Kan du ordne en fladfisk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du ordne en fladfisk?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.069 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Maja_4000

Altså en rødspætte , skrubbe osv.

Sad og så Rod i Køkkenet igår hvor de skulle filetere en rødspætte , og blev derfor nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

FrkZier

Maja_4000 skriver:

Sad og så Rod i Køkkenet igår hvor de skulle filetere en rødspætte , og blev derfor nysgerrig

jeg har aldrig prøvet det, men hvis jeg fik en til at vise mig hvad jeg sku gøre, tror jeg da godt jeg ville kunne gøre det

Anmeld

17. oktober 2012

Maja_4000

FrkZier skriver:

jeg har aldrig prøvet det, men hvis jeg fik en til at vise mig hvad jeg sku gøre, tror jeg da godt jeg ville kunne gøre det

Hehe , okay

Anmeld

17. oktober 2012

Noahmor

Maja_4000 skriver:

Mit fritidsarbejde i folkeskolen var i en fiskebutik, så ja, det kan jeg sagtens. 

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

Jeg kan ikke, men min mand kan. Han fanger også selv forskellige fisk så han er vant til at skulle rengøre dem, filetere osv

Anmeld

17. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

Anmeld

17. oktober 2012

Maja_4000

Laulund87 skriver:

Jeg kan ikke, men min mand kan. Han fanger også selv forskellige fisk så han er vant til at skulle rengøre dem, filetere osv

Hehe .. De fleste jeg kender som fisker , får konen til at ordne dem

Anmeld

17. oktober 2012

Maja_4000

Noahmor skriver:

Mit fritidsarbejde i folkeskolen var i en fiskebutik, så ja, det kan jeg sagtens. 

Anmeld

17. oktober 2012

Ciss

Jeg har en gang lært at filetere den, så med forbehold for at jeg stadig husker det, når jeg får kniven i hånden, så kan jeg godt.

Flå en fisk har jeg derimod aldrig gjort, så jeg ville ikke ane, hvor jeg skulle ende eller begynde...

Anmeld

17. oktober 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Haha nej dét kan jeg ikke 

Jeg har prøvet det som spejder, men det er maaaaange år siden efterhånden  Heldigvis har jeg en kæreste som ikke fisker, så intet problem der - og han laver selv maden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.