Anonym skriver:
Jeg har været inde og kigge på protacs og der kan man vist låne en i en 14 dage, for at se om den har effekt - tænker bare om det er for sent som 3 årig at blive introduceret for en kugledyne?
Der er aldrig problemer ved middagsluret, der lægger han sig til at sove med det samme, men kun MAX 1 time, men tror virkelig han er så træt, for vi sover jo heller ikke om natten, så det nok derfor han falder så hurtig i søvn til middag...
Dertil har jeg kigget på "motorisk urolig", men kan ikke rigtig finde en definition på dette, ved du muligvis det?
Og 1000 tak for svar
Vores søn har meget svært ved at komme af med sanseindtryk, men dynen giver ham ro. Nogle gange har han brug for at sidde med den i dagtimerne også får han lov til det.
Kender desværre ikke noget til udtrykket "motorisk urolig", kender muligvis en der ved noget om det, hvis du vil kan jeg prøve at undersøge det i weekenden..
Jeg har en veninde, hvis datter også var 3 år da hun fik dynen. Hun var lidt længere tid om at blive fortrolig med dynen, men de er også super glade for den nu.
Synes du skal kontakte kommunen, vi har lånt vores igennem dem, for 14 dage er ikke nok, han skal jo altså lige have mulighed for at vende sig til den og det taget mellem 14 dage og 3 uger.
Anmeld