Fødselsdagsinvitation til 30 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Susan1978

wau ja Marie, det gad jeg også gerne...

men må hellere finde ud af om der er nogen af de andre hernede fra Bøhlandet der ku ha lyst også ellers tror jeg ikke at jeg tager turen til NordJylland igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Loggidut

ivf...den bliver uden gaz...måske endda uden mig...jeg skal op og servere til bryllup lørdag morgen!

og det har jeg bare totalt svedt ud!

hvis jeg får en åbning, og jeg får besked om at noget er ændret...så er jeg altså på!

aj jeg gad godt drikke mig i hegnet med jer!

Anmeld

29. maj 2009

ivfmarie

opsedasse....

Anmeld

30. maj 2009

Lise

Nå, jeg havde jo gået og tænkt på om det kunne lade sig gøre, men nu har jeg netop igår fået af vide at jeg højst sandsynligt skal til eksamen den dag - som selfølgelig er den aller sidste dag man kunne komme op - på et tidspunkt, så den går ikke............. Det er jo heller ikke just bare nogen lille smuttur for mig, men jeg synes i er så hyggelige at feste med........

Anmeld

30. maj 2009

ivfmarie

Lise skriver:

Nå, jeg havde jo gået og tænkt på om det kunne lade sig gøre, men nu har jeg netop igår fået af vide at jeg højst sandsynligt skal til eksamen den dag - som selfølgelig er den aller sidste dag man kunne komme op - på et tidspunkt, så den går ikke............. Det er jo heller ikke just bare nogen lille smuttur for mig, men jeg synes i er så hyggelige at feste med........

ve' du hva' søde Lise.. Så holder vi sgu bare en fest mere når engang du er i nærheden af Ålborg igen.. for du er sgu også så hyggelig at feste med ...

Anmeld

31. maj 2009

ka li ja

jeg har med møge og besvær fået fri nu

så jeg er bare helt helt klar

glæder mig super super meget

Anmeld

31. maj 2009

ivfmarie

ka li ja skriver:

jeg har med møge og besvær fået fri nu

så jeg er bare helt helt klar

glæder mig super super meget

Fedt nok... så er vi da allerede et par stykker til at gi den gas!!

Jeg glæder mig! - Nu skal vi sgu i hegnet!!

Anmeld

31. maj 2009

Helle30

Århh Ivferen! Hvis du skal rende rundt og være så lex som på dit profilbillede, så: Count me in! uha da da......

Anmeld

1. juni 2009

ivfmarie

Helle30 skriver:

Århh Ivferen! Hvis du skal rende rundt og være så lex som på dit profilbillede, så: Count me in! uha da da......

Det kan du bande på!! Mere lækker endda - jeg skal jo feste med jer, så skal der ikke for lidt gas på smukkert-kanonen!

Og hvis du er med - så er Susan vel også?? Juhuuuu!!

Veee... det bliver SÅÅÅ godt!

Anmeld

2. juni 2009

linemus

Ih, jeg glæder mig sådan. Trænger til at fyre den af sammen med en bande skøre tøser 

Jeg skal lige have arrangeret børnepasning, men ellers vil jeg gerne komme tidligt, så snart jeg er blevet smuk og lækker - så kan jeg jo hjælpe lidt til, hvis du mangler noget. Eller bare underholde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.