Fødselsdagsinvitation til 30 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Ih, jeg glæder mig sådan. Trænger til at fyre den af sammen med en bande skøre tøser 

Jeg skal lige have arrangeret børnepasning, men ellers vil jeg gerne komme tidligt, så snart jeg er blevet smuk og lækker - så kan jeg jo hjælpe lidt til, hvis du mangler noget. Eller bare underholde

Gerne gerne!!
Jeg har fri hele dagen... og har bestemt mig for at det bare skal være noget nemt mamse - så der skulle blive masser af tid til opvamningsdrinks og hygge...

STORT PS:
Er der stemning for noget af det dersens synge-spille-sjov vi plejer at lave? Så er der nogen der skal medbringe.

Nøøøj hvor jeg glæder mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

Gerne gerne!!
Jeg har fri hele dagen... og har bestemt mig for at det bare skal være noget nemt mamse - så der skulle blive masser af tid til opvamningsdrinks og hygge...

STORT PS:
Er der stemning for noget af det dersens synge-spille-sjov vi plejer at lave? Så er der nogen der skal medbringe.

Nøøøj hvor jeg glæder mig!

iiihh jeg kommer også og varmer op!!

Anmeld

2. juni 2009

ivfmarie

ka li ja skriver:

iiihh jeg kommer også og varmer op!!

whooop whooop! , og en enkelt  i ny og næ...

Anmeld

3. juni 2009

Susan1978

Marie, jeg er må skuffe og for den sags skyld vel også Helle..

jeg fik lige tjekket kalenderen igår og den 26 Juni, skal vi være vært for vejfesten i år..  synes nok der var et eller andet..  og jeg kan vel næppe skride fra ansvaret.

er mega nedern over det   især nu Helle også havde meldt sig på banen.

Anmeld

3. juni 2009

Nadi

ivfmarie skriver:

STORT PS:

Jeg kan godt ta mit sing-star med

Det bliver MAX fedt!! Og wee hvor jeg glæder mig

Anmeld

3. juni 2009

Siber

Hej søde ivf,

tak for invitationen med jeg kan desværre ikke komme. Jeg skal til KBH på fredag, og jeg tror ikke pengepungen klarer mere den måned!

Jeg håber du får en fantastisk fødselsdag alligvel

Knus Siber

Anmeld

5. juni 2009

ivfmarie

op igen da!

Har jeg ret i at vi so far er:

Linemus
Kalaha
Nadi
BM
og Helle30 (der vist lige er blevet 33!!)

Jeg har også inviteret et par andre irl veninder med, men ikke nogen der ikke er gode nok til at møde jer .

Marie - med pludseligt opstået ambivalent forhold til min fødselsdag - plejer at ville fortrænge og glemme, men nu glæder jeg mig helt vildt!!

Anmeld

5. juni 2009

Astrid P

Kæreste Marie

Hvornår er der sidste tilmeldingsfrist? Jeg vil nemlig rigtig gerne med, men er endnu ikke helt sikker på om det kan lade sig gøre... Det kommer an på noget med kørsel og planlægning af Anders' arbejde osv...

KH Astrid

Anmeld

5. juni 2009

ivfmarie

Du skal være velkommen... tilmelding ikke nødvendig (men måske er en madpakke et godt valg så)...

Det bliver bare sådan noget stånde/gående/siddende tilfældigt i haven agtig buffet... Og jeg laver sikkert alligevel alt for meget mad, så jeg behøver ikke en præcis deltagerliste... Men jeg vil da rigtig rigtig gerne have at du kommer!

Marie

Anmeld

7. juni 2009

ivfmarie

opsedasse.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.