Er det normalt? G.test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

naomi skriver:

var det samme mærke? ellers tænker jeg at det er derfor

Ja det var samme mærke dem man køber i rema 1000 og Bilka osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

th

Anonym skriver:

mine var forskellige efter om jeg tog dem morgen, eftermiddag eller aften. har du tage dem på samme tid hver gang?

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

mine var forskellige efter om jeg tog dem morgen, eftermiddag eller aften. har du tage dem på samme tid hver gang?

Ja har altid taget dem ved en 10 tiden . Men ved at jeg har været oppe rigtig mange gange i nat for at tisse :/

Anmeld

14. oktober 2012

th

Anonym skriver:

Ja har altid taget dem ved en 10 tiden . Men ved at jeg har været oppe rigtig mange gange i nat for at tisse :/

ok, så kan det altså godt være derfor. ville tage en ny test i morgen, ellers ringe til lægen og snakke med h+n og siger det.

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

ok, så kan det altså godt være derfor. ville tage en ny test i morgen, ellers ringe til lægen og snakke med h+n og siger det.

Ja må bare ringe til min læge imorgen tidlig.

Anmeld

14. oktober 2012

Snehund

Anonym skriver:

Ja må bare ringe til min læge imorgen tidlig.

Jeg oplevede at mine tests blev svagere og jeg fik lidt blødning i uge 8

Fik en akutscanning på sygehuset og alt var fint - der lå en lille spirevip og sparkede løs i min livmoder med et fint, blinkende hjerte

Håber alt er ok og at det er bare er testene, der driller lidt.

HCG kan variere meget alt efter væskeindtag og tidspunkt på døgnet.

Held og lykke

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

Nej min veninde tog 2 nye tests med hjem til mig tidligere idag da hun gerne ville være med til at se hvordan man tog sådan en. Osv. Men den er slet, slet ikke tydelig mere normalt eller - sidst jeg tog en test var den virkelig meget positiv. Men idag, var den kun svagt positiv hvis det var til at forstå ?

det kommer også an på hvornår på dagen du tager dem .. .... tror altså ik du skal være bekymret..  

Anmeld

15. oktober 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Dem fra bilka gav også kun meget svage streger hos mig. Jeg testede tydeligt på dem fra netto. Har hørt flere der ikke har været begejstret for dem fra bilka!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.