Anbefal graviditets strømpebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

M&N

Jeg har selv strømpebukserne fra H&M de er super gode men de kløer også som en anden siger, samt så holder de ikke på varmen, men H&M har også leggings som er SUPER gode og varme! De sidder så godt, og dem har jeg altid udover i de her varme tider!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M&N

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg har selv strømpebukserne fra H&M de er super gode men de kløer også som en anden siger, samt så holder de ikke på varmen, men H&M har også leggings som er SUPER gode og varme! De sidder så godt, og dem har jeg altid udover i de her varme tider!

Jeg mener jo selvfølgelig kolde tider

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

FruK skriver:

Jeg tænker lige på, om du vender dem rigtigt...? Vente strømpebukser fra H&M vender jeg så de har TO syninger på maven - og kun en bagpå. Det giver ekstra plads til maven.

Jeg er glad for dem, har dem både i tynde og lidt tykkere.

Hahaha, jeg havde ikke fattet at de skulle vende omvendt af almindelige strømpebukser.. Føler mig da lidt dum! 

Anmeld

16. oktober 2012

Miss BananaHammock

BabyWish2012 <3 skriver:

Troede bare det var mig der oplevede at de kløede...

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

Miss BananaHammock skriver:

Troede bare det var mig der oplevede at de kløede...

Æhh, nej,  her klør de også en gang i mellem

Anmeld

16. oktober 2012

Lihan88

FruK skriver:

Jeg tænker lige på, om du vender dem rigtigt...? Vente strømpebukser fra H&M vender jeg så de har TO syninger på maven - og kun en bagpå. Det giver ekstra plads til maven.

Ja for mærket sidder bagpå

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

FruK skriver:

Det er ikke et problem med størrelsen på maven endnu, mere at alting klemmer og det er ikke til at holde ud... Men jeg troede da også de to syninger skulle være bagpå, så måske det er det, jeg gør forkert

Anmeld

16. oktober 2012

Isabella_mor

jeg vendte dem også med to syninger foran. men jeg var slet ikke særlig gode venner med dem fra h&m.. jeg syntes de sad for lavt.. de måtte gerne sidde helt oppe under brysterne. det var super trælst at de altid faldt ned,

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

jeg vendte dem også med to syninger foran. men jeg var slet ikke særlig gode venner med dem fra h&m.. jeg syntes de sad for lavt.. de måtte gerne sidde helt oppe under brysterne. det var super trælst at de altid faldt ned,

Jeg synes nemlig også de falder ned... Troede det var fordi der ikke var nok mave endnu

Har du fundet nogle der er bedre?

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

BabyWish2012 <3 skriver:

Måske jeg skal prøve deres leggins i stedet for men er de ikke meget grove til at have på under en kjole?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.