR hun har født så...

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Olivia's Moar skriver:

Ikke når man er under 18

Edit: så lige en anden havde skrevet det samtidig

I har ret begge to... My bad

Anmeld

17. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Muhmi skriver:

I har ret begge to... My bad

Haha, det går sgu nok Det var jo heller ikke til at vide

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Olivia's Moar skriver:

Haha, det går sgu nok Det var jo heller ikke til at vide

Aaah.. Louise17 ?? hehe

Tror bare lige det var en tanketorsk herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.