Bager du til jul ? Eller laver konfekt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Filuca

Min mormor og jeg har en fast tradition hvert år, hvor vi bager vanillekranse, finskbrød og brunkager, samt laver konfekt - det er sååå hyggeligt

Selv har jeg overvejet at lave norske klejner. Er der mon en af jer entusiastiske kagebagere, der har en god opskrift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Ville være fantastisk. Kan være vi så skal prøve den allerede i næste uge, da jeg har ferie

Vil du sende opskriften på de der baileykugler ? 

Anmeld

20. oktober 2012

bubba

Månsson skriver:

Blød karamel..

Hvordan laver den bløde karamel.. Synes aldrig jeg kan få det til at du'

Anmeld

20. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Månsson skriver:

Yeps elsker honninghjerter. også er det bare nemt at lave

Har du en opskrift du vil dele?? Thea smagte nemlig honninghjerte den anden dag, og det var bare guf syntes hun! Vh stine

Anmeld

20. oktober 2012

L&V

StineW79 skriver:

Har du en opskrift du vil dele?? Thea smagte nemlig honninghjerte den anden dag, og det var bare guf syntes hun! Vh stine

Ska prøve om jeg kan finde den.. Er ret sikker på den er inde fra Karolines hjemmeside

Anmeld

20. oktober 2012

L&V

bubba skriver:

Hvordan laver den bløde karamel.. Synes aldrig jeg kan få det til at du'

Nej det går os ret tit galt for mig men prøver mig bare lidt frem med sukker og fløde nogle gange kondenseret mælk..

Anmeld

20. oktober 2012

StineW79

Månsson skriver:

Ska prøve om jeg kan finde den.. Er ret sikker på den er inde fra Karolines hjemmeside

Det ville bare være dejligt! Ellers må jeg selv i gang med at lede derinde vh stine

Anmeld

20. oktober 2012

StineW79

Syntes det er en tarvelig tråd at lave, når der ik følger opskrifter med på alle de gode forslag til juleguf!! Blivet jo i total julebage, lækker humør!!

Her er vi nogle veninder der mødes, med hver vores store potion kagedej, som vi så deler og bager. Så får vi alle 3-4 forskellige jule småkager med hjem. Rigtig hyggelig måde at gøre det på syntes jeg!

Tænker at jeg i år ska bage brunkager og pebbernøder sammen med thea! Vh stine

Anmeld

20. oktober 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Vil du sende opskriften på de der baileykugler ? 

Har ingen opskrift, da jeg bare selv har fundet på det Jeg blander bare 500 gram marcipan af den gode fra Odense med 60% med Bailey ind til konsistensen er så blød, at man ikke længere kan forme det i hånden. Derefter former jeg kugler med en ske. Jeg lader kuglerne stå på køl i ca. En time, hvorefter jeg dypper dem i chokolade

Anmeld

21. oktober 2012

bubba

Månsson skriver:

Nej det går os ret tit galt for mig men prøver mig bare lidt frem med sukker og fløde nogle gange kondenseret mælk..

Ok, tak for det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.