forsvinder forstoppelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

L&V

Det forsvinder desværre ikke selv nej, men hvis det er pga af hjernen så prøv og skift til noget andet jern der kan apoteket hjælpe dig også drik masser af vand og få fat i noget movocol eller andet afgørende for det bliver kun værre hvis du ikke gør noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Jeg har meget forstoppelse, og har utrolig svært ved at komme af med afføring... Jeg har været nød til at melde mig syg i dag og igår og har bare vilde mave smerter...

Forsvinder det igen eller hvordan? 

Hvornår kan jeg regne med at genoptage arbejdet ?

Kram en førstegangs gravid 24+5

Det er meget forskelligt jeg var forstoppet gennem min sidste graviditet og efter fødsel var det helt slemt og selv nu 8 måneder sener har jeg stadig problemer engang imellem..

jeg har bla. Prøvet at få lactolose, movicol, lament mm. men har kun haft held med magnesia Så de kan klart anbefales 

Også prøv at lav en fast rytme f.eks virket det for mig at spise morgenmad gå en tur og hjem og på toilet  Med tiden havde min mave en rytme..

også fik jeg anbefalet af en læge at fjerne fokus f.eks sætte dig med en bog eller et blad når du går på toilet og give dig god tid!

Anmeld

16. oktober 2012

Tulle28

Anonym skriver:

Ja det gør altså bare direkte ondt 

Kan desværre ikke lide svesker så det er ret svært.. Det her giver også utrolig meget kvalme synes sku det hårdt..

Vil prøve med juicen!

Jeg kan heller ikke lide dem Men kold fra køleskabet og så ned med det - synes ikke det var bederoe så slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.