Rigshospitalet versus Hvidovre - hvad skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Rigshospitalet! 

Der fødte jeg, og de var simpelthen så søde alle sammen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Risen

Jeg f'dte på hvidovre og ville aldrig vælge et andet sted.. Desuden tror jeg ikke bare man kan vælge riget, fordi det kan være optaget da vi primært tager sig af tvillinge graviditeter og andre komplikationer. Så hvis du har en "normal" graviditet ville jeg vælge hvidovre. Afdelingen er super god og stor, og de har utroligt mange fødsler hvert år. 

Anmeld

14. oktober 2012

MissMona

Hvor er det dejligt med så mange input! Jeg hælder mest til Rigshospitalet, da det ligger tættest på hvor vi bor og jeg har været patient der som barn. Det man kender føles jo oftest rarest Så det er dejligt at høre at der også er gode erfaringer derfra. Det med at blive sendt hjem hurtigt er intet problem, for det vil vi helst!

MissMona

Anmeld

14. oktober 2012

MissMona

Risen skriver:

Jeg f'dte på hvidovre og ville aldrig vælge et andet sted.. Desuden tror jeg ikke bare man kan vælge riget, fordi det kan være optaget da vi primært tager sig af tvillinge graviditeter og andre komplikationer. Så hvis du har en "normal" graviditet ville jeg vælge hvidovre. Afdelingen er super god og stor, og de har utroligt mange fødsler hvert år. 

Man kan ønske sig riget og ikke som sådan "vælge det" så vidt jeg har forstået og man kan kun ønske sig det hvis man bor i deres optageområde, hvilket bl.a. omfatter Nørrebro hvor vi bor. Jo tidligere man ønsker sig det, desto større chance for at det kan lade sig gøre. Efter hvad jeg har forstået.

Anmeld

16. oktober 2012

Fine_007

Jeg har fået valget mellem Rigshospitalet og Hvidovre, selvom jeg har et fuldstændigt normalt graviditets forløb, der kun indbefatter én baby.

Jeg har valgt Riget, og har ikke på noget tidspukt fået at vide, at jeg skulle betragte det som et ønske og ikke et valg, så min opfattelse er, at man sagtens kan vælge Riget til, hvis man (som allerede nævnt) bor indenfor distriktet. 

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

Jeg har valgt Hvidovre Hospital selvom jeg har Roskilde Sygehus 5 min fra hvor jeg bor.

Er spændt på hvordan det går, men har kun de bedste oplevelser derfra indtil videre. Både med min SA sidste år, men også alle mine scanninger og samtaler på sygehuset, samt så har jeg fået en helt fantastisk jordemoder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.