Anbefal graviditets strømpebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.796 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

tarkoflen

Hej piger

Jeg har brug for noget hjælp!

Jeg er godt nok ikke så langt henne, men kan slet ikke have noget der sidder hen over maven og har købt to par og er ikke specielt tilfreds, synes ikke de sidder særlig godt

Det ene par er fra h&m og de er nogenlunde, men dem jeg har købt fra mamalicious er jeg ikke særlig gode venner med! Måske fordi de kun kan købes i s/m og l/xl og jeg synes de falder ned, selvom jeg har købt de mindste...

Er der nogle der har gode erfaringer, de vil dele?

Gad også godt, at der ikke var en syning midt på maven... Men måske jeg er til den vanskelige side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Miss BananaHammock

Jeg har haft samme problem - altså at jeg ikke synes så godt om syninger osv. Og nogle af dem fra h&m kløer af h-til. Jeg bruger leggins istedet - fra mamalicious. Også med knæstrømper som går lige op over støvle kanten. Skubber dem ned hvis støvlen ikke er så lang i skaftet. Nu her hvor det er koldt har jeg gerne en top ned i mine leggins, en langærmet tshirt også kjole øverst. Så fire lag på maven incl mave stykket fra mine leggins. :0) jeg er ikke en af de gravide der har den naturlige varme selvom jeg bærer på mange kilo ;0)

Anmeld

15. oktober 2012

Enirt

tarkoflen skriver:

Hej piger

Jeg har brug for noget hjælp!

Jeg er godt nok ikke så langt henne, men kan slet ikke have noget der sidder hen over maven og har købt to par og er ikke specielt tilfreds, synes ikke de sidder særlig godt

Det ene par er fra h&m og de er nogenlunde, men dem jeg har købt fra mamalicious er jeg ikke særlig gode venner med! Måske fordi de kun kan købes i s/m og l/xl og jeg synes de falder ned, selvom jeg har købt de mindste...

Er der nogle der har gode erfaringer, de vil dele?

Gad også godt, at der ikke var en syning midt på maven... Men måske jeg er til den vanskelige side

jeg bruger selv pt de mærker du nævner, men jeg er også ret langt henne 30+2.

Men i den første del af min graviditet brugte jeg leggins fra pices som er uden søm og så købte jeg dem bare et nummer større for at jeg kunne trække dem helt op til under brystet. Det samme gjorde jeg med alm. strømpebukser.

Anmeld

15. oktober 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har haft samme problem - altså at jeg ikke synes så godt om syninger osv. Og nogle af dem fra h&m kløer af h-til. Jeg bruger leggins istedet - fra mamalicious. Også med knæstrømper som går lige op over støvle kanten. Skubber dem ned hvis støvlen ikke er så lang i skaftet. Nu her hvor det er koldt har jeg gerne en top ned i mine leggins, en langærmet tshirt også kjole øverst. Så fire lag på maven incl mave stykket fra mine leggins. :0) jeg er ikke en af de gravide der har den naturlige varme selvom jeg bærer på mange kilo ;0)

Måske det var værd at prøve, for er ikke umiddelbart super tilfreds med det jeg har købt endnu, men måske er det fordi min mave ligesom ikke er rigtig gravid endnu, det er bare utrolig træls, at have noget på, der strammer

Tak for tip, det må jeg kigge på

Anmeld

15. oktober 2012

tarkoflen

Enirt skriver:

jeg bruger selv pt de mærker du nævner, men jeg er også ret langt henne 30+2.

Men i den første del af min graviditet brugte jeg leggins fra pices som er uden søm og så købte jeg dem bare et nummer større for at jeg kunne trække dem helt op til under brystet. Det samme gjorde jeg med alm. strømpebukser.

Det var nok også en mulighed det må prøves!

Tak for tippet

Anmeld

16. oktober 2012

Camilla30

Jeg har købt 'almindelige' strømpebukser og bare valgt et nummer større end normalt. Nogle modeller fungerer fint til gravide, hvis man tager dem omvendt på og altså får plads til maven der hvor numsen normalt skal være, hvis det giver mening. Det gør jeg nogle gange og synes ikke det er nødvendigt at købe graviditetsstrømpebukser + det er svært at finde nogle smarte der ikke bare er ensfarvet sorte

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Camilla30 skriver:

Jeg har købt 'almindelige' strømpebukser og bare valgt et nummer større end normalt. Nogle modeller fungerer fint til gravide, hvis man tager dem omvendt på og altså får plads til maven der hvor numsen normalt skal være, hvis det giver mening. Det gør jeg nogle gange og synes ikke det er nødvendigt at købe graviditetsstrømpebukser + det er svært at finde nogle smarte der ikke bare er ensfarvet sorte

Tak for hjælpen jeg er mest til sorte, men det kan selvfølgelig ændre sig.

Jeg må prøve mig frem

Anmeld

16. oktober 2012

Lihan88

Da jeg var gravid købte jeg i Fleur nogle leggings i str. stor (mener xl) de var så smarte, at der var en slags ekstra stof foran til maven (sagde de skulle brugs til graviditet).. Ved ikke om de også kan fås i strømpebukser.. Men de er rigtig behagelige at have på!

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Lihan88 skriver:

Da jeg var gravid købte jeg i Fleur nogle leggings i str. stor (mener xl) de var så smarte, at der var en slags ekstra stof foran til maven (sagde de skulle brugs til graviditet).. Ved ikke om de også kan fås i strømpebukser.. Men de er rigtig behagelige at have på!

Ok, måske man skulle prøve undertøjsforretningerne troede ikke de gjorde i graviditetstøj tak for tippet, det vil jeg prøve

Anmeld

16. oktober 2012

FruK

Jeg tænker lige på, om du vender dem rigtigt...? Vente strømpebukser fra H&M vender jeg så de har TO syninger på maven - og kun en bagpå. Det giver ekstra plads til maven.

Jeg er glad for dem, har dem både i tynde og lidt tykkere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.