Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså en rødspætte , skrubbe osv.
Sad og så Rod i Køkkenet igår hvor de skulle filetere en rødspætte , og blev derfor nysgerrig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Altså en rødspætte , skrubbe osv. Sad og så Rod i Køkkenet igår hvor de skulle filetere en rødspætte , og blev derfor nysgerrig
jeg har aldrig prøvet det, men hvis jeg fik en til at vise mig hvad jeg sku gøre, tror jeg da godt jeg ville kunne gøre det
FrkZier skriver: jeg har aldrig prøvet det, men hvis jeg fik en til at vise mig hvad jeg sku gøre, tror jeg da godt jeg ville kunne gøre det
Hehe , okay
Mit fritidsarbejde i folkeskolen var i en fiskebutik, så ja, det kan jeg sagtens.
Jeg kan ikke, men min mand kan. Han fanger også selv forskellige fisk så han er vant til at skulle rengøre dem, filetere osv
Laulund87 skriver: Jeg kan ikke, men min mand kan. Han fanger også selv forskellige fisk så han er vant til at skulle rengøre dem, filetere osv
Hehe .. De fleste jeg kender som fisker , får konen til at ordne dem
Noahmor skriver: Mit fritidsarbejde i folkeskolen var i en fiskebutik, så ja, det kan jeg sagtens.
Jeg har en gang lært at filetere den, så med forbehold for at jeg stadig husker det, når jeg får kniven i hånden, så kan jeg godt.
Flå en fisk har jeg derimod aldrig gjort, så jeg ville ikke ane, hvor jeg skulle ende eller begynde...
Haha nej dét kan jeg ikke
Jeg har prøvet det som spejder, men det er maaaaange år siden efterhånden Heldigvis har jeg en kæreste som ikke fisker, så intet problem der - og han laver selv maden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128