39+4 trodset alle Odds...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Camillos

Ja sidder stadigvæk her med en ballonmave med lillepigen plantet solidt i den... Jeg har fået mere ro på nu.. fordi jeg efterhånden tænker : hun kommer først 14 dage efter termin... 

"glæder mig lidt til at se min Jm, ansigt onsdag når jeg kommer til konsultation 39+6 og endnu ikke har født" .. det har hun ment jeg ville gøre i 14 dage nu.. 

nu tænker jeg : min livmoderhals er udslettet og er 3 cm åben... så mon ikke min fødsel går hurtigt når jeg når dertil ? 

glæder mig godt nok til at se lillefisen komme til verden .. lidt utålmodig er jeg vidst stadigvæk hehe ... 

har nu også on and off ventet på hun kom fra uge 34 da jeg var ved at gå i ftf der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Kamulla

hehe kender det.. som jeg skrev i din tråd for nogle uger siden, så gik min fødsel igang 30+5 , blev spået at føde før tid og aller senest 37+0 men næ nej... jeg fødte 40+4 men en lyn fødsel på små 3 timer fra første niv i maven...

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Kamulla skriver:

hehe kender det.. som jeg skrev i din tråd for nogle uger siden, så gik min fødsel igang 30+5 , blev spået at føde før tid og aller senest 37+0 men næ nej... jeg fødte 40+4 men en lyn fødsel på små 3 timer fra første niv i maven...

hehe .. Okay .. .. Det kan faktisk godt være lidt frustrerende at "vente" så længe.. men de kommer jo først når de er klar de små pus .. 

Synes du ikke også det var irriterende at veeeente 

Anmeld

15. oktober 2012

Kamulla

Camillos skriver:

hehe .. Okay .. .. Det kan faktisk godt være lidt frustrerende at "vente" så længe.. men de kommer jo først når de er klar de små pus .. 

Synes du ikke også det var irriterende at veeeente 

følte jeg gik 4 uger over tid da han ikke kom som de spåede... men da jeg ramte 40+0 gik tiden i stå.. nøjs hvor var dagene lange.. de føltes som år... suk... hehe.. men så skete det jo så endeligt.. de bliver jo ikke derinde for evigt

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Kamulla skriver:

følte jeg gik 4 uger over tid da han ikke kom som de spåede... men da jeg ramte 40+0 gik tiden i stå.. nøjs hvor var dagene lange.. de føltes som år... suk... hehe.. men så skete det jo så endeligt.. de bliver jo ikke derinde for evigt

det er jo det ... 

Anmeld

15. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Ih søde. Hvor er det spændende.. Tænk nu er hun her snart.
Glæder mig til at høre hvad din JM siger.

Anmeld

15. oktober 2012

Ønskebarnet12

Hihi kan se du er blevet utålmodig, hun skal nok melde sin ankomst:-) 

Sender dig en masse vestøv;-) og beholder dog lidt selv, har brug for dem haha!  

Jeg har stadig livmoderhals, :-( 

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Ih søde. Hvor er det spændende.. Tænk nu er hun her snart.
Glæder mig til at høre hvad din JM siger.

jae.. .. det er først på onsdag så det kan jo være hun er smuttet ud inden .. men tør bare ikke tro på det.. .. du er da også vokset godt til nu .. hvor er det skønt! hvor langt er du henne nu egentlig?

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Hihi kan se du er blevet utålmodig, hun skal nok melde sin ankomst:-) 

Sender dig en masse vestøv;-) og beholder dog lidt selv, har brug for dem haha!  

Jeg har stadig livmoderhals, :-( 

åh.. jeg har ingen livmoderhals og alligevel føder jeg ikke..  så det betyder nok altså ikke det store  Jae er utålmodig efterhånden .. hehe

Anmeld

15. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

Ja sidder stadigvæk her med en ballonmave med lillepigen plantet solidt i den... Jeg har fået mere ro på nu.. fordi jeg efterhånden tænker : hun kommer først 14 dage efter termin... 

"glæder mig lidt til at se min Jm, ansigt onsdag når jeg kommer til konsultation 39+6 og endnu ikke har født" .. det har hun ment jeg ville gøre i 14 dage nu.. 

nu tænker jeg : min livmoderhals er udslettet og er 3 cm åben... så mon ikke min fødsel går hurtigt når jeg når dertil ? 

glæder mig godt nok til at se lillefisen komme til verden .. lidt utålmodig er jeg vidst stadigvæk hehe ... 

har nu også on and off ventet på hun kom fra uge 34 da jeg var ved at gå i ftf der...

I det mindste prøver din JM da at hjælpe lidt med hinderne osv. Min siger bare, det kan vi se på når du er gået en uge eller mere over tid  

Jeg håber virkelig du føder snart  

Og samtidig håber jeg også jeg føder snart  

I starten af graviditeten kunne jeg slet ikke vente med at få en flot gravid mave! Det har jeg nu, men nu vil jeg bare gerne af med den igen og se indholdet  

Vestøv! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.