Vitaminer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Mink

Hej alle søde piger 

Lige et spørgsmål ... jeg befinder mig i udlandet og er gravid 6+2 .. min læge er ikke tilhænger af gravitaminer fordi hun mener det er mærket man betaler for. og at man kan sparer mange penge ved bare at købe de enkle vitaminer... 

Jeg spiser....

folsyre

multivitamin 

og calcium brusetablet som også indeholder ekstra d-vitamin (får for meget d-vitamin lige nu og hun siger at næste gang skal jeg bare nøjes med at købe ren calcium) 

Jeg har så svært ved at drikke den her brusetablet efter en uge, er simpelthen ved at kaste op bare ved tanken... 

hvordan får i jeres d-vitamin ?? kan man få det i alm pilleform ??? så kan jeg slippe af med mit helved hver dag !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Pige2009

Husk også ekstra jern

Anmeld

16. oktober 2012

Mussen2

Akmese skriver:

Hej alle søde piger 

Lige et spørgsmål ... jeg befinder mig i udlandet og er gravid 6+2 .. min læge er ikke tilhænger af gravitaminer fordi hun mener det er mærket man betaler for. og at man kan sparer mange penge ved bare at købe de enkle vitaminer... 

Jeg spiser....

folsyre

multivitamin 

og calcium brusetablet som også indeholder ekstra d-vitamin (får for meget d-vitamin lige nu og hun siger at næste gang skal jeg bare nøjes med at købe ren calcium) 

Jeg har så svært ved at drikke den her brusetablet efter en uge, er simpelthen ved at kaste op bare ved tanken... 

hvordan får i jeres d-vitamin ?? kan man få det i alm pilleform ??? så kan jeg slippe af med mit helved hver dag !  

Så mange penge tror jeg ikke man sparer. Det er jo begrænset hvad de koster og hvor længe man tager dem. Jeg tog også fiskeolie, men det er en smagssag d vitamin har jeg ikke hørt om.....jern er det næste du skal tage

Anmeld

16. oktober 2012

Mink

Undskyld Piger mener calcium hvordan får i jeres calcium ????? 

Anmeld

16. oktober 2012

Mink

Baagøe skriver:

Husk også ekstra jern

Det siger de er fra uge 10 ??? og undskyld mener hvordan får du din kalk ?? 

Anmeld

16. oktober 2012

Mink

Mussen2 skriver:

Så mange penge tror jeg ikke man sparer. Det er jo begrænset hvad de koster og hvor længe man tager dem. Jeg tog også fiskeolie, men det er en smagssag d vitamin har jeg ikke hørt om.....jern er det næste du skal tage

Undskyld mener også calcium ? hehe 

Anmeld

16. oktober 2012

Pige2009

Akmese skriver:

Det siger de er fra uge 10 ??? og undskyld mener hvordan får du din kalk ?? 

Jeg kan ikke huske hvornår det var fra, men det lyder meget plausibelt med uge 10 Jeg spiste ikke ekstra kalk

Anmeld

16. oktober 2012

Mussen2

Akmese skriver:

Undskyld mener også calcium ? hehe 

Jeg tog ikke ekstra kalk, da jeg får en del mælkeprodukter dagligt

Anmeld

16. oktober 2012

Mink

Mussen2 skriver:

Jeg tog ikke ekstra kalk, da jeg får en del mælkeprodukter dagligt

Det gør jeg normalt også men hernede i tyrkiet er mælken sådan noget langtidsholdbart stads og smager ikke så godt.. så får kun fra yoghurt og noget ost men er ikke sikker på det er nok 

Anmeld

16. oktober 2012

Mink

Baagøe skriver:

Jeg kan ikke huske hvornår det var fra, men det lyder meget plausibelt med uge 10 Jeg spiste ikke ekstra kalk

Nej normalt får jeg også nok mælke produkter men ikke lige for tiden  da jeg er i udlandet og mælken er sådan noget langtidsholdbartstads som ikke smager særlig godt .. spiser kun lidt yoghurt og ost .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.