Hjælp til forundersøgelse vedrørende ADHD og kugledyner! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.073 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Hej alle! 

Jeg er bachelorstuderende igang med mit afgørende projekt indenfor ergoterapi. Det omhandler børn og voksne med ADHD og brugen af kugledyner.

Derfor er jeg interesseret i at høre, hvor mange af jer her inde der har lyst til at dele nogle erfaringer? I må også meget gerne skrive til mig privat, hvis i ønsker

Det drejer sig om;

• Hvordan i har fået kendskabet til dem?
  • Har i fået dem bivilliget af kommunen eller egenbetaling?
  • Hvor ofte og hvor længe bruges de? (samt hvilken tid på døgnet?)
  • Hvor lang tid har i haft dynen?
  • Hvordan har den fungeret for dig eller dit barn? 
  • Hvad kan du med brug af dynen, som du ikke kunne uden? (mere ro, mere overskud, få gjort dagens gerninger, dit barn er mere roligt i skolen etc.)
  • Kan den undværes eller er den nødvendig for at få dagen til at hænge sammen?

Og hvad du ellers kommer på der kunne være relevant

Svarene vil ikke blive brugt til opgaven, men blot til at danne et billede af, hvordan kugledynerne kan blive brugt og for at se, om der overhovedet er kendskab til disse

Mvh Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Hej alle! 

Jeg er bachelorstuderende igang med mit afgørende projekt indenfor ergoterapi. Det omhandler børn og voksne med ADHD og brugen af kugledyner.

Derfor er jeg interesseret i at høre, hvor mange af jer her inde der har lyst til at dele nogle erfaringer? I må også meget gerne skrive til mig privat, hvis i ønsker

Det drejer sig om;

• Hvad kan du med brug af dynen, som du ikke kunne uden? (mere ro, mere overskud, få gjort dagens gerninger, dit barn er mere roligt i skolen etc.)