Jeg forbliver så desværre anonym nogen dage endnu :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Miss Kat

Ej hvad sker der lige for at i dag bare IKKE er dagen for gode NF'er!

Tænker her også på UnderCover35.

Øv hvor er det surt for jer, og jeg  for jer. Mon ikke alt er som det skal være? Men jeg forstår dælme godt din bekymring. Med sådan en nyhed er det helt ok at ligge i sengen og trøstespise. Heldigvis er I snart klogere på det hele.

Stort 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

Det gør mig ondt at I skal dette igennem. Var selv igennem min 3. Moderkagebiopsi i marts med tallet 1:2 pga. forstørret nakkefold og sidder med en helt igennem sund og rask pige på trods af det dårlige tal.

Min første graviditet var en kromosom-graviditet, men der kunne man se på scanningen at noget var galt.

Håber i snart får gode nyheder. De er rigtig dygtige til at foretage de indgreb, så ville ikke frygte abortrisikoen så meget.

Åh 1:2 og du har en sund og rask lille pige, det er lige sådanne historier jeg har brug for i dag

Tusind tak til jer alle sammen, det varmer

Anmeld

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Det gør mig uendeligt ondt - jeg er præcis der hvor du er i dag, også i dag og også på OUH!

Vi fik et tal der hedder 1:99 på Tri18 og skal have lavet biopsien i morgen tidlig kl 8.45

1000 tak for din støtte, og det gør mig også rigtig ondt med dig
Samtidig føler man sig ikke helt alene, men syns godt nok det er skræmmende vi har fået dårlige tal, så tæt på hinanden, på samme sygehus og skal have foretaget biopsi med et kvarters mellemrum

1000 krydsede fingre for os begge

Anmeld

17. oktober 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

I dag skulle vores datter på 3,6 år ENDELIG have at vide, hun skal være storesøster, og få sin "Jeg skal være storesøster" bluse, men i stedet er hun hjemme ved mormor og være til i morgen, mens jeg ligger i sengen og tuder + trøstespiser... :/
Vi var til Nakkefoldsscanning i dag, og så en rigtig sød levende baby ?
Risikoen for Down Syndrom er 1 ud af 2620, så det er et fint tal
Meeeen risikoen for kromosonfejl18 er 1 ud af 125 :/
Så i morgen tidlig klokken 8:30 skal jeg have foretaget en moderkagebiopsi hvor abortrisikoen er 0,5 - 1 Procent.
Hvis barnet har Kromosonfejl18, vil det desværre betyde abort :/
Dog sagde scanningsdamen at Nakkefolden var flot og babyen havde en god størrelse, hvilket taler imod denne fejl
Men gud hvor er det pinligt at sidde på OUH blandt andre glade gravide, og selv sidde med totalt forgrædte øjne, og græde konstant

Taget fra Baby.dk: Trisomi 13 eller 18: Barnet har et ekstra kromosom 13 eller 18, der gør barnets stærkt retarderet med en kort levetid.

Kender skam godt den akavet følelse, det er forfængeligt. Håber jeres lille skat ikke fejler noget. God dag i morgen.

Anmeld

17. oktober 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Samtidig føler man sig ikke helt alene, men syns godt nok det er skræmmende vi har fået dårlige tal, så tæt på hinanden, på samme sygehus og skal have foretaget biopsi med et kvarters mellemrum

Ja ikke bare 1000 men en million  for os begge!!

Anmeld

17. oktober 2012

ekebiv

Anonym skriver:

I dag skulle vores datter på 3,6 år ENDELIG have at vide, hun skal være storesøster, og få sin "Jeg skal være storesøster" bluse, men i stedet er hun hjemme ved mormor og være til i morgen, mens jeg ligger i sengen og tuder + trøstespiser... :/
Så i morgen tidlig klokken 8:30 skal jeg have foretaget en moderkagebiopsi hvor abortrisikoen er 0,5 - 1 Procent.
Dog sagde scanningsdamen at Nakkefolden var flot og babyen havde en god størrelse, hvilket taler imod denne fejl
Men gud hvor er det pinligt at sidde på OUH blandt andre glade gravide, og selv sidde med totalt forgrædte øjne, og græde konstant

Taget fra Baby.dk: Trisomi 13 eller 18: Barnet har et ekstra kromosom 13 eller 18, der gør barnets stærkt retarderet med en kort levetid.

Det har jeg også prøvet, sad og ventede på at få bekræftet en MA sammen med alle de glade der skulle ind til scanning, jeg gemte mig i det fjerneste hjørne og tudede og tudede :-(

Anmeld

17. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Åhh for pokker, hvor er det bare skide uretfærdigt! Tud du alt det du overhovedet magter og så må andre gravide tænke deres, hvis de gør det, mon ikke godt man vil være klar over, at det er en skanning, der ikke er gået efter bogen og bare tænke, at det er synd for jer? Det ville jeg!

Jeg alt hvad jeg kan for at abortrisikoen ikke rammer dig, og dit barn er det ene af de 124 raske børn!

Kæmpe stort selvom det jo ikke hjælper på noget så får du det alligevel!

Anmeld

23. oktober 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Kære Anonyme 

Jeg håber alt er vel hos dig?

Her venter vi stadig på svar på biopsien, jeg var ret utålmodig i går og prøvede at ringe til OUH men der var ikke kommet noget svar fra i fredags, endnu... 
Har I hørt fra dem? 

Jeg er naturligvis meget nervøs men holder hovedet højt og holder godt fast i positiviteten og håber på det aller bedste - for os begge 

Anmeld

23. oktober 2012

SussieThyssen

UnderCover35 skriver:

Kære Anonyme 

Jeg håber alt er vel hos dig?

Her venter vi stadig på svar på biopsien, jeg var ret utålmodig i går og prøvede at ringe til OUH men der var ikke kommet noget svar fra i fredags, endnu... 
Har I hørt fra dem? 

Jeg er naturligvis meget nervøs men holder hovedet højt og holder godt fast i positiviteten og håber på det aller bedste - for os begge 

Håber virkeligt at der er kommet gode svar til jer 

Kærligst
Sussie 

Anmeld

23. oktober 2012

UnderCover37

SussieThyssen skriver:

Håber virkeligt at der er kommet gode svar til jer 

Kærligst
Sussie 

Tusind tak Sussie 

Vores postbud kommer desværre først efter 13 så der er lææææænge til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.