Virkelig brug for hjælp ang min svigermor der brokker sig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej allesammen jeg ved virkelig ikk hvad jeg skal gør mig og kæresten er gravide kom meget som et Cock da vi kun har vært sammen i to mdr men kendt hinanden i 8 år men vi har valgt og beholde ! Men har så en søn i fårvejen som ikk har noget med sin far og gør hans fars valg! Men igår sidder vi ved 22 tiden og hugger og ser tv lige pludselig kommer min svigermor ku godt mærke der var noget hun kommer hen til mig og begynder og kalde mig uansvarlig tøs og siger det synd for min søn han at vi vælger og skal ha et barn han er næsten 3 år og begynder og køre i min sag om min søn ikk ser hans far jeg bliver gal og svare igen at min sag om min søns far skal hun bare lukke med for hun kende ikk sagen !! Jeg bliv virkelig gal og ked af det græd virkelig (homoner ) nok hvad ville i gøre ? Hun var helt oppe og køre og vi mået be hende om og gå !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej allesammen jeg ved virkelig ikk hvad jeg skal gør mig og kæresten er gravide kom meget som et Cock da vi kun har vært sammen i to mdr men kendt hinanden i 8 år men vi har valgt og beholde ! Men har så en søn i fårvejen som ikk har noget med sin far og gør hans fars valg! Men igår sidder vi ved 22 tiden og hugger og ser tv lige pludselig kommer min svigermor ku godt mærke der var noget hun kommer hen til mig og begynder og kalde mig uansvarlig tøs og siger det synd for min søn han at vi vælger og skal ha et barn han er næsten 3 år og begynder og køre i min sag om min søn ikk ser hans far jeg bliver gal og svare igen at min sag om min søns far skal hun bare lukke med for hun kende ikk sagen !! Jeg bliv virkelig gal og ked af det græd virkelig (homoner ) nok hvad ville i gøre ? Hun var helt oppe og køre og vi mået be hende om og gå !

jeg havde fået min kæreste til at tage en alvorlig snak med hende. fordi det der kan hun da ikke være bekendt..

Anmeld

16. oktober 2012

Snehund

Helt enig!

Din kæreste er nødt til at sætte hende på plads! Det der skal I simpelthen ikke finde jer i!

Anmeld

16. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

Jeg ville også bede kæresten tage en snak med hende. Måske lige gennemgå med ham først hvad du godt vil have han siger da det jo er din dreng der også er indblandet. Det er fuldstændigt respektløst at blande sig på den måde især når det slet ikk har noget med hende at gøre. Det skal selvfølgelig gøre på en ordentlig måde så der ikke bliver skabt flid i familien

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Og lidt mere hun Sage også at det var synd for min søn fordi han forstod ikk at der kom en ny lille en!

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Jeg ville også bede kæresten tage en snak med hende. Måske lige gennemgå med ham først hvad du godt vil have han siger da det jo er din dreng der også er indblandet. Det er fuldstændigt respektløst at blande sig på den måde især når det slet ikk har noget med hende at gøre. Det skal selvfølgelig gøre på en ordentlig måde så der ikke bliver skabt flid i familien

Det er der Afligevel jeg er gal det emne med min søn og hans far er et rigtig følsomt emne for mig og når personer blander sig i det uden og kende sandheden så kommet man ikk ind i varmen ved mig igen!

Anmeld

16. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

Det er der Afligevel jeg er gal det emne med min søn og hans far er et rigtig følsomt emne for mig og når personer blander sig i det uden og kende sandheden så kommet man ikk ind i varmen ved mig igen!

Jeg syntes det er hårdt sagt hvis du vælger at lukke svigermor ude allerede nu. Jeg kender kun til det du har beskrevet så det jo begrænset hvad jeg kan tillade mig at mene men i min verden er familie så utroligt vigtig og jeg ville da nok lige give hende svigermutti en chance for at undskylde

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

mth1987 skriver:

Jeg syntes det er hårdt sagt hvis du vælger at lukke svigermor ude allerede nu. Jeg kender kun til det du har beskrevet så det jo begrænset hvad jeg kan tillade mig at mene men i min verden er familie så utroligt vigtig og jeg ville da nok lige give hende svigermutti en chance for at undskylde

Anmeld

16. oktober 2012

Snehund

Jeg tror heller ikke, at det er en holdbar og god løsning at tage afstand til hende. Jeg synes klart I skal arbejde på at nærme jer hinanden. Tror heller ikke det er godt for dit parforhold eller den lille ny, hvis farmor er "ude i kulden". Er enig i at I ikke skal find jeg i den slags overfusninger - men et deciteret "fjendskab" mellem jer - det er ikke konstruktivt!

Håber I får redet trådene ud!

Måske er svigermor bange for at "historien" vil gentage sig, så hun ikke kan få lov til at spille en rolle i hendes kommende barnebarns liv? Hvis nu hendes søn og dig bliver uvenner og han ikke får så meget med barnet at gøre, som hun håber? Måske hun ikke kender sandhenden bag hvorfor du er alene med din søn? Måske skulle du fortælle hende om det, stille og roligt? Måske vil de berolige hende? Det vil i hvert fald vise at det er dig, der har overskud og hende, der er forkert på den.

Held og lykke med det

Anmeld

16. oktober 2012

Ciss

Anonym skriver:

Og lidt mere hun Sage også at det var synd for min søn fordi han forstod ikk at der kom en ny lille en!

I så fald er det vel synd for alle, som får småsøsken og er under skolealder?

Det argument holder nu da i hvert fald ikke!

Det lyder mere, som om hun ikke er enig i sin søns valg - og så er det enklere for hende at rette det mod dig, som er det fysiske symbol på det hele - end at skulle se i øjnene, at hendes søn ikke er enig med hende i denne sag i det hele taget.

Lad din kæreste tage en god og rolig snak med hende. Han må stå for sit valg over for hende, og hun må acceptere, at dette ikke er en del af hans liv, som hun kan kontrollere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.