39+4 trodset alle Odds...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Camillos

Chili skriver:

I det mindste prøver din JM da at hjælpe lidt med hinderne osv. Min siger bare, det kan vi se på når du er gået en uge eller mere over tid  

Jeg håber virkelig du føder snart  

Og samtidig håber jeg også jeg føder snart  

I starten af graviditeten kunne jeg slet ikke vente med at få en flot gravid mave! Det har jeg nu, men nu vil jeg bare gerne af med den igen og se indholdet  

Vestøv! 

Tak .. .. Ja det vil hun .. og det er rart hun ville prøve og hjælpe men lige lidt hjalp det, tror når kroppen er klar er den klar... jeg havde jo 1 hel uge forinden ikke sovet ordentlig pga smertefulde plukkeveer og havde åbnet mig en del så det var nok derfor hun ville hjælpe tænker jeg..  

Puster ve støv til dig også, ja det er dejligt med gravid maven .. men den bliver hård til sidst.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

Tak .. .. Ja det vil hun .. og det er rart hun ville prøve og hjælpe men lige lidt hjalp det, tror når kroppen er klar er den klar... jeg havde jo 1 hel uge forinden ikke sovet ordentlig pga smertefulde plukkeveer og havde åbnet mig en del så det var nok derfor hun ville hjælpe tænker jeg..  

Puster ve støv til dig også, ja det er dejligt med gravid maven .. men den bliver hård til sidst.. hehe

Jeg ved slet ikke hvordan det står til indvendigt, kun at lillemanden står helt fast dybt i bækkenet, så han er klar  

Og ja, jeg lyder som jeg ved ikke hvad når jeg skal vende mig i sengen  Selvom jeg ikke er særlig stor, synes jeg selv  Men bare det at det er en stor muskel + 3000g+ baby inden i, det er hårdt at dreje rundt med, hehe  

Massere af vestøv til os ! 

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

Camillos skriver:

Ja sidder stadigvæk her med en ballonmave med lillepigen plantet solidt i den... Jeg har fået mere ro på nu.. fordi jeg efterhånden tænker : hun kommer først 14 dage efter termin... 

"glæder mig lidt til at se min Jm, ansigt onsdag når jeg kommer til konsultation 39+6 og endnu ikke har født" .. det har hun ment jeg ville gøre i 14 dage nu.. 

nu tænker jeg : min livmoderhals er udslettet og er 3 cm åben... så mon ikke min fødsel går hurtigt når jeg når dertil ? 

glæder mig godt nok til at se lillefisen komme til verden .. lidt utålmodig er jeg vidst stadigvæk hehe ... 

har nu også on and off ventet på hun kom fra uge 34 da jeg var ved at gå i ftf der...

Ihh altså.. Har du ikke født endnu?!?!

Nu må prinsessen da godt snart komme ud! Vi andre er jo ret så utålmodige efterhånden, hvordan mon du har det?

Sender en MASSE ve-støv i din retning, det er da din tur nu 

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Chili skriver:

Jeg ved slet ikke hvordan det står til indvendigt, kun at lillemanden står helt fast dybt i bækkenet, så han er klar  

Og ja, jeg lyder som jeg ved ikke hvad når jeg skal vende mig i sengen  Selvom jeg ikke er særlig stor, synes jeg selv  Men bare det at det er en stor muskel + 3000g+ baby inden i, det er hårdt at dreje rundt med, hehe  

Massere af vestøv til os ! 

hehe ... ja det er sq ikke sjovt at vende sig.. nogle dage er værre end andre.. men Nørj hvor er det tungt at sætte sig op fra liggende stilling efterhånden hehe

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh altså.. Har du ikke født endnu?!?!

Nu må prinsessen da godt snart komme ud! Vi andre er jo ret så utålmodige efterhånden, hvordan mon du har det?

Sender en MASSE ve-støv i din retning, det er da din tur nu 

Nixen der er ikke sket en skid...  jeg er ret så utålmodig.. det gør det ikke nemmere at familie og venner konstant ringer og spørger er det nu, hvordan har du det osv... man bliver sq lidt træt af det i længden.. 

har dog idag en del plukkeveer som jeg ellers har været fri for de sidste par dage.. så det kan være hun snart melder sin ankomst... men hun snyder mig nok igen .. kæresten er også ved at være godt utålmodig

Anmeld

15. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

hehe ... ja det er sq ikke sjovt at vende sig.. nogle dage er værre end andre.. men Nørj hvor er det tungt at sætte sig op fra liggende stilling efterhånden hehe

Ja, man ligner en der ikke kan gøre for det  Ikke kønt i hvert fald!  

Men jeg går laaaaange ture med min dejlige hund hver dag, og har plukveer hele tiden, også bor jeg på 3. sal, så trapperne bliver også besteget et par gange om dagen, så håber virkelig snart at han kommer! 

Men lidt vildt at du har været 3 cm i så lang tid, uden der er sket mere 

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

Camillos skriver:

Nixen der er ikke sket en skid...  jeg er ret så utålmodig.. det gør det ikke nemmere at familie og venner konstant ringer og spørger er det nu, hvordan har du det osv... man bliver sq lidt træt af det i længden.. 

har dog idag en del plukkeveer som jeg ellers har været fri for de sidste par dage.. så det kan være hun snart melder sin ankomst... men hun snyder mig nok igen .. kæresten er også ved at være godt utålmodig

Jeg kan godt forstå du er skide utålmodig! Samt din kæreste er! Synes da ikke det er fair hun snyder sådan! NU må hun godt komme, man skulle tro hun er en rigtig drille pind, gad vide hvordan hun så er når hun kommer ud?! 

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Chili skriver:

Ja, man ligner en der ikke kan gøre for det  Ikke kønt i hvert fald!  

Men jeg går laaaaange ture med min dejlige hund hver dag, og har plukveer hele tiden, også bor jeg på 3. sal, så trapperne bliver også besteget et par gange om dagen, så håber virkelig snart at han kommer! 

Men lidt vildt at du har været 3 cm i så lang tid, uden der er sket mere 

Jae det synes jeg også.. havde jeg nu bare været lukket helt til og haft livmoderhals tilbage ville jeg nok heller ikke være så utålmodig  Jeg går også ture hver dag nu hvilket resulterer i mega ondt i skam benet og nervesmerter inde fra livmodermunden .. men ingen fødsel.. altså .. tror seriøst ikke man kan gøre noget selv for at føde.. tror det kommer helt af sig selv når kroppen er klar.. 

Anmeld

15. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

Jae det synes jeg også.. havde jeg nu bare været lukket helt til og haft livmoderhals tilbage ville jeg nok heller ikke være så utålmodig  Jeg går også ture hver dag nu hvilket resulterer i mega ondt i skam benet og nervesmerter inde fra livmodermunden .. men ingen fødsel.. altså .. tror seriøst ikke man kan gøre noget selv for at føde.. tror det kommer helt af sig selv når kroppen er klar.. 

Bestemt, tror også først man føder når kroppen er klar til det. Men jeg kan ikke bare ligge mig på sofaen og vente  Jeg føler alligevel det kommer tættere på hvis jeg selv prøver at gøre forskellige ting  

Også er det godt tidsfordriv, for hold nu op tiden går laaangsomt! 

Anmeld

15. oktober 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

åh.. jeg har ingen livmoderhals og alligevel føder jeg ikke..  så det betyder nok altså ikke det store  Jae er utålmodig efterhånden .. hehe

Det kan jo ske når som helst :-D vi skal bare have bukserne klar til at kæmpe med fødslen, håber vi begge får en nem og hurtig fødsel glæder mig til at se din lille dejlige guldklump 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.