Er det normalt? G.test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Godaften piger. Jeg har et spørgsmål. Min veninde var på besøg idag og ville gerne se hvordan min test så ud efter jeg har lavet den. Den har de mange gange jeg har testet været knaldede positiv. Men idag var den ualmindelig svag ?? Er det normalt blir lidt trist til mode over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

Godaften piger. Jeg har et spørgsmål. Min veninde var på besøg idag og ville gerne se hvordan min test så ud efter jeg har lavet den. Den har de mange gange jeg har testet været knaldede positiv. Men idag var den ualmindelig svag ?? Er det normalt blir lidt trist til mode over det

altså,er den faldet i styrke efter den har liget nogle dage eller ?  for så det normalt 

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

altså,er den faldet i styrke efter den har liget nogle dage eller ?  for så det normalt 

Nej min veninde tog 2 nye tests med hjem til mig tidligere idag da hun gerne ville være med til at se hvordan man tog sådan en. Osv. Men den er slet, slet ikke tydelig mere normalt eller - sidst jeg tog en test var den virkelig meget positiv. Men idag, var den kun svagt positiv hvis det var til at forstå ?

Anmeld

14. oktober 2012

..

Positiv test er en positiv test, uafhængigt af styrken på farven - tillykke med graviditeten :-)

Anmeld

14. oktober 2012

mpr

Anonym skriver:

Nej min veninde tog 2 nye tests med hjem til mig tidligere idag da hun gerne ville være med til at se hvordan man tog sådan en. Osv. Men den er slet, slet ikke tydelig mere normalt eller - sidst jeg tog en test var den virkelig meget positiv. Men idag, var den kun svagt positiv hvis det var til at forstå ?

Tror du ikke det kan være en fejl i testen? Hvis alle dine test har været bragende positive så ville jeg tro at det bare var testen den var galt med

Anmeld

14. oktober 2012

henh01

jeg har hørt en lille fugl synge om at hcg falder når man kommer langt hen i graviditeten. Hvor langt henne burde du være?

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Tror du ikke det kan være en fejl i testen? Hvis alle dine test har været bragende positive så ville jeg tro at det bare var testen den var galt med

Kan selvfølgelig godt være. De teste jeg har haft taget der har test stregen faktisk været tydligere end kontrol stregen - bortset fra at det så ikke var en ægløsnings test men graviditetstest, og det har jeg aldrig oplevet før

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

jeg har hørt en lille fugl synge om at hcg falder når man kommer langt hen i graviditeten. Hvor langt henne burde du være?

Er 6+3 idag og mit hcg er målt i blodprøve til omkring de 27938 ca.

Anmeld

14. oktober 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Det kommer også an på hvor meget du har drukket, og hvornår du sidst har været på toilettet

Da hcg niveauet så vil blive "fortyndet"

Anmeld

14. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

var det samme mærke? ellers tænker jeg at det er derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.