Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej er 5+0 og har kun ømme bryster ellers mærker jeg Inter til jeg er gravid er det normalt? Er lidt bekymret for om der over hovedet er noget? Hjælp
Hej er 5+0 og har kun ømme bryster ellers mærker jeg Inter til jeg er gravid er det normalt? Er lidt bekymret for om der over hovedet er noget? Hjælp
Vil absolut ikke sidde og tolke på om du er gravid eller ej. Det er jeg ikke uddannet til :-)
men kan da sige så meget at det er meget normalt både at have mange symptomer og få symptomer. :-)
jeg er 12+4 nu og er endelig kommet over de værste gener og vil derfor bede dig nyde de få symptomer for 1 1/2 måned i sengen med lutter opkast er absolut ikke noget jeg håber sker i min næste graviditet :-)
da jeg var 5+0 havde jeg ikke engang ømme bryster..
"bare rolig" du kan nå at blive meget dårlig endnu..
jeg er idag 11+2 og har daglig kvalme, migræne og voldsomt ondt i den ene balle og en spjættende blop i maven..
Min mor mærkede intet what so ever, og jeg kender masser af kvinder, der har haft det på samme måde, så det er lige så normalt som at have alle symptomerne på een gang.Så glæd dig over, at du hører til dem, der slipper for alt det ubehagelige
KærligstSussie
Mine symtomer er først rigtig begyndt efter uge 7 i alle mine graviditeter og været sådan on/off i starten. Kan godt huske hvor meget det bekymrede når man ikke rigtig følte sig gravid. Men det er helt normalt i starten, da hormonniveuet ikke er så højt endnu. Det er også forskelligt hvor meget den enkelte operson mærker til det. Så måske kan du blive dårlig eller også har du det bare fint. Held og lykke med det hele..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128