Lidt bekymret kun ømme bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Miss Kat

Jeg spiser meget og meget træt og ømme bryster og lidt kvalme om morgen ellers mærker jeg bare intet så bliv lidt bekymert

Det er da også mange symptomer.  Især når du ikke er længere henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

da jeg var 5+0 havde jeg ikke engang ømme bryster..

"bare rolig" du kan nå at blive meget dårlig endnu..

jeg er idag 11+2 og har daglig kvalme, migræne og voldsomt ondt i den ene balle og en spjættende blop i maven..

Lige en sidebemærkning... Hvorfor har man skide ondt i den ene Balle? Jeg har også ondt i min højre Balle, og synes det er noget mærkeligt noget! Vi er jo ca. lige langt, så tænkte, at du måske vidste det, troede bare det var mig der var mærkelig

Til TS så jeg har indtil flere veninder, der ingen symptomer overhovedet havde! Endda en, der først opdagede hun var gravid, da hun var 9 uger henne hendes mens havde mildest talt været urelgmæssig, så det kunne hun ikke engang læne sig op af! Og hun fik heller ingen symptomer, så bare rolig, det behøver slet ikke betyde noget som helst dårligt

Held og lykke med graviditeten og tillykke

Anmeld

13. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej er 5+0 og har kun ømme bryster ellers mærker jeg Inter til jeg er gravid er det normalt? Er lidt bekymret for om der over hovedet er noget? Hjælp

Jeg havde også kun ømme bryster fra befrugtningen til om med uge 8+ og så stoppede de sørme også.. har kun haft en smule kvalme lidt senere hen.... Det er ikke alle gravide der skal kysse kummen vær du bare glad for det 

Anmeld

13. oktober 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Hej er 5+0 og har kun ømme bryster ellers mærker jeg Inter til jeg er gravid er det normalt? Er lidt bekymret for om der over hovedet er noget? Hjælp

Jeg har aldrig haft de store symptomer ved graviditet. Jov ved den første havde jeg mens smerter de første 3 uger, så jeg var sikker på, at jeg var ved at miste. Ellers ingenting. Jeg har to sunde og raske børn.

Held og lykke med det hele.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Anmeld

13. oktober 2012

Camilla30

Åhhh det skal du virkelig ikke bekymre dig om, symptomerne kan sagtens nå at komme endnu og tro mig, det vil de sikkert gøre   Mine symptomer (opkast, kvatme, træthed, hovedpine osv.) kom først i uge 6-8 og jeg har haft "glæde" af dem alle lige siden, nyd at du ikke er så belastet (endnu) og husk at det også er forskelligt fra kvinde til kvinde hvor mange symptomer man får - det kan jo være du er en af de heldige der slipper billige Ønsker dig en rigtig god og bekymringsfri graviditet

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Lige en sidebemærkning... Hvorfor har man skide ondt i den ene Balle? Jeg har også ondt i min højre Balle, og synes det er noget mærkeligt noget! Vi er jo ca. lige langt, så tænkte, at du måske vidste det, troede bare det var mig der var mærkelig

Til TS så jeg har indtil flere veninder, der ingen symptomer overhovedet havde! Endda en, der først opdagede hun var gravid, da hun var 9 uger henne hendes mens havde mildest talt været urelgmæssig, så det kunne hun ikke engang læne sig op af! Og hun fik heller ingen symptomer, så bare rolig, det behøver slet ikke betyde noget som helst dårligt

Held og lykke med graviditeten og tillykke

det er mærkeligt..

jeg har en ide om det kan være ischias-nerven der sidder og driller måske men ondt gør det!!!

Anmeld

13. oktober 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

det er mærkeligt..

jeg har en ide om det kan være ischias-nerven der sidder og driller måske men ondt gør det!!!

Det er præcis samme følelse jeg har! Men synes bare det er virkelig mærkeligt at det kommer allerede... Troede bare det var mig, der havde gjort noget dumt, men nu har det stået på i en del uger synes jeg

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Det er præcis samme følelse jeg har! Men synes bare det er virkelig mærkeligt at det kommer allerede... Troede bare det var mig, der havde gjort noget dumt, men nu har det stået på i en del uger synes jeg

jeg har også haft det i 2 uger ca - i starten tænkte jeg også jeg måtte have lavet en forkert bevægelse eller lign. men det har jeg ikke, det bare kommet sådan lidt ud af det blå?

men kan trøste dig med du ikke er den eneste hehe

Anmeld

17. juli 2014

anonym58

Anonym skriver:

Hej jeg har lidt på samme måde, jeg har haft ømme bryster i 1 uges tid nu og skal rigtig have min mens imorgen, så håber på at den slet ikke kommer og at der kommer til at stå positiv på testen... Min mand og jeg har prøvet at være gravide i 2 måneder nu, så jeg håber virkelig denne gang på at der ville gemme sig en lille bebs i min mave.. vil heller ikke bryde sammen denne her gang..  

Anmeld

17. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det skal du da kun være glad for...nogle har det rædsomt fra første sekund..og nogle...de mærker ikke en dyt til noget som helst.
Min mor hørte til dem der intet mærkede..ikke så meget som en sur bøvs eller et niv.
Det var først da jeg begyndte at rumle rundt i hende mave og den begyndte at vokse, at hun kunne føle sig gravid.
Hvor imod jeg...jeg bulede ud bare jeg var et kvarter henne, og fik kvalme som en i h...efter 2 kvarter.
Så nyd du det bare.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.