Lidt bekymret kun ømme bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej er 5+0 og har kun ømme bryster ellers mærker jeg Inter til jeg er gravid er det normalt? Er lidt bekymret for om der over hovedet er noget? Hjælp

Jeg havde ingen symptomer anden gang før omkring 7+0, og hvis jeg ikke er gravid er jeg meget bekymret over den kæmpe bule på min mave  

Du kan stadig nemt nå at savne tiden med 'bare' ømme bryster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

anonym58

SussieThyssen skriver:

Det skal du da kun være glad for...nogle har det rædsomt fra første sekund..og nogle...de mærker ikke en dyt til noget som helst.
Min mor hørte til dem der intet mærkede..ikke så meget som en sur bøvs eller et niv.
Det var først da jeg begyndte at rumle rundt i hende mave og den begyndte at vokse, at hun kunne føle sig gravid.
Hvor imod jeg...jeg bulede ud bare jeg var et kvarter henne, og fik kvalme som en i h...efter 2 kvarter.
Så nyd du det bare.

Kærligst
Sussie

Problemet er bare at min krop godt kan snyde mig, det er mest det jeg er bange for.. Vi vil så gerne have et barn, men jeg virkelig bange for en negativ test for så ville jeg være knust endnu engang.. Kan heller ikke lade vær at tænke over det..

Anmeld

18. juli 2014

SussieThyssen

anonym58 skriver:

Problemet er bare at min krop godt kan snyde mig, det er mest det jeg er bange for.. Vi vil så gerne have et barn, men jeg virkelig bange for en negativ test for så ville jeg være knust endnu engang.. Kan heller ikke lade vær at tænke over det..

Ja det er jo ikke så sjovt.
Jeg troede du HAVDE testet positiv????

Anmeld

18. juli 2014

mulleh

Anonym skriver:

Hej er 5+0 og har kun ømme bryster ellers mærker jeg Inter til jeg er gravid er det normalt? Er lidt bekymret for om der over hovedet er noget? Hjælp

Jeg er 6+ et par stykker. (Er ikke helt sikker) og jeg har kun den der mens-på-vej-følelse. Som kommer og går. Er træt og har lidt ondt i hovedet engang imellem. Det er det eneste indtil videre. (Håber ikke der kommer andre symptomer) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.